Et näytä vanhalta,vaik ootkin iäkäs!

Ootko ottanut botoxia?
26457
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

varmaa toi ribulointi vaikuttaa 🫠

Äänestä

Ei viinaa vaa, luonto pitää omastaan huolta.

1Äänestä

Onko kysymys iästä "tapetilla"?

Äänestä
  • On maalatut seinät kotona, ilman tapettia.

Äänestä

Oäkkäällä tarkoitetaan jotain tyyliin 70 vuotiasta ni ohi.
Muuten oisin vastannut, että en käytä sellaista mutta en kerro mun salaisuutta

3Äänestä

kerrotko mikä on iäkäs?

2Äänestä
  • Eiköhän se iäkäs oo sellanen 75 v. + useimmat tuon alle ovat vielä suht terveitä ja hyväkuntoisia. Ainakin ne jotka ite tunnen.

3Äänestä

Yli 35-v. T. nainen

Äänestä
  • 35 v. ei oo ees keski-ikäinen vielä. Keski-ikä alkaa 40 v. etiäpäin. 😂😂

2Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

35 v. ei oo ees keski-ikäinen vielä. Keski-ikä alkaa 40 v. etiäpäin. 😂😂

Ei ala, vaan 50+ se alkaa
    🤣🤣🤌🤣🤣

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

35 v. ei oo ees keski-ikäinen vielä. Keski-ikä alkaa 40 v. etiäpäin. 😂😂

70-luvun sosilogiakirjan mukaan keski-ikä alkoi 23-vuotiaana!
    Mutta voisiko tilastoa muokata 23 - 40 varhainen k.ikä, 41 - 50 keski-ikä ja 50 - syvä keski-ikä. Ja vanhaksi voi ilmoittautua, milloin haluaa.
    Sehän vapauttavaa kuten lapsuus....

Äänestä

Ikä on juttu jonka aika korjaa jokaisen meidän kohdalla 👶👱🧒🧔‍♂️🧑‍🦰👩‍🦰🧑‍🦳👩‍🦳👵

Äänestä

Joko tuut nainen mun sylii

2Äänestä
  • Ja en oo ikinä laitattanut botoxia tai teettänyt mitään juttuja kehooni.Näillä mennään mitä vanhemmat ja Luoja antoivat.
    Monista asioista olen elämäni aikana kärsinyt, mutta ikä alkaa sopeuttamaan ja hyväksymään itsensä.

1Äänestä

En ole ottanut myrkkyjä enkä leikkauksia

2Äänestä
  • Ei niitä kannata ottaakaan nuorena näyttää ehkä ok mut vanhemmilla alkaa naama laskeutumaan alespäin ku on ne botoxit.

Eli ihan kaikille jotka niitä ottaa tulee jossain kohtaa ikävä yllätys kun naama muuttuu oudon näköiseksi. Ei ole myöskään terveellistä koska ei ole luonnollinen osa elimistöä vaan myrkkyä ihmisen kehossa.

Tää on taas yks näitä muotioikkuja joka päättyy kun ne haitat alkaa tulla otsikoihin. Mikään keinotekoinen EI KOSKAAN ole elimistön sisäillä hyvä asia.

2Äänestä

En oo😠

Äänestä

En ole. Ei ole koskaan ollut mitään "toimenpiteitä", tekoripsiä, tekokynsiä, tekohuulia, naamatäytteitä, tekohiuksia, tekotissejä yms. Hampaat pesen valkaisevalla hammastahnalla, meikkiä käytän ja on yks kallis hyvä kaularasva, jota nyt en ole tosin raskinut ostella. Mut sen verran olen itserakas, että halusin omia aloituksen🤭

1Äänestä

Muutaman piikin olen ottanut. Ei kai haittaa.

Äänestä

Mä en oo ottanut mitään.

Äänestä

En ole töissä joten ei ryppyjä
🤣🤣🤌🤣🤣

Äänestä

Eilen 70vuotias luuli minua 20v vaikka olen yli 40v
🙄

1Äänestä

Ryyppäjän naama siitä näkee

Äänestä

Katkera viinaan menevä juoppo

Äänestä
  • Onks Ap viinaan menevä juoppo. Yöks ei kiinnosta juopot!

Äänestä

En ottaisi mitään myrkkyruiskeita kehooni. Sisäinen kauneuteni valaisee koko olemukseni.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ootko ottanut botoxia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu