Hampaat tunnottomiksi lentäessä

Enni

Heips!! Minulla on ongelma, kerron lyhyesti. Lentokoneessa lentäessä mulla menee hampaat "yliherkiksi"/tunnottomiksi ja myös huuli tunnottamaksi ja aina oikea puoli. On kamalaa, onko jollain kokemusta? Siihen ei auta mikää, paitsi sitten kun ollaan taas maankamaralla. Sen jälkeen sitten on sellanen olo kuin oisi purrut kotain tosi kauan ja tosi lujaa. Kummaa...

8

1898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkamies

taidat vähän jännittää lentämistä, laita ensikerralla vaikka purukumi niin lihakset pysyvät rentoina, ei ne hampaat kyllä voi mennä tunnottomiksi, ehkä ikenet ja huuli...siitä kun puret jäännityksessä niin kovasti hampaita yhteen, harvinaista on silti...tuo auttaa 100%

• Kyllä ne nyt vaan menee tunnottomiksi, en todellakaan jännitä ja purkka ei auta. Niin ja jopa vieressä istunut huomasi oudot kasvonpiirteet Et todellakaan haluaisi minua matkatoveriksi, sillä se on niin kova tuska kun puoli päätä on kummallinen, tunnoton. Mulla on joskus myös ollut heiman samanlaisia oireita kun oli poskiontelontulehdus. Menen ensiviikolla lääkäriin tutkimuksiin, jos vaikka voisi jotain tehdä, ja haluan kuulla onko siitä jotain haittaa, jos on pidempi lentomatka. Siis todella outo juttu!!

• Nimetön
        Anzika kirjoitti:

Kyllä ne nyt vaan menee tunnottomiksi, en todellakaan jännitä ja purkka ei auta. Niin ja jopa vieressä istunut huomasi oudot kasvonpiirteet Et todellakaan haluaisi minua matkatoveriksi, sillä se on niin kova tuska kun puoli päätä on kummallinen, tunnoton. Mulla on joskus myös ollut heiman samanlaisia oireita kun oli poskiontelontulehdus. Menen ensiviikolla lääkäriin tutkimuksiin, jos vaikka voisi jotain tehdä, ja haluan kuulla onko siitä jotain haittaa, jos on pidempi lentomatka. Siis todella outo juttu!!

varasithan ajan nimenomaan lanttumaakarilta eli psykiatrilta??

• ollimies

Mielenkiintoista, että löytyi toinenkin jolla samanlainen kokemus - lentokoneessa puolet kasvoista tunnottomaksi. Nousun aikana tunnoton alue laajeni, laskeutuessa tunto palasi pikkuhiljaa takaisin. Tää on tapahtunut mulle vain kerran, olen lentänyt sen jälkeen ehkä 15 kertaa. Kommenttina noille pienille älykkyysosamäärille: Mäkään en pelkää lentämistä. Mulla oli silloin flunssa.

• Mindi

Mä koin viimeks lentäessäni ekaa kertaa kipuja. Aiemmin ei ole ollut mitään. Nukuin ja heräsin vasta juuri ennen laskeutumista nenä aivan tukossa,enkä ehtinyt saada sitä auki. Aivan tolkuton hammassärky vasemmalla puolella ylähampaissa. Kuulin myöhemmin että tekemisissä poskionteloiden kanssa, säteili vaan hampaaseen. Teki muuten tosi kipeetä. Voiskohan sullakin olla jotain tekemistä niiden poski- tai otsaonteloiden kanssa ?

• Jne

Varmaan olisi parempi, ettet lennä lainkaan jos noin kovia oireita tulee, vai olisiko jännitys niin kova?
        RelaX!

• eikka
        Jne kirjoitti:

Varmaan olisi parempi, ettet lennä lainkaan jos noin kovia oireita tulee, vai olisiko jännitys niin kova?
        RelaX!

Olipa taas typerä kommentti.

• Olin tänään lääkärissä ja sanoi, että se johtuu kolmoishermosta ja määräsi seuraavalle lennolle antihistamiinia eli allergialääkettä, sen pitäisi auttaa saa nähä? Veto voi tehdä vaivan pahemmaksi, ettei tuuletusta ainakaan suoraan kasvoihin. Kokeillaan sitten niitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe