Hampaat tunnottomiksi lentäessä

Enni

Heips!! Minulla on ongelma, kerron lyhyesti. Lentokoneessa lentäessä mulla menee hampaat "yliherkiksi"/tunnottomiksi ja myös huuli tunnottamaksi ja aina oikea puoli. On kamalaa, onko jollain kokemusta? Siihen ei auta mikää, paitsi sitten kun ollaan taas maankamaralla. Sen jälkeen sitten on sellanen olo kuin oisi purrut kotain tosi kauan ja tosi lujaa. Kummaa...

8

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkamies

      taidat vähän jännittää lentämistä, laita ensikerralla vaikka purukumi niin lihakset pysyvät rentoina, ei ne hampaat kyllä voi mennä tunnottomiksi, ehkä ikenet ja huuli...siitä kun puret jäännityksessä niin kovasti hampaita yhteen, harvinaista on silti...tuo auttaa 100%

      • Kyllä ne nyt vaan menee tunnottomiksi, en todellakaan jännitä ja purkka ei auta. Niin ja jopa vieressä istunut huomasi oudot kasvonpiirteet Et todellakaan haluaisi minua matkatoveriksi, sillä se on niin kova tuska kun puoli päätä on kummallinen, tunnoton. Mulla on joskus myös ollut heiman samanlaisia oireita kun oli poskiontelontulehdus. Menen ensiviikolla lääkäriin tutkimuksiin, jos vaikka voisi jotain tehdä, ja haluan kuulla onko siitä jotain haittaa, jos on pidempi lentomatka. Siis todella outo juttu!!


      • Nimetön
        Anzika kirjoitti:

        Kyllä ne nyt vaan menee tunnottomiksi, en todellakaan jännitä ja purkka ei auta. Niin ja jopa vieressä istunut huomasi oudot kasvonpiirteet Et todellakaan haluaisi minua matkatoveriksi, sillä se on niin kova tuska kun puoli päätä on kummallinen, tunnoton. Mulla on joskus myös ollut heiman samanlaisia oireita kun oli poskiontelontulehdus. Menen ensiviikolla lääkäriin tutkimuksiin, jos vaikka voisi jotain tehdä, ja haluan kuulla onko siitä jotain haittaa, jos on pidempi lentomatka. Siis todella outo juttu!!

        varasithan ajan nimenomaan lanttumaakarilta eli psykiatrilta??


      • ollimies

        Mielenkiintoista, että löytyi toinenkin jolla samanlainen kokemus - lentokoneessa puolet kasvoista tunnottomaksi. Nousun aikana tunnoton alue laajeni, laskeutuessa tunto palasi pikkuhiljaa takaisin. Tää on tapahtunut mulle vain kerran, olen lentänyt sen jälkeen ehkä 15 kertaa. Kommenttina noille pienille älykkyysosamäärille: Mäkään en pelkää lentämistä. Mulla oli silloin flunssa.


    • Mindi

      Mä koin viimeks lentäessäni ekaa kertaa kipuja. Aiemmin ei ole ollut mitään. Nukuin ja heräsin vasta juuri ennen laskeutumista nenä aivan tukossa,enkä ehtinyt saada sitä auki. Aivan tolkuton hammassärky vasemmalla puolella ylähampaissa. Kuulin myöhemmin että tekemisissä poskionteloiden kanssa, säteili vaan hampaaseen. Teki muuten tosi kipeetä. Voiskohan sullakin olla jotain tekemistä niiden poski- tai otsaonteloiden kanssa ?

      • Jne

        Varmaan olisi parempi, ettet lennä lainkaan jos noin kovia oireita tulee, vai olisiko jännitys niin kova?
        RelaX!


      • eikka
        Jne kirjoitti:

        Varmaan olisi parempi, ettet lennä lainkaan jos noin kovia oireita tulee, vai olisiko jännitys niin kova?
        RelaX!

        Olipa taas typerä kommentti.


    • Olin tänään lääkärissä ja sanoi, että se johtuu kolmoishermosta ja määräsi seuraavalle lennolle antihistamiinia eli allergialääkettä, sen pitäisi auttaa saa nähä? Veto voi tehdä vaivan pahemmaksi, ettei tuuletusta ainakaan suoraan kasvoihin. Kokeillaan sitten niitä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe