Heips!! Minulla on ongelma, kerron lyhyesti. Lentokoneessa lentäessä mulla menee hampaat "yliherkiksi"/tunnottomiksi ja myös huuli tunnottamaksi ja aina oikea puoli. On kamalaa, onko jollain kokemusta? Siihen ei auta mikää, paitsi sitten kun ollaan taas maankamaralla. Sen jälkeen sitten on sellanen olo kuin oisi purrut kotain tosi kauan ja tosi lujaa. Kummaa...
Hampaat tunnottomiksi lentäessä
8
1898
Vastaukset
- matkamies
taidat vähän jännittää lentämistä, laita ensikerralla vaikka purukumi niin lihakset pysyvät rentoina, ei ne hampaat kyllä voi mennä tunnottomiksi, ehkä ikenet ja huuli...siitä kun puret jäännityksessä niin kovasti hampaita yhteen, harvinaista on silti...tuo auttaa 100%
Kyllä ne nyt vaan menee tunnottomiksi, en todellakaan jännitä ja purkka ei auta. Niin ja jopa vieressä istunut huomasi oudot kasvonpiirteet Et todellakaan haluaisi minua matkatoveriksi, sillä se on niin kova tuska kun puoli päätä on kummallinen, tunnoton. Mulla on joskus myös ollut heiman samanlaisia oireita kun oli poskiontelontulehdus. Menen ensiviikolla lääkäriin tutkimuksiin, jos vaikka voisi jotain tehdä, ja haluan kuulla onko siitä jotain haittaa, jos on pidempi lentomatka. Siis todella outo juttu!!
- Nimetön
Anzika kirjoitti:
Kyllä ne nyt vaan menee tunnottomiksi, en todellakaan jännitä ja purkka ei auta. Niin ja jopa vieressä istunut huomasi oudot kasvonpiirteet Et todellakaan haluaisi minua matkatoveriksi, sillä se on niin kova tuska kun puoli päätä on kummallinen, tunnoton. Mulla on joskus myös ollut heiman samanlaisia oireita kun oli poskiontelontulehdus. Menen ensiviikolla lääkäriin tutkimuksiin, jos vaikka voisi jotain tehdä, ja haluan kuulla onko siitä jotain haittaa, jos on pidempi lentomatka. Siis todella outo juttu!!
varasithan ajan nimenomaan lanttumaakarilta eli psykiatrilta??
- ollimies
Mielenkiintoista, että löytyi toinenkin jolla samanlainen kokemus - lentokoneessa puolet kasvoista tunnottomaksi. Nousun aikana tunnoton alue laajeni, laskeutuessa tunto palasi pikkuhiljaa takaisin. Tää on tapahtunut mulle vain kerran, olen lentänyt sen jälkeen ehkä 15 kertaa. Kommenttina noille pienille älykkyysosamäärille: Mäkään en pelkää lentämistä. Mulla oli silloin flunssa.
- Mindi
Mä koin viimeks lentäessäni ekaa kertaa kipuja. Aiemmin ei ole ollut mitään. Nukuin ja heräsin vasta juuri ennen laskeutumista nenä aivan tukossa,enkä ehtinyt saada sitä auki. Aivan tolkuton hammassärky vasemmalla puolella ylähampaissa. Kuulin myöhemmin että tekemisissä poskionteloiden kanssa, säteili vaan hampaaseen. Teki muuten tosi kipeetä. Voiskohan sullakin olla jotain tekemistä niiden poski- tai otsaonteloiden kanssa ?
- Jne
Varmaan olisi parempi, ettet lennä lainkaan jos noin kovia oireita tulee, vai olisiko jännitys niin kova?
RelaX! - eikka
Jne kirjoitti:
Varmaan olisi parempi, ettet lennä lainkaan jos noin kovia oireita tulee, vai olisiko jännitys niin kova?
RelaX!Olipa taas typerä kommentti.
Olin tänään lääkärissä ja sanoi, että se johtuu kolmoishermosta ja määräsi seuraavalle lennolle antihistamiinia eli allergialääkettä, sen pitäisi auttaa saa nähä? Veto voi tehdä vaivan pahemmaksi, ettei tuuletusta ainakaan suoraan kasvoihin. Kokeillaan sitten niitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067