laittaa viestiä, enkä itsekään uskalla, ei ole kuin yksi vaihtoehto
Jos et enää uskalla
Anonyymi-ap
33315
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Uusi kunnanjohtajaJokos tekoäly on kertonut, kenestä paras uusi kunnanjohtaja? Ketä persut vastustaa?
Vastaukset 33
Vanhimmat
hyppää kaivoon :)
Laita viestiä
No mikä se on?
Kumpikin jatkaa tahollaan eikä ikinä enää nähdä?
Onneksi itsellä ei ole ollut koskaan uskaltamisesta kyse koska jos jonkun asuan kokee tärkeäksi silloin mennään vaikka tiiliseinänkin (pelon taikka jännityksen) läpi.
Yksi vaihtoehto. Sokkotreffit?
Se vaatii yhteydenoton?
Treffaisin sinut mielellään vaikka jo tänään tai viimeistään huomenna. Minulla on tärkeää asiaa sinulle 🤗
Voidaan sopia täällä aika ja paikka 😊
Hellä idea, mutta en jaksa valmistautua tuntemattomien takia. Kuka silloin hakisi treffeille?
Jep. Sun pitää lähteä saatille kun seuraavaksi nähdään ja pussata.
n>m
haxxuz joz nukkuu jonkibn gyg; kznxxxxz kuin niin p''llsk'in jogednkin... pzljonkohz\n pedlaxin jogain niin pokrfu.pdliss' zxummi\.. jotgainyli 100 miljoonzz
Anteeksi, säädän vastaamalla monelle samaan aikaan. Kaikki vastaukseni on tarkoitettu Ap:lle, jos hän on kaivattuni. Tunniste, Jouluu 2022, tähti ja suhteeseen liittyvä runo 🤗❤️😻
Eli olen Anonyymi 8 ja Anonyymi 14 kun menin jälkeenpäim kommentoimaan suoraan aloitusta, niin nyt minulla on kaksi tunnistetta. Eli tämä ohjelma ei käytä tunnisteena puhelimen Ip- osoitetta tämän testauksen perusteella 🤗
Jos oltiin yhdessä viettämässä joulua sukulaisteni luona niin sitten osuu. Mulla on suhun kaverillinen suhtautuminen. Somen kautta tavoitat tarvittaessa. En vaan ole jaksanut yksipuolisesti pitää yhteyttä. Voin kaverillisesti olla tekemisissä mutta en muussa mielessä.
Tämä ohi anonyymi 8 ja 14.. me emme kaivattuni kanssa, ole kavereita olleet koskaan.
Viidaan haparoida sitten huomenna huivit silmillä 🤣🤣
Mies se toinen vaitoehto on mahdoton .
Koska sun on löydettävä joku muu siihen tehtävään .
Vaadit likaa. Minä en rakastani tuhoa .
Joten jäi ainostaan se vaihtiehto et minä
Lähden uuteen suuntaa.
Ainakin pidät elämäsi mies.
Rakastan ja rakastin mutta en niin paljon
Että tekisin rikoksen takiasi ..
En jaksanut enää kuunella aneluasi
Joka sai voimaan tosi pahoim
Mietin mietiko yhtään
Sitä miten minä
Olisin kaiken jaksanut ja kestänyt
Elämääni ..
Sen jälkeen siis kun olet kuolut
Et halunnut pitää valtaa
Minuun kierosti .
Oli pakko lähteä
Ja valita toisin
J miehelle.
Naiselta
kova rokki-musiikki; Gwsixgdf xixvffv- wdäfgf bonns mskd ig.
pzljonkohzn pdlzxin viimillckin pivciv ä.. ulo z<gazmiljoonzz..
Se sun viimeisin viesti silloin oli sellainen joka käytännössä poltti sillat luokseni. En ymmärrä miksi vastasit silloin niin jos et tarkoittanut sitä... Joka tapauksessa se että laittaisin viestin sinulle ensimmäiseksi niin se ei ole enää mahdollista ja ymmärrän että et sinäkään voi koska ajattelet samoin kuin minä. Molemmat pelkää että toinen käyttäisi sitä viestiä että eikö mene perille.
Kyllä tämä meni niin solmuun että ei tätä voi enää selvittää.
Jos tulee ghostatuksi, mitä muuta voi tehdä? Se on niin vahva viesti suunnaltasi ettet halua.
Jos luuli että sä et halua...
Olen suojellut sydäntäni särkymiseltä sillä konstilla. No mitä me tehdään?
Uskon kun sanoit ettei tätä voi enää selvittää. Mitä muutakaan voin.
Miten toisen ghostaaminen suojaa sinua? Siinä käy päinvastoin ja siinä haavoittuu ghostatuksi tullut. -sivusta
Pitää lopettaa siis meidän molempien niin täältä toisen etsiminen ja tänne kirjoittaminen ja koko palstan seuraaminen. Silloin unohdamme parhaiten toisemme kun ei mieti toista niin paljoa.
Haluatko toimia niin?
Jos viestini saa sinut suojaamaan itseäsi, mikä nyt olisi toisin?
En halua jos on pakko olla rehellinen...
Pitää vaa olla
Tutkin asiaa AI:llä: romahdin aivan totaalisesti varmaan sitten siksi, että merkitsit minulle enemmän, kuin tiesinkään. Olihan siinä kyllä taustalla ensin kahden vuoden ihastuminen ja kaikkea...
Olis tosi surkea veto laittaa viestiä vielä uudestaan näiden täällä olevien kommenttien perusteella, koska se mitä tunnen, ei ole ainakaan vähentynyt.
Uteliain mielin kohti tulevaa.
Minä uskallan kyllä viestin laittaa, jos haluan. Miksi uskottelet, ettei joku uskaltaisi. Katso totuutta silmiin, hän ei luultavasti vain halua laittaa viestiä, jos teillä on ollut yhteys oikeassa elämässä jossain kohtaa. Toki voi olla ujouttakin, mutta kai sinä tiedät kumpaa se on.
den tircä eggä pdrlogbgaazko gtuojoku gyggö minuajokz zxuu zlzkdccvxz nänx niin