Eiköhän tämä ole jo tässä

Parivuotta hukkaan heitetty.
26366
5Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

2024 se alkoi juu

1Äänestä
  • 2026 se loppui juu

2Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

2026 se loppui juu

Ei loppunu, buu.

1Äänestä

Ehdottomasti samaamieltä

2Äänestä

Mitähän tolla tarkoitat? Itse et ole tarpeeksi tehnyt jos siltä tuntuu

1Äänestä

Ja itse jätä avatulle....onnea vaan

Äänestä

No ei sitä ainakaan palstalla lopeteta!

Äänestä
  • Täällähän se on ollut suurimmillaan, muualla jo hiipunut.

3Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Täällähän se on ollut suurimmillaan, muualla jo hiipunut.

Ja mistähän syystä!

1Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Täällähän se on ollut suurimmillaan, muualla jo hiipunut.

Ei ole mihinkään hiipunut,jos olet hän.

1Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei ole mihinkään hiipunut,jos olet hän.

Haluatko tavata?

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja mistähän syystä!

Liian vähän tekemisissä, omat kuviot itsekullakin.

Äänestä

Kyllä. Totaalisen hukkaan heitettyä aikaa. Ja on se nyt helvetti, jos edelleen yritetään saada kiinnostumaan pakolais-ja maahanmuuttajanaisten kokemuksista. Minua EI KIINNOSTA heidän kokemuksensa tai kohtaamansa vaikeudet. En suostuisi mistään hinnasta puolustamaan heidän oikeuksisaan.

Äänestä

Siinäkin mielessä hukkaan heitetty, että on se kumma, jos ei tajuta, että haluan miehen enkä naista.

Äänestä

Identiteetti-Varkaus ei kyl kahdessa vuodessa vanhene!

5Äänestä

Odotan sinua mies. Olet kaikkeni.Toivon, että tapaamme pian ja paremmassa paikassa kuin viimeksi. Tiedät mitä tarkoitan. Rakkaudella M.

Äänestä
  • ”M” se jaksaa yrittää

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

”M” se jaksaa yrittää

Tunnistit heti oikean Ämmän... aikamoista. Kerrotko vielä huomiset lottonumerot!

1Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

”M” se jaksaa yrittää

Ei kaikki M: t jaksa.....

Äänestä

Wuuuuhuuuuu!

Äänestä

Valitettavasti taitaa olla. En ole ikinä enää vapaa, joten siinä se 💔

Äänestä

En mä ajattele näin. Tää oli kuitenkin monella tavalla tärkeä kokemus mulle. Hän on ihana ihminen, vaikka en voikkaan saada häntä. Ei kaikkea kaunista tarvitse omistaa.

3Äänestä

Sama meno. Enpä ois koskaan tavannutkaan häntä, niin ei tarttis vieläkin tuntua pahalta. Haistakoon kakan.

Äänestä

Ei se rakkaus ole koskaan hukkaan heitettyä

1Äänestä
  • Kyllä se toteutumattomana turhien toiveiden, pettymysten ja loukkausten jälkeen on ollut. Kokemus, minkä olisi voinut jättää väliin

1Äänestä

Missä on mun mussukat?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Parivuotta hukkaan heitetty.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu