En haluaisi yleistää, mutta olen sen kokenut elämässäni liian monta kertaa, että nimenomaan naiset ovat niitä epäluotettavia, selkään puukottavia, kieroja, juoruavia, perheenrikkojia. Juttelin asiasta erään miehen kanssa ja hän sanoi, että mitä mukavammalta vaikuttava nainen sitä kierompi yleensä. Pitäneekö paikkansa?
Onko minulla käynyt vain paska tuuri
Anonyymi-ap
786
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Kivaa maalitusta taas naisia kohtaan. Luusereiden hommaa.
Sinä, et tiedä mitään. Miltä se susta tuntuisi, jos joku nainen veisi sun miehen. Perheenrikkoja.
Toivon, että tulisi joku virus...
Miehet kuitenkin jäisi.
Ja lapsettomana smurffiperhees kärsii siitä kuinka?
Mun kokemukseni mukaan taas miehet ovat tuollaisia. Oletan kuitenkin, etteivät kaikki miehet.
Pitää paikkaansa mutta on olemassa myös täydellisiä naisia, mutta ikävä kyllä niitä ei ole lähipiirissä on vaan vääriä jumalia
Minun kohdallani ei pidä paikkaansa. Olen aina vain yhden kanssa kerrallaan, lähden pitkään suhteeseen, joita on pari ollutkin. Lyhyeen en lähde lainkaan. Teen vähän kuin työhönottotestin. Jos ei käy avoin kanssakäyimen kotikylällään, eikä tarvitse nurkissa kulkea niin kokeillaan tulisiko suhteesta pidempi. Jos on pimittämistä, niin heipat vaan hänelle, ei ole mun rinnalla sellainen.
En tiedä mitä aloittaja naisen kieroudella tarkoittaa, mutta tässä yksi esimerkki mieheltä.
En kieroile muissakaan asioissa kuin uskollisuudessa, en edes keksi missä tarvitsisin moista taitoa. Reilu peli tai pelitön tila.