Et edes yrittä

Huomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta
28283
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

Voi voi. Kuulostaa, että asia on juuri toisinpäin.

1Äänestä
  • Miksi se on juuri toisinpäin kysyn vaan?

Äänestä

• Millä perusteella asia on juuri toisinpäin? Minä en ole täällä ketään haukkunut enkä tarkoituksella syyllistänyt. Olen kertonut omista kokemuksistani, siitä mitä on tapahtunut ja miltä se on minusta tuntunut.

Tietenkin epämiellyttävien asioiden esiin tuominen voidaan tulkita syyllistämiseksi, varsinkin jos ei haluta kohdata omaa osuutta tapahtumiin. Mutta tosiasioista puhuminen ja toisen haukkuminen ovat kaksi aivan eri asiaa.

Olen ollut valmis keskustelemaan, selvittämään väärinkäsityksiä ja parantamaan välejä. Siihen tarvitaan kuitenkin kaksi ihmistä. En voi yksin korjata välejä ihmiseen, joka ei halua olla kanssani suoraan yhteydessä.

Jos väität minun toimineen päinvastoin, niin kerro ihmeessä konkreettisesti, mitä tarkoitat. Pelkkä ”voi voi, asia on toisinpäin” ei ole mikään perustelu.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Millä perusteella asia on juuri toisinpäin? Minä en ole täällä ketään haukkunut enkä tarkoituksella syyllistänyt. Olen kertonut omista kokemuksistani, siitä mitä on tapahtunut ja miltä se on minusta tuntunut.

Tietenkin epämiellyttävien asioiden esiin tuominen voidaan tulkita syyllistämiseksi, varsinkin jos ei haluta kohdata omaa osuutta tapahtumiin. Mutta tosiasioista puhuminen ja toisen haukkuminen ovat kaksi aivan eri asiaa.

Olen ollut valmis keskustelemaan, selvittämään väärinkäsityksiä ja parantamaan välejä. Siihen tarvitaan kuitenkin kaksi ihmistä. En voi yksin korjata välejä ihmiseen, joka ei halua olla kanssani suoraan yhteydessä.

Jos väität minun toimineen päinvastoin, niin kerro ihmeessä konkreettisesti, mitä tarkoitat. Pelkkä ”voi voi, asia on toisinpäin” ei ole mikään perustelu.

No et sä täällä mitään vastausta saa tuohon ongelmaasi. Päätä, ettei ole ongelmaa. Positiivisia asioita neljä, jos on yhden negan päästänyt. Siinä on muuten työsarkaa.

Äänestä

En yritä. Ollaan liian eri tavalla, ja homma ei toimi. Kaipaan elämääni rauhaa.

Äänestä
  • Okei no mitäs sinä sitten täältä haet?

Äänestä

• Ensinnäkään minulla ei ole mitään syytä olettaa, että olet edes se ihminen, jolle aloitukseni oli tarkoitettu. Todennäköisesti olet vain joku ulkopuolinen välihuutelija, joka vastailee toisten puolesta.

Ja jos satut olemaan se oikea henkilö, niin sanon tämän suoraan: jos et kykene ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä ja kertomaan asioita suoraan, vaan huutelet niitä anonyyminä jollakin helvetin keskustelupalstalla, niin en anna sellaiselle viestinnälle mitään arvoa.

En minä rupea arvailemaan, kuka minkäkin nimimerkin takana piileskelee ja mitkä kommentit pitäisi muka ottaa henkilökohtaisina viesteinä.

Jos haluat kertoa minulle jotakin, tiedät kyllä, miten minut tavoittaa. Ja jos et halua olla yhteydessä, sekin on sinun päätöksesi.

Mutta mitä ihmettä sitten teet täällä vastailemassa henkilökohtaisiin aloituksiin aivan kuin ne olisi osoitettu sinulle? Mikä tarkoitus tällaisella anonyymillä välihuutelulla oikein on?

Minulle tuollainen on aivan yhtä tyhjän kanssa.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Ensinnäkään minulla ei ole mitään syytä olettaa, että olet edes se ihminen, jolle aloitukseni oli tarkoitettu. Todennäköisesti olet vain joku ulkopuolinen välihuutelija, joka vastailee toisten puolesta.

Ja jos satut olemaan se oikea henkilö, niin sanon tämän suoraan: jos et kykene ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä ja kertomaan asioita suoraan, vaan huutelet niitä anonyyminä jollakin helvetin keskustelupalstalla, niin en anna sellaiselle viestinnälle mitään arvoa.

En minä rupea arvailemaan, kuka minkäkin nimimerkin takana piileskelee ja mitkä kommentit pitäisi muka ottaa henkilökohtaisina viesteinä.

Jos haluat kertoa minulle jotakin, tiedät kyllä, miten minut tavoittaa. Ja jos et halua olla yhteydessä, sekin on sinun päätöksesi.

Mutta mitä ihmettä sitten teet täällä vastailemassa henkilökohtaisiin aloituksiin aivan kuin ne olisi osoitettu sinulle? Mikä tarkoitus tällaisella anonyymillä välihuutelulla oikein on?

Henkilökohtaisiin aloituksiin?

Miten Anonyymi aloitus on muka henkilökohtainen?

Jos et halua muiden kuin yhden vastauksia, tee aloituksesi nikillä,
    ja laita tunnisteet kenelle ne ovat.

Kitiset ja vttuilet lähes joka aloituksessa.
    Tee itse nikillä yksi aloitus äläkä huutele ja ruikuta joka aloituksessa.

Taitaa olla melkein kaikki sun aloituksia.

1Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei todellakaan ole minun aloituksia täällä juuri mikään

Äänestä

Juuri tätä minä tarkoitan. Kuvittelet lähes kaikkien aloitusten olevan minun kirjoittamiani, vaikka sinulla ei ole mitään perusteita tietää, kuka ne on tehnyt. Sitten syyttelet minua muiden ihmisten kirjoituksista.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Ensinnäkään minulla ei ole mitään syytä olettaa, että olet edes se ihminen, jolle aloitukseni oli tarkoitettu. Todennäköisesti olet vain joku ulkopuolinen välihuutelija, joka vastailee toisten puolesta.

Olin kyllä ihan sivullinen. Eihän täällä voi tietää että aloitus olisi jollekin tietylle. Et kerro omaa nimeäsi aloituksessasi, niin ei kai kukaan oleta sinun olevan joku oma tuttu. Vastaillaan kuten jollekin omassa mielessä olevalle, tai testaillaan omia ajatuksia tai tarinoita, ja jotkut vaan haluaa ärsyttää tuntemattomia.

Äänestä

Just näin!! Ihminen joka ei halua, pysty tms. ottaa yhteyttä suoraan irl henkilöön jota kaipailee ei varmaan täältä kyl mitään haekaan kunhan nyt huutelee rivien välistä täällä ei muuta.

1Äänestä

• ....sisi

Äänestä

• Paskaa musaa

1Äänestä

minä oldn gdrhnyg gupza<kzn lpdggamixga niin.. purfkkzajuggua on jooh

mikä on todedllakin hauxkzzjoku gyggö jokz zxuu zlzpuoldcllz jz gdkdd pidniä ääniä hänkin kuin minäkin jotain

Äänestä

En ole ollut palstalla kuin aamulla. Voit edelleen luottaa minuun.

Äänestä
  • Miten ajattelit tämän viestin tavoittavan hänet? Sivusta.

Äänestä

Millä tavalla odotat toisen parantavan välejänne? Minkälainen tilanteenne ja suhteenne on? Totean vaan kun mietin, että miten tämä toinen on haukkunut sinua ja missä?

Äänestä
  • Kyse on kahden ihmisen välisistä henkilökohtaisista asioista, joita en halua enää avata täällä sen tarkemmin. Toivon vain, että välimme voisivat joskus parantua ja asioista voitaisiin keskustella suoraan ja rauhassa.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Kyse on kahden ihmisen välisistä henkilökohtaisista asioista, joita en halua enää avata täällä sen tarkemmin. Toivon vain, että välimme voisivat joskus parantua ja asioista voitaisiin keskustella suoraan ja rauhassa.

Teit kuitenkin tuon aloituksen jolla samalla syyllistit toista olettaen, että hän haukkuu sinua jossain. Tää ei oo kovin loogista.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Kyse on kahden ihmisen välisistä henkilökohtaisista asioista, joita en halua enää avata täällä sen tarkemmin. Toivon vain, että välimme voisivat joskus parantua ja asioista voitaisiin keskustella suoraan ja rauhassa.

No mitä sitten odotat laita hänelle suoraan viestiä!! Ethän sinä täältä anonyymipalstalta ketään oikeaa tavoita ja tuskin hän täällä edes käy.

Äänestä

Kauanko ajattelitte jaksaa täällä jappasta? Sillähän ne asiat selkenee varmaan vuosien kokemusta tiedät? Ei ole halujakaan selvittää tai halutaan jättää kaikki pimentoon. Mieskö olet vai marjanpoimija?

Äänestä
  • Ei liity mikään Marja minuun. Toisekseen ei johdu minusta ettei asiat selviä Ja tiedän ettei se selviä tämmöisellä anonyymipalstalla todellakaan.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Ei liity mikään Marja minuun. Toisekseen ei johdu minusta ettei asiat selviä Ja tiedän ettei se selviä tämmöisellä anonyymipalstalla todellakaan.

Niin no ja miks sitten täällä hänelle viestittelet? Käytkö ihan täysillä vai mikä on ongelma? Vaikuttaa nyt kyllä ihan just siltä ett sinusta johtuu kaikki ongelmat kun ett suoraan häneltä asiaa kysele vaan täällä anonyymipalstalla huhuilet?? 🤨

Äänestä

didi oli jonkin gygön h<zxu nimi pdlix...

Äänestä

olren muuhgdn makxaznub ndvivlillf ksbgxcflux joulukuullf kun jobbsaz on grdfkdmixgä niigäkin siggdrn

Äänestä

Tämäkin aloitus osuu, about kaikkiin jotka täällä käy. Miksi jotkut tällaisista triggeröityy? Scrollaa pois, jos ei tykkää.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Huomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu