Minulla oli erittäin mielenkiintoinen kokemus DNA:n asiakaspalvelusta. Eilen aamulla töihin lähtiessä kotinetti toimi, mutta kotiin tullessa ei. Tein vika ilmoituksen ja melkein heti minulle tarjottiin ratkaisuna asentajan tuloa kotiini, hinta 55 €. Kieltäydyin koska elän yksin eikä minulla ole mahdollisuutta olla poissa töistä tämän takia. Sitten minulle sanottiin että voin käydä vaihtamassa modeemin uutteen. Näin tein, mutta linja ei vain toiminut. Tein uuden vika ilmoituksen ja nyt asiaa tutkittiin enemmän, otettiin jopa yhteyttä tekniseen tukeen. Puhelu kesti noin 50 min. mutta lopulta minulle ilmoitettiin että kaikki pitäisi olla teknisesti ok ja ainoa vaihtoehto olisi asentajan tuleminen paikan päälle. Sanoin etten onnistu. Seuraavana
päivänä sanoin liittymän irti ja siirryin kilpailijan asiakkaaksi. Ja arvaatteko mitä, välittömästi irtisanomisen jälkeen huomasin liittymän toimivan ja tämäkin kirjoitus kirjoitetaan DNA:n liittymästä vaikkei asentaja käynyt täällä. Kahden viikon päästä olen toisen operaattorin maksumiehenä huomattavasti pienemmällä maksulla.
päivänä sanoin liittymän irti ja siirryin kilpailijan asiakkaaksi. Ja arvaatteko mitä, välittömästi irtisanomisen jälkeen huomasin liittymän toimivan ja tämäkin kirjoitus kirjoitetaan DNA:n liittymästä vaikkei asentaja käynyt täällä. Kahden viikon päästä olen toisen operaattorin maksumiehenä huomattavasti pienemmällä maksulla.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei viela vastauksia.