Onko se sinun mielestäsi

minun syyni, että tilanne on se mikä se on?
En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
31379
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 31

Vanhimmat

Mikä tilanne?

Äänestä

Tää nyt ei oo ainakaan mulle, jos jollain on edes pientä liikettä pään sisällä 😂

Äänestä
  • Sä oot erikoistunut tyhjäpäihin? 😄

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Sä oot erikoistunut tyhjäpäihin? 😄

Todennäköisesti kyllä!

1Äänestä

En syyttelisi kaivattuani koskaan. Hänen rohkeutensa vei hänet ihan eri levelille.

2Äänestä
  • Täällä eka!

Äänestä

Hänen syy on ainakin meidän juttu. Tuskin kuitenkaan olet hän.

Äänestä

Sinun syytähän se on

Äänestä

Usein on varmaan molemmissa vikaa. Keskustelemalla saattaa joku asia selvitä. Aikuisella keskustelulla, ei syyttelyllä.

Äänestä

Joskus mietin, oletko (ollut) katkera, mutta en osaa kuvitella sinusta sellaista.

Äänestä
  • En ole. Sivusta.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

En ole. Sivusta.

Toivoisin niin. Olisi ikävä ajatella, että jos minulla oli jokin vaikutus, että se ei olisi ollut (pelkästään) negatiivinen.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Toivoisin niin. Olisi ikävä ajatella, että jos minulla oli jokin vaikutus, että se ei olisi ollut (pelkästään) negatiivinen.

Miksi se olisi ikävää, jos toisella ei olisi negatiivisia tunteita pelkästään?

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

...öö, no vaikka sen takia että en tietääkseni ole sosiopaatti tai tykkää aiheuttaa kärsimystä?

Äänestä

😅 Mä en näköjään enää itsekään saa selvää siitä mitä ihmettä kirjoitan, selvä merkki mennä nukkumaan.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

😅 Mä en näköjään enää itsekään saa selvää siitä mitä ihmettä kirjoitan, selvä merkki mennä nukkumaan.

Hauskoja tuollaiset lipsahdukset 😁

Äänestä

Hauskoja tuollaiset lipsahdukset 😁

🙈 Mä en tiedä että miksi edes yritän... 😂 Mitä ilmeisemmin mulla ei olis asiaa poliisin hommiin, siellä kuulemma pitää hallita edes jompikumpi, joko kirjoittaminen tai lukeminen, nyt ei näköjään onnistu kumpikaan.

Äänestä

Ei ole söpöliinin vika.

Äänestä

En syyttele enkä hauku, edes salaa mielessäni.

Äänestä

Ei. On minussakin vikaa. Ja olen pahoillani kaikesta. Mutta sinä et osaa lopettaa minun kiusaamista.

Äänestä
  • Olen pahoillani. Miten sinua kiusataan?

Äänestä

Olen pahoillani. Miten sinua kiusataan?

En kerro enkä ainakaa tänne. En enää luota että haluat mitään hyvää minulle. Kaikki tahtoo vain satuttaa minua niin aivan sama.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

En kerro enkä ainakaa tänne. En enää luota että haluat mitään hyvää minulle. Kaikki tahtoo vain satuttaa minua niin aivan sama.

Varmasti on ihmisiä, joista on parempi pysyä kaukana, mutta tuskin suurin osa haluaa satuttaa sinua tai ketään muutakaan.

Äänestä

Varmasti on ihmisiä, joista on parempi pysyä kaukana, mutta tuskin suurin osa haluaa satuttaa sinua tai ketään muutakaan.

En usko enää. Minusta parempi puhu enää kellekään mitään miltä minusta tuntuu.

Äänestä

En usko enää. Minusta parempi puhu enää kellekään mitään miltä minusta tuntuu.

Ehkä riittää jos löydät edes yhden ihmisen jolle haluat puhua?

Äänestä

Ehkä riittää jos löydät edes yhden ihmisen jolle haluat puhua?

Ei sellaista ole.

Äänestä

Riidassa on kai aina kaksi osapuolta? Meillä ei edes ollut riitaa silloin kun lähdit. Siksi se olikin täysi yllätys minulle ja shokki

1Äänestä
  • En ole se E naisesi. Edelleenkään.

Äänestä

En ole se E naisesi. Edelleenkään.

Joo, enkä minäkään, sorry.

Äänestä

Demokraattinen aate on usein sellaista. Sehän on mieltymystä maailman myötä. Tiedä siis syysi.

Äänestä

Mitä luultavammin se sinun syytäsi on kun sinun sitä ihan täältä tarvitsee kysyä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

minun syyni, että tilanne on se mikä se on?
En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu