minun syyni, että tilanne on se mikä se on?
En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
Vastaukset 31
Vanhimmat
Mikä tilanne?
Tää nyt ei oo ainakaan mulle, jos jollain on edes pientä liikettä pään sisällä 😂
Sä oot erikoistunut tyhjäpäihin? 😄
Todennäköisesti kyllä!
En syyttelisi kaivattuani koskaan. Hänen rohkeutensa vei hänet ihan eri levelille.
Täällä eka!
Hänen syy on ainakin meidän juttu. Tuskin kuitenkaan olet hän.
Sinun syytähän se on
Usein on varmaan molemmissa vikaa. Keskustelemalla saattaa joku asia selvitä. Aikuisella keskustelulla, ei syyttelyllä.
Joskus mietin, oletko (ollut) katkera, mutta en osaa kuvitella sinusta sellaista.
En ole. Sivusta.
Toivoisin niin. Olisi ikävä ajatella, että jos minulla oli jokin vaikutus, että se ei olisi ollut (pelkästään) negatiivinen.
Miksi se olisi ikävää, jos toisella ei olisi negatiivisia tunteita pelkästään?
...öö, no vaikka sen takia että en tietääkseni ole sosiopaatti tai tykkää aiheuttaa kärsimystä?
😅 Mä en näköjään enää itsekään saa selvää siitä mitä ihmettä kirjoitan, selvä merkki mennä nukkumaan.
Hauskoja tuollaiset lipsahdukset 😁
🙈 Mä en tiedä että miksi edes yritän... 😂 Mitä ilmeisemmin mulla ei olis asiaa poliisin hommiin, siellä kuulemma pitää hallita edes jompikumpi, joko kirjoittaminen tai lukeminen, nyt ei näköjään onnistu kumpikaan.
Ei ole söpöliinin vika.
En syyttele enkä hauku, edes salaa mielessäni.
Ei. On minussakin vikaa. Ja olen pahoillani kaikesta. Mutta sinä et osaa lopettaa minun kiusaamista.
Olen pahoillani. Miten sinua kiusataan?
En kerro enkä ainakaa tänne. En enää luota että haluat mitään hyvää minulle. Kaikki tahtoo vain satuttaa minua niin aivan sama.
Varmasti on ihmisiä, joista on parempi pysyä kaukana, mutta tuskin suurin osa haluaa satuttaa sinua tai ketään muutakaan.
En usko enää. Minusta parempi puhu enää kellekään mitään miltä minusta tuntuu.
Ehkä riittää jos löydät edes yhden ihmisen jolle haluat puhua?
Ei sellaista ole.
Riidassa on kai aina kaksi osapuolta? Meillä ei edes ollut riitaa silloin kun lähdit. Siksi se olikin täysi yllätys minulle ja shokki
En ole se E naisesi. Edelleenkään.
Joo, enkä minäkään, sorry.
Demokraattinen aate on usein sellaista. Sehän on mieltymystä maailman myötä. Tiedä siis syysi.
Mitä luultavammin se sinun syytäsi on kun sinun sitä ihan täältä tarvitsee kysyä