On aika ottaa sinuun etäisyyttä

Kohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
37388
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 37

Vanhimmat

Myös minä tarvin etäisyyttä kaipaamaani henkilöön. Fyysinen etäisyys on jo, mutta henkistä etäisyyttä tarvin ja sen olen nyt päättänyt tehdä.

Äänestä
  • Fyysisestä etäisyydestä seuraa nopeasti myös henkinen. Näin ainakin meidän kohdallamme tulee tapahtumaan.

2Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Fyysisestä etäisyydestä seuraa nopeasti myös henkinen. Näin ainakin meidän kohdallamme tulee tapahtumaan.

Tuota ei voi yleistää. Joillakin varmasti noin, mutta toiset ikävöivät vielä vuosia vaikka eivät näekään.

2Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuota ei voi yleistää. Joillakin varmasti noin, mutta toiset ikävöivät vielä vuosia vaikka eivät näekään.

Meillä ei ole vielä niin syvää suhdetta, etteikö välimatka sitä häivyttäisi.

1Äänestä

Ohi

Äänestä

Kohtalokas viesti

3Äänestä

En osaisi tunnistaa tälläisestä itseäni jos minulle olisi. Toki tämä jää vaivaamaan ja painamaan mieltäni, että oliko minulle.

2Äänestä
  • Tarkoitus ei olekaan tunnistaminen. Itsekseni mietin.

Äänestä

Distance is not worth of it!

Äänestä

zdllaindn kuin jooh yli horfisontginkin kanga a dgäisyyx kuin joku haroiib ivef hirfuzib ighyxs,,´´´´´´´

ohjus joka menee silmiedn kantamattomiin joku Harpoon, ohjus.

jotenkin itseäni ihmetyttääjotkin peleissäpelikaveri tytöt ja eräskin naapurin tytö..

Äänestä

No mitä tapahtui?

Äänestä

Me lähettiin lipettiin kaverin kanssa, kun kävi liian stressaavaksi 😐😐

Äänestä
  • "Lentävät Arabianlautaset ja kattilankannet".

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

"Lentävät Arabianlautaset ja kattilankannet".

Ei tää liity tollaseen 😐😐

Äänestä

Toiselle kumartaa toiselle pyllistää. Mieluummin otat sitä mitä tarjottimella tuodaan kuin että joutuisit itse näkemään vaivaa jotain saadaksesi.

1Äänestä
  • kaveri on joskus ihan fiksu. Sanoi, että aikuisten pitää osata laittaa asiat ja ihmiset tärkeysjärjretykseen, mut se ei koske meitä 😐😐 meidän kaveruus on niin poikkeuksellinen.

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

kaveri on joskus ihan fiksu. Sanoi, että aikuisten pitää osata laittaa asiat ja ihmiset tärkeysjärjretykseen, mut se ei koske meitä 😐😐 meidän kaveruus on niin poikkeuksellinen.

Kaksnaamasista skitsoista kyllä huomaa ku ne juttelee ittelleen.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Kaksnaamasista skitsoista kyllä huomaa ku ne juttelee ittelleen.

kaveri sano ettei me tarvita muita 😐😐

Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

kaveri on joskus ihan fiksu. Sanoi, että aikuisten pitää osata laittaa asiat ja ihmiset tärkeysjärjretykseen, mut se ei koske meitä 😐😐 meidän kaveruus on niin poikkeuksellinen.

Tuollainen kaveruus ei ole tervettä.Herätys noinko olet vietävissä.Kaveridiko sinua manipuloi onko jostain kateellinen vaikuttaa siltä.

Äänestä

If she can go days without hearing from you, you are not her man

2Äänestä
  • Ja varsinkin toisin päin: jos mies ei korvaansa lotkauta eikä pidä yhteyttä, ei sillä tee mitään. Tosi mies ei anna naisensa edes joutua tilanteeseen jossa nainen joutuu miettimään, mitä hän edes merkitsee miehelle.

3Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja varsinkin toisin päin: jos mies ei korvaansa lotkauta eikä pidä yhteyttä, ei sillä tee mitään. Tosi mies ei anna naisensa edes joutua tilanteeseen jossa nainen joutuu miettimään, mitä hän edes merkitsee miehelle.

