On vain niin että, itse en ole päässyt maistamaan tuota kiellettyä hedelmää vuoteen. Olen orjallisesti hoitanut oman osani tässä perheessä ja antanut sen mikä annettavissa on.
Mittari on täysi ja alan "metsästämään" tuota omituista tavaraa joka on ollut mielessä ympäri vuoden.
En ole käynyt huorissa enkä muullakaan tavoin ole koskaan pettänyt.
Miehiset tarpeeni eivät ole millään tavoin arvossa.
Myöskään vaimolla ei ole salarakkauksia tai muita miehiä jotka hoitaisivat hänen tarpeitaan.
Katson olevani oikeutettu seksiin ja tulen tekemään sen heti tilaisuuden tullen. Asiasta aina kysyttyäni saan vastauksen "ei huvita".
Mittari on täysi ja alan "metsästämään" tuota omituista tavaraa joka on ollut mielessä ympäri vuoden.
En ole käynyt huorissa enkä muullakaan tavoin ole koskaan pettänyt.
Miehiset tarpeeni eivät ole millään tavoin arvossa.
Myöskään vaimolla ei ole salarakkauksia tai muita miehiä jotka hoitaisivat hänen tarpeitaan.
Katson olevani oikeutettu seksiin ja tulen tekemään sen heti tilaisuuden tullen. Asiasta aina kysyttyäni saan vastauksen "ei huvita".
Vastaukset 17
Vanhimmat
Painu sinne minne ei valo paista pipipää
Katse itsellesi joku mukava mies ja kokeile jotakin ihan uutta.
Kukaan koske tikullakaan tuohon hirvityksen.
Nyt testaamaan "Thaikkukäden taikaa" . Myös matka Pattayalle helpottaa kyseistä ongelmaa kummasti. Mutta älä anna niiden huijata rahoja!
Vaan sulle ei edes rahasta onneton
Nuoletko sen. Värkin ennenku nait
Joku eunukki kyselee päivänselvää asiaa.
Varsinkin sinä tuulitunneli
Tykkään syyå suklaaltta päältä pois
Hölömölä höh hönö
Pelkällä uimakoulupohjalla ei tuon kummempaa tekstiä synny.
Sinähän sen tiedät räpyläsankari
Naispapilta kun saisi pesää, niin siitä tulisi varmaan autuas olo. Varmaan finaalissa näkisi näkyjä.
Älä muuta totea! Lemiä lentäisi kauniin kukkaniityn yllä ja äitini ratsastaisi valkoisella aasillaan kohti aurinkoa. Wau!
Ja pastorsta huutaisi hurjana jeesus höhöhööööööö!
Ketä kiinnostaa höhöhöö
Ei toi nyt vielä paljon, kun mä olen ollu jo 11 vuotta ilman. T: Jarkke 11v.