Erikoispainoksen tilaaminen

jeppe

Te jotka olette jo tilanneet tuon erikoispainoksen netin kautta, niin millä eri tavoilla tai korteilla voi maksaa? Kiitos!!

25

2241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppe

      Dark Lightin erikoispainosta... :)

    • lilylazer

      Vaikka Visa :)

      • himfan777

        Mistä sellasen erikoispainoksen voi tilata?


      • lavs

        minäkin sen painoksen:) Master cardilla.


      • heartagramgirl
        lavs kirjoitti:

        minäkin sen painoksen:) Master cardilla.

        Voi V**tu! Mul eikä kenelläkään meiän perheessä ei tietenkään oo luottokorttia. Köyhän elämä on paskaa,rehellisesti sanottuna.


    • olette jo tilanneet

      paljonko noi posti- ja käsittelykulut on?ei kauheasti innosta tilaaminen jos hinta tuosta vielä kaksinkertaistuu. ei se kylläkään ole paha hinta erikois painoksesta.

      • lilylazer

        Niitä tulee $7.99, eli kokonais hinta on $35.98 :)


    • ...

      Jos tilaa tuolta, ni eihän sitä kuiteka saa aikasemmi ku se julkastaa?

      • MstrOfPupts

        Mulla on vähän erilainen ongelma. Tilasin netistä tänään vahingossa kaks kappaletta niitä levyjä ja nyt täytyis toinen niistä myydä. onko kukaan kiinnostunu ostamaan? Olisi vähän pakko se saada kaupaksi, kun noi vanhemmat ei oikein ole innoissaan mokastani. Voitaisiin sopia sähköpostitse kaupoista jos on joku kiinnostunu. Lähettäisin levyn heti kun sen saan samalla hinnalla mitä se netissäkin makso (en ole ihan varma hinnasta,kun se on dollareina)ja maksun voisi pistää tilille. Kiinnostuneita?


      • HeartaBoy
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Mulla on vähän erilainen ongelma. Tilasin netistä tänään vahingossa kaks kappaletta niitä levyjä ja nyt täytyis toinen niistä myydä. onko kukaan kiinnostunu ostamaan? Olisi vähän pakko se saada kaupaksi, kun noi vanhemmat ei oikein ole innoissaan mokastani. Voitaisiin sopia sähköpostitse kaupoista jos on joku kiinnostunu. Lähettäisin levyn heti kun sen saan samalla hinnalla mitä se netissäkin makso (en ole ihan varma hinnasta,kun se on dollareina)ja maksun voisi pistää tilille. Kiinnostuneita?

        Mä voisin varmaan ostaa sen!
        Joo mä haluun ostaa sen!
        :)
        Ex se maksanu dollareina jottai 28$


      • HeartaBoy
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Mulla on vähän erilainen ongelma. Tilasin netistä tänään vahingossa kaks kappaletta niitä levyjä ja nyt täytyis toinen niistä myydä. onko kukaan kiinnostunu ostamaan? Olisi vähän pakko se saada kaupaksi, kun noi vanhemmat ei oikein ole innoissaan mokastani. Voitaisiin sopia sähköpostitse kaupoista jos on joku kiinnostunu. Lähettäisin levyn heti kun sen saan samalla hinnalla mitä se netissäkin makso (en ole ihan varma hinnasta,kun se on dollareina)ja maksun voisi pistää tilille. Kiinnostuneita?

        Mun sähköposti on:
        [email protected]


    • Joku........................

      Voisko joku laittaa linkin mistä pääsee sinne sivuille, mistä voi ostaa sen...?

      • Valottaja

        Siis mä e ymmärtäny ko siin sanottii:
        If you have a coupon enter the coupon code and click the "APPLY" button to calculate your savings.

        ja onx siihe pakko laittaa joku koodi, ja enkä edes tä mikä koodi se ees on :D
        Niin ja pitääx olla johkii rekistöröityny johkii?
        Ko siin sanotaan:
        Returning Customer?
        Please enter your login information here, then click "PROCEED TO CHECKOUT".
        Suuret kiitokset jos joku auttais =)
        mä en oo tyhmä,mä en vaan ymmärrä...


      • MstrOfPupts
        Valottaja kirjoitti:

        Siis mä e ymmärtäny ko siin sanottii:
        If you have a coupon enter the coupon code and click the "APPLY" button to calculate your savings.

        ja onx siihe pakko laittaa joku koodi, ja enkä edes tä mikä koodi se ees on :D
        Niin ja pitääx olla johkii rekistöröityny johkii?
        Ko siin sanotaan:
        Returning Customer?
        Please enter your login information here, then click "PROCEED TO CHECKOUT".
        Suuret kiitokset jos joku auttais =)
        mä en oo tyhmä,mä en vaan ymmärrä...

        Eka menet sinne sivuille ja valkkaat siitä että yks levy. Sitten klikkaat sitä proceed to checkout juttua. mitään koodia ei tarvii laittaa. Siltä uudelta sivulta mikä siihen aukee niin klikkaat taas sitä proceed to checkout hommaa.(New customer) .Sitten vaan täytät ne yhteys tiedot ja klikaat sitä proceed to checkout juttua taas. ja sen jälkeen valkkaat ne maksu hommelit. toivottavasti en ollu liian epäselvä. :)


      • MstrOfPupts
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Eka menet sinne sivuille ja valkkaat siitä että yks levy. Sitten klikkaat sitä proceed to checkout juttua. mitään koodia ei tarvii laittaa. Siltä uudelta sivulta mikä siihen aukee niin klikkaat taas sitä proceed to checkout hommaa.(New customer) .Sitten vaan täytät ne yhteys tiedot ja klikaat sitä proceed to checkout juttua taas. ja sen jälkeen valkkaat ne maksu hommelit. toivottavasti en ollu liian epäselvä. :)

        Jos on joku kiinnostu ostamaan multa sen levyn, niin olisin erit. kitollinen. Tilasin niitä vahingossa kaks, niin kun tossa ylhäällä lukeekin. Jos jollakin on vaikka vaikeuksia tilata sitä tms niin multa sais ihan helposti. Lähettäisin sen suoraan kun sen saan, kunhan tulee rahat tilille. En avaa pakettia, vaan lähetän suoraan. ketään?


      • Valottaja
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Jos on joku kiinnostu ostamaan multa sen levyn, niin olisin erit. kitollinen. Tilasin niitä vahingossa kaks, niin kun tossa ylhäällä lukeekin. Jos jollakin on vaikka vaikeuksia tilata sitä tms niin multa sais ihan helposti. Lähettäisin sen suoraan kun sen saan, kunhan tulee rahat tilille. En avaa pakettia, vaan lähetän suoraan. ketään?

        Kiitos paljo tiadostaa :D


      • Mirja_84
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Jos on joku kiinnostu ostamaan multa sen levyn, niin olisin erit. kitollinen. Tilasin niitä vahingossa kaks, niin kun tossa ylhäällä lukeekin. Jos jollakin on vaikka vaikeuksia tilata sitä tms niin multa sais ihan helposti. Lähettäisin sen suoraan kun sen saan, kunhan tulee rahat tilille. En avaa pakettia, vaan lähetän suoraan. ketään?

        ...ostamaan sen levyn! :) Sovitaanko kaupoista tarkemmin sähköpostitse? Mun sähköpostiosoite on [email protected].


      • him_goddess
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Jos on joku kiinnostu ostamaan multa sen levyn, niin olisin erit. kitollinen. Tilasin niitä vahingossa kaks, niin kun tossa ylhäällä lukeekin. Jos jollakin on vaikka vaikeuksia tilata sitä tms niin multa sais ihan helposti. Lähettäisin sen suoraan kun sen saan, kunhan tulee rahat tilille. En avaa pakettia, vaan lähetän suoraan. ketään?

        ostaisin mielelläni sen levyn sinulta MstrofPupts! Pystyisin vaikka heti heti maksamaan... Jos et vielä ole kellee sitä myynyt, mailaa minulle [email protected]


      • heartagramgirl
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Jos on joku kiinnostu ostamaan multa sen levyn, niin olisin erit. kitollinen. Tilasin niitä vahingossa kaks, niin kun tossa ylhäällä lukeekin. Jos jollakin on vaikka vaikeuksia tilata sitä tms niin multa sais ihan helposti. Lähettäisin sen suoraan kun sen saan, kunhan tulee rahat tilille. En avaa pakettia, vaan lähetän suoraan. ketään?

        Mut en oo varma onko mulla sillon rahaa...mut kyl mä ne rahat jostain repäsen,jos on pakko,mun sähköpostiosoite on: [email protected]


      • minna

        http://heartagram.com/internet/ elikkä tolta sivulta saa sen tilattua, tai no pitää mennä sinne sivun alareunaan ja klikata tota click to order this very limited edition -juttua


      • minna
        MstrOfPupts kirjoitti:

        Jos on joku kiinnostu ostamaan multa sen levyn, niin olisin erit. kitollinen. Tilasin niitä vahingossa kaks, niin kun tossa ylhäällä lukeekin. Jos jollakin on vaikka vaikeuksia tilata sitä tms niin multa sais ihan helposti. Lähettäisin sen suoraan kun sen saan, kunhan tulee rahat tilille. En avaa pakettia, vaan lähetän suoraan. ketään?

        mä voisin ostaa sen, vai joko oot myyny sen jollekki muulle, vastaile osotteeseen [email protected]


      • .....
        minna kirjoitti:

        http://heartagram.com/internet/ elikkä tolta sivulta saa sen tilattua, tai no pitää mennä sinne sivun alareunaan ja klikata tota click to order this very limited edition -juttua

        Kuinkahan suuri erä tuo "very limited-edition on :)?


      • minna
        ..... kirjoitti:

        Kuinkahan suuri erä tuo "very limited-edition on :)?

        voi ku tietäski. se tilaamine ei taida onnistua jos on visa electron, pelkällä visalla kylläki, voiha prkl


    • Valottaja

      Mitä sit toho tarttee laittaa: select US State.
      Ja sit sen vieres on joku laatikko ja siihen tarttee laittaa varmaa, jottai mut mitä?


      Select Your Login ID: Use your email address as your Login ID (up to 32 characters)
      Provide your unique Login ID:
      Select Your Password: (password must be between 7 and 20 characters long)
      Enter your password:
      Re-enter your password:

      Ja mitä tähän pitäis pistää siihe toiseeen varmaa tilin numero tai joku salasana >(:
      V*ttuu mä en tajuu, