Oäkkäällä tarkoitetaan jotain tyyliin 70 vuotiasta ni ohi. Muuten oisin vastannut, että en käytä sellaista mutta en kerro mun salaisuutta
3Äänestä
Anonyymi00005
kerrotko mikä on iäkäs?
2Äänestä
Anonyymi00010
Eiköhän se iäkäs oo sellanen 75 v. + useimmat tuon alle ovat vielä suht terveitä ja hyväkuntoisia. Ainakin ne jotka ite tunnen.
3Äänestä
Anonyymi00006
Yli 35-v. T. nainen
0Äänestä
Anonyymi00019
35 v. ei oo ees keski-ikäinen vielä. Keski-ikä alkaa 40 v. etiäpäin. 😂😂
2Äänestä
Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ala, vaan 50+ se alkaa 🤣🤣🤌🤣🤣
0Äänestä
Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
70-luvun sosilogiakirjan mukaan keski-ikä alkoi 23-vuotiaana! Mutta voisiko tilastoa muokata 23 - 40 varhainen k.ikä, 41 - 50 keski-ikä ja 50 - syvä keski-ikä. Ja vanhaksi voi ilmoittautua, milloin haluaa. Sehän vapauttavaa kuten lapsuus....
0Äänestä
Anonyymi00007
Ikä on juttu jonka aika korjaa jokaisen meidän kohdalla 👶👱🧒🧔♂️🧑🦰👩🦰🧑🦳👩🦳👵
0Äänestä
Anonyymi00009
Joko tuut nainen mun sylii
2Äänestä
Anonyymi00016
Ja en oo ikinä laitattanut botoxia tai teettänyt mitään juttuja kehooni.Näillä mennään mitä vanhemmat ja Luoja antoivat. Monista asioista olen elämäni aikana kärsinyt, mutta ikä alkaa sopeuttamaan ja hyväksymään itsensä.
1Äänestä
Anonyymi00011
En ole ottanut myrkkyjä enkä leikkauksia
2Äänestä
Anonyymi00010
Ei niitä kannata ottaakaan nuorena näyttää ehkä ok mut vanhemmilla alkaa naama laskeutumaan alespäin ku on ne botoxit.
Eli ihan kaikille jotka niitä ottaa tulee jossain kohtaa ikävä yllätys kun naama muuttuu oudon näköiseksi. Ei ole myöskään terveellistä koska ei ole luonnollinen osa elimistöä vaan myrkkyä ihmisen kehossa.
Tää on taas yks näitä muotioikkuja joka päättyy kun ne haitat alkaa tulla otsikoihin. Mikään keinotekoinen EI KOSKAAN ole elimistön sisäillä hyvä asia.
2Äänestä
Anonyymi00012
En oo😠
0Äänestä
Anonyymi00014
En ole. Ei ole koskaan ollut mitään "toimenpiteitä", tekoripsiä, tekokynsiä, tekohuulia, naamatäytteitä, tekohiuksia, tekotissejä yms. Hampaat pesen valkaisevalla hammastahnalla, meikkiä käytän ja on yks kallis hyvä kaularasva, jota nyt en ole tosin raskinut ostella. Mut sen verran olen itserakas, että halusin omia aloituksen🤭
1Äänestä
Anonyymi00015
Muutaman piikin olen ottanut. Ei kai haittaa.
0Äänestä
Anonyymi00017
Mä en oo ottanut mitään.
0Äänestä
Anonyymi00020
En ole töissä joten ei ryppyjä 🤣🤣🤌🤣🤣
0Äänestä
Anonyymi00020
Eilen 70vuotias luuli minua 20v vaikka olen yli 40v 🙄
1Äänestä
Anonyymi00024
Ryyppäjän naama siitä näkee
0Äänestä
Anonyymi00024
Katkera viinaan menevä juoppo
0Äänestä
Anonyymi00026
Onks Ap viinaan menevä juoppo. Yöks ei kiinnosta juopot!
0Äänestä
Anonyymi00027
En ottaisi mitään myrkkyruiskeita kehooni. Sisäinen kauneuteni valaisee koko olemukseni.
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 26
Vanhimmat
varmaa toi ribulointi vaikuttaa 🫠
Ei viinaa vaa, luonto pitää omastaan huolta.
Onko kysymys iästä "tapetilla"?
On maalatut seinät kotona, ilman tapettia.
Oäkkäällä tarkoitetaan jotain tyyliin 70 vuotiasta ni ohi.
Muuten oisin vastannut, että en käytä sellaista mutta en kerro mun salaisuutta
kerrotko mikä on iäkäs?
Eiköhän se iäkäs oo sellanen 75 v. + useimmat tuon alle ovat vielä suht terveitä ja hyväkuntoisia. Ainakin ne jotka ite tunnen.
Yli 35-v. T. nainen
Ei ala, vaan 50+ se alkaa
🤣🤣🤌🤣🤣
70-luvun sosilogiakirjan mukaan keski-ikä alkoi 23-vuotiaana!
Mutta voisiko tilastoa muokata 23 - 40 varhainen k.ikä, 41 - 50 keski-ikä ja 50 - syvä keski-ikä. Ja vanhaksi voi ilmoittautua, milloin haluaa.
Sehän vapauttavaa kuten lapsuus....
Ikä on juttu jonka aika korjaa jokaisen meidän kohdalla 👶👱🧒🧔♂️🧑🦰👩🦰🧑🦳👩🦳👵
Joko tuut nainen mun sylii
Ja en oo ikinä laitattanut botoxia tai teettänyt mitään juttuja kehooni.Näillä mennään mitä vanhemmat ja Luoja antoivat.
Monista asioista olen elämäni aikana kärsinyt, mutta ikä alkaa sopeuttamaan ja hyväksymään itsensä.
En ole ottanut myrkkyjä enkä leikkauksia
Ei niitä kannata ottaakaan nuorena näyttää ehkä ok mut vanhemmilla alkaa naama laskeutumaan alespäin ku on ne botoxit.
Eli ihan kaikille jotka niitä ottaa tulee jossain kohtaa ikävä yllätys kun naama muuttuu oudon näköiseksi. Ei ole myöskään terveellistä koska ei ole luonnollinen osa elimistöä vaan myrkkyä ihmisen kehossa.
Tää on taas yks näitä muotioikkuja joka päättyy kun ne haitat alkaa tulla otsikoihin. Mikään keinotekoinen EI KOSKAAN ole elimistön sisäillä hyvä asia.
En oo😠
En ole. Ei ole koskaan ollut mitään "toimenpiteitä", tekoripsiä, tekokynsiä, tekohuulia, naamatäytteitä, tekohiuksia, tekotissejä yms. Hampaat pesen valkaisevalla hammastahnalla, meikkiä käytän ja on yks kallis hyvä kaularasva, jota nyt en ole tosin raskinut ostella. Mut sen verran olen itserakas, että halusin omia aloituksen🤭
Muutaman piikin olen ottanut. Ei kai haittaa.
Mä en oo ottanut mitään.
En ole töissä joten ei ryppyjä
🤣🤣🤌🤣🤣
Eilen 70vuotias luuli minua 20v vaikka olen yli 40v
🙄
Ryyppäjän naama siitä näkee
Katkera viinaan menevä juoppo
Onks Ap viinaan menevä juoppo. Yöks ei kiinnosta juopot!
En ottaisi mitään myrkkyruiskeita kehooni. Sisäinen kauneuteni valaisee koko olemukseni.