Kello kymmenen aikaan, tavataan siellä.
Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
Vastaukset 65
Vanhimmat
Anna joku tunniste
Sieltä tulee kauhea trillerimäinen mysteeri
Toi ap on on ehottanu jo ainaki kolmee eri asemaa, että jännä kuulla, kuinka se aikoo ittensä niihin jakaa.
No sano nyt ees mikä asema🙄🙄🙄🤣
Ei asuta samassa kaupungissa, joten tuskin mulle.
No ette varmaan jos junalla käskee tulla🤣🤣🤣
Kuka sanoi, että junalla? Kävellen tai autolla pääsee juna-asemalle.
Ehkä se saapuu junalla asemalle itse. Niin tuon käsittäisin.
Mun kaupungista ei pääse junalla minnekään. Ei junat täällä pysähdy.
Miksi sielä sitten on asema??
Päättäjät päättää ja junailijat junailee, mut yhteiset päätökset eivät aina kohtaa ja asema voi tulla sitten paikkaan, jossa ei ole edes raiteiteiden edellyttämää työtä tehtynä, jolloin asema jää oman onnensa asemaksi vailla käyttötarkoitusta? Olet ilmeisesti kohdannut tällaisen aseman? -sivusta.
Joskus on pysähtynyt. Asema jäänyt jäljelle. Tämähän on tavallinen tarina monessa pikkukaupungissa.
No sitte pitää vaan kävellä sinne jos ei junalla pääse...
Hyvästeletkö tönäisemällä raiteille?
Otan sen syliin ja annan kuuman kielarin🔥😍
"Jokioisten Lättähattujen Spesiaali".
Tervemenoa Rovaniemelle!
Minä tulen. En voi tietää oletko oikea, mutta tulen juna-asemalle silloin.
Seinäjoki, laitan osoitteen sunnuntaina. Tule taksilla
Sano edes asema niin joku voi tähdätä samalle?
Kuka olet, kuvaile?
"Phoenix, Ari Zona".
Ei tuo nimi sano mitään
Se on Remun englantia
Jyväskylässä tietenkin?
Aamu vai ilta?
Jos haluat tavata tule sitten heti tapaamaan.
Aamulla kypältä vai illalla.
No aamulla tietenkin, kuka hitto sinne lähtee yöllä pimeässä ja kylmässä toikkaroimaan.
Voitas leikkiä tuikkusta 😝
Tui K. Kusena raijasit varmasti mummojen viilipurkitki "parempaan talteen".
Helsinki
Mikä niistä? Liikaa vaihtoehtoja, siksi tarkennuksia.
Käy jokaisella kattomassa
🤣 🤣🤣
Vaikea yhden ihmisen jakaantua kaikille asemille samaan kellonaikaan?
Tampereella?
Ei tre.
Kyl se on se legendaarinen. Pieksämäki.
Lappeenranta se on.
Joensuu.
Oulussa, eikä vaan? Mä en usko että se "E" (?) on täällä, sori.
Kuka on E, voihan sen nime nyt sanoa
Ei oulussa, vaan kokkolassa.
Mä en tiedä, joku täällä vaan taannoin halusi tavata jonkun, muistaakseni E:n, nimenomaan rautatieasemalla Oulussa.
Kemissä
En kulje junalla, onnibussi halvempi.
mene bussilla sinne asemalle
En tiedä, minkä kaupungin juna-asema kyseessä😆 Ja miksi hän siellä on? Ja miten tullut. Jos kotikaupunkinsa, varmaan on tullut kävellen tai bussilla, jos joku muu, niin varmaan sillä junalla. Mun kaupungissa ei ole toimivaa juna-asemaa.
Kerava
Kai tajuat, että näemme mitkä kaikki viestit on ap:ltä?
Hahah
turku
Jos näin olisi, niin en varmasti tulisi. En pidä uhkailusta. Enkä pidä ihmisistä, jotka lähtevät sinne tai tänne. Vain pysyvät ihmiset ovat luotettavia ja suhteen arvoisia. Valitsen ihmisen joka jää rinnalle, en sitä, joka lähtee. Se lähtisi kuitenkin myöhemmin, heti kun tulisi ongelmia.
Juuri näin. Lähteminen on helppoa. Jääminen vaatii jo luonnetta ja vakautta, turvaa.
Puen jotain villiä päälle, grau ;) joudut sitoa mut sänkyyn kiinni, että rauhoitun, grau ;) ps. nukkua saat sohvalla, kuorsaat niin, grau ;)
Sivusta; Joo. Semmonen Pill Kullinen pantteripuku, nii että vankivaunun ovet pysyy varmasti säpissä!
En tule.
Ap: miten voit olla ehdottamissasi Jyväskylässä, Helsingissä, Tampereella ja Keravalla samaan aikaan?
Menin siitä, mutta siitä ei passaa puhua mitä siellä näin.
Tuolla se Ap jo vastasi että Keravalla
Aamullako silmät ristissä vai illalla?
Nistillä on silmät ristissä jokaisena päivänä.
Käyt aikuisten lastes luona viikonloppuna ja Sunnuntaina lähdet kotiutuu ja kun kaivattusi P m nuorempi on siinä matkan varrella näette.
Aivan kuten ikuisesti on näin ollut ja sovitatte. Silloin kun se P mies ajoi rekkaa kävit sen rekkaparkissa. Tiesitkö miten olet vaarantanut tuolloin liikenteen. Rekkamiesten pitää saada nukkua ajojen välissä.
Sinähän olet se moottoripyörä jengin yhteinen nainen.
Crazy Train tulee nappaamaan kyytiin... hullu juna.
hmph joku pokru-peli on huvittava.. on mukavaa pelata jotain nekru-jazkaakin eli blackjack.