Niin mutta jos nainen ottaa ja lähtee sulkee kaikki yhteyskanavat ja on ottamatta yhteyttä sen jälkeen niin onhan se aika selkeä homma... Mitä tässä auttaa kuin nuolla haavat

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Ja varsinkin toisin päin: jos mies ei korvaansa lotkauta eikä pidä yhteyttä, ei sillä tee mitään. Tosi mies ei anna naisensa edes joutua tilanteeseen jossa nainen joutuu miettimään, mitä hän edes merkitsee miehelle.

Aina tätä samaa: miehen pitää sitä ja miehen pitää tätä. Entä naisen vastuu parisuhteesta ja yhteydenpidosta? Onko miehen tehtävä yksin ylläpitää suhdetta, vakuutella tunteitaan ja juosta perässä, vaikka toinen itse lähtee ja katkaisee yhteyden?

Kyllä nainenkin voi osoittaa kaipaavansa, välittävänsä ja haluavansa pitää suhteen elossa. Rakkaus ei ole mikään yksipuolinen palvelusopimus, jossa mies suorittaa ja nainen arvioi, kelpaako suoritus.

Tosi parisuhteessa molemmat tulevat toisiaan vastaan. Ei vain mies.

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin mutta jos nainen ottaa ja lähtee sulkee kaikki yhteyskanavat ja on ottamatta yhteyttä sen jälkeen niin onhan se aika selkeä homma... Mitä tässä auttaa kuin nuolla haavat

Niin. Toimii myös toiseen suuntaan. Jos toinen ei tee sulle aikaa ja pyri suhteeseen… älä anna energioitasi kuvitelmillesi.

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Niin. Toimii myös toiseen suuntaan. Jos toinen ei tee sulle aikaa ja pyri suhteeseen… älä anna energioitasi kuvitelmillesi.

No minä kyllä olen antanut aikaa ja panostanut että on ihan turha hänen on väittää muuta

Äänestä

Semmoista se on

Äänestä

Kuka ne puitteet määräs?

Äänestä

Selvä sitten. Valmistaudun tähän henkisesti ja alan kurkottautua elämässäni toisiin suuntiin.
Naiselta

Äänestä

dn giedxä dfvä kznnzggsixdiko dgäicxyyggä

Äänestä

Aina puhutaan siitä, mitä kaikkea tosimiehen pitää tehdä, tarjota ja todistaa naiselle. Mutta entäpä jos nainen itse vertailee miestään jatkuvasti muihin miehiin? Kertoo, kuinka paljon komeampia, varakkaampia, menestyneempiä ja kaikin puolin parempia miehiä hänellä olisi ollut tarjolla. Kuinka joku toinen olisi tarjonnut hienomman kodin, auton ja vaikka kuun taivaalta.

Miltä miehestä pitäisi tuntua kuunnella sellaista? Pitäisikö hänen vain yrittää entistä kovemmin ja olla kiitollinen siitä, että nainen on sentään suvainnut valita hänet?

Mieskin tarvitsee arvostusta, hellyyttä, turvallisuudentunnetta ja kokemuksen siitä, että hän riittää omana itsenään. Ei parisuhde ole mikään kilpailu, jossa miehen pitää jatkuvasti päihittää kaikki naisen entiset ja mahdolliset tulevat ihailijat.

Rakkaudessa ei pitäisi joutua kilpailemaan omasta paikastaan toisen sydämessä. Sen paikan pitäisi olla molemmille selvä.

Äänestä
  • Olet ollut parisuhteessa kaivattusi kanssa?

Äänestä

• Kamalaa kokea tuollaista!

Äänestä

• Ei tuollainen kuulosta hyvältä. Oikea arvostaa sinua, ja saa olosi hyväksi.

Äänestä

• Jokainen itse päättää millaiseen suhteeseen menee. Toki voi yllätetyksikin tulla. Mutta jos aistin, kuulen, huomaan, että miehelle oleellinen asia on ulkonäkö, varallisuus, statusasema tms., ei homma toimi minulle.

Äänestä

joku hzx nimikinjon pcli jollckin bu öllv i i

Äänestä

Et ota. Ota läheisyyttä.

Äänestä

Otin kans kyselemättä kunnolla etäisyyttä, kun ahdistus alkoi kasvaa liikaa. Pakko riuhtaista itsensä irti ettei hajoa tai elättele turhia toiveita. Ei ehkä jutella tai nähdä enää irlissä ja netissäkään tuskin sanotaan toisillemme yhtään mitään.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu