Kohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
On aika ottaa sinuun etäisyyttä
Anonyymi-ap
37388
2Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 37
Vanhimmat
Myös minä tarvin etäisyyttä kaipaamaani henkilöön. Fyysinen etäisyys on jo, mutta henkistä etäisyyttä tarvin ja sen olen nyt päättänyt tehdä.
Fyysisestä etäisyydestä seuraa nopeasti myös henkinen. Näin ainakin meidän kohdallamme tulee tapahtumaan.
Tuota ei voi yleistää. Joillakin varmasti noin, mutta toiset ikävöivät vielä vuosia vaikka eivät näekään.
Meillä ei ole vielä niin syvää suhdetta, etteikö välimatka sitä häivyttäisi.
Ohi
Kohtalokas viesti
En osaisi tunnistaa tälläisestä itseäni jos minulle olisi. Toki tämä jää vaivaamaan ja painamaan mieltäni, että oliko minulle.
Tarkoitus ei olekaan tunnistaminen. Itsekseni mietin.
Distance is not worth of it!
zdllaindn kuin jooh yli horfisontginkin kanga a dgäisyyx kuin joku haroiib ivef hirfuzib ighyxs,,´´´´´´´
ohjus joka menee silmiedn kantamattomiin joku Harpoon, ohjus.
jotenkin itseäni ihmetyttääjotkin peleissäpelikaveri tytöt ja eräskin naapurin tytö..
No mitä tapahtui?
Me lähettiin lipettiin kaverin kanssa, kun kävi liian stressaavaksi 😐😐
"Lentävät Arabianlautaset ja kattilankannet".
Ei tää liity tollaseen 😐😐
Toiselle kumartaa toiselle pyllistää. Mieluummin otat sitä mitä tarjottimella tuodaan kuin että joutuisit itse näkemään vaivaa jotain saadaksesi.
kaveri on joskus ihan fiksu. Sanoi, että aikuisten pitää osata laittaa asiat ja ihmiset tärkeysjärjretykseen, mut se ei koske meitä 😐😐 meidän kaveruus on niin poikkeuksellinen.
Kaksnaamasista skitsoista kyllä huomaa ku ne juttelee ittelleen.
kaveri sano ettei me tarvita muita 😐😐
Tuollainen kaveruus ei ole tervettä.Herätys noinko olet vietävissä.Kaveridiko sinua manipuloi onko jostain kateellinen vaikuttaa siltä.
If she can go days without hearing from you, you are not her man
Ja varsinkin toisin päin: jos mies ei korvaansa lotkauta eikä pidä yhteyttä, ei sillä tee mitään. Tosi mies ei anna naisensa edes joutua tilanteeseen jossa nainen joutuu miettimään, mitä hän edes merkitsee miehelle.
Niin mutta jos nainen ottaa ja lähtee sulkee kaikki yhteyskanavat ja on ottamatta yhteyttä sen jälkeen niin onhan se aika selkeä homma... Mitä tässä auttaa kuin nuolla haavat
Aina tätä samaa: miehen pitää sitä ja miehen pitää tätä. Entä naisen vastuu parisuhteesta ja yhteydenpidosta? Onko miehen tehtävä yksin ylläpitää suhdetta, vakuutella tunteitaan ja juosta perässä, vaikka toinen itse lähtee ja katkaisee yhteyden?
Kyllä nainenkin voi osoittaa kaipaavansa, välittävänsä ja haluavansa pitää suhteen elossa. Rakkaus ei ole mikään yksipuolinen palvelusopimus, jossa mies suorittaa ja nainen arvioi, kelpaako suoritus.
Tosi parisuhteessa molemmat tulevat toisiaan vastaan. Ei vain mies.
Niin. Toimii myös toiseen suuntaan. Jos toinen ei tee sulle aikaa ja pyri suhteeseen… älä anna energioitasi kuvitelmillesi.
No minä kyllä olen antanut aikaa ja panostanut että on ihan turha hänen on väittää muuta
Semmoista se on
Kuka ne puitteet määräs?
Selvä sitten. Valmistaudun tähän henkisesti ja alan kurkottautua elämässäni toisiin suuntiin.
Naiselta
dn giedxä dfvä kznnzggsixdiko dgäicxyyggä
Aina puhutaan siitä, mitä kaikkea tosimiehen pitää tehdä, tarjota ja todistaa naiselle. Mutta entäpä jos nainen itse vertailee miestään jatkuvasti muihin miehiin? Kertoo, kuinka paljon komeampia, varakkaampia, menestyneempiä ja kaikin puolin parempia miehiä hänellä olisi ollut tarjolla. Kuinka joku toinen olisi tarjonnut hienomman kodin, auton ja vaikka kuun taivaalta.
Miltä miehestä pitäisi tuntua kuunnella sellaista? Pitäisikö hänen vain yrittää entistä kovemmin ja olla kiitollinen siitä, että nainen on sentään suvainnut valita hänet?
Mieskin tarvitsee arvostusta, hellyyttä, turvallisuudentunnetta ja kokemuksen siitä, että hän riittää omana itsenään. Ei parisuhde ole mikään kilpailu, jossa miehen pitää jatkuvasti päihittää kaikki naisen entiset ja mahdolliset tulevat ihailijat.
Rakkaudessa ei pitäisi joutua kilpailemaan omasta paikastaan toisen sydämessä. Sen paikan pitäisi olla molemmille selvä.
Olet ollut parisuhteessa kaivattusi kanssa?
Kamalaa kokea tuollaista!
Ei tuollainen kuulosta hyvältä. Oikea arvostaa sinua, ja saa olosi hyväksi.
Jokainen itse päättää millaiseen suhteeseen menee. Toki voi yllätetyksikin tulla. Mutta jos aistin, kuulen, huomaan, että miehelle oleellinen asia on ulkonäkö, varallisuus, statusasema tms., ei homma toimi minulle.
joku hzx nimikinjon pcli jollckin bu öllv i i
Et ota. Ota läheisyyttä.
Otin kans kyselemättä kunnolla etäisyyttä, kun ahdistus alkoi kasvaa liikaa. Pakko riuhtaista itsensä irti ettei hajoa tai elättele turhia toiveita. Ei ehkä jutella tai nähdä enää irlissä ja netissäkään tuskin sanotaan toisillemme yhtään mitään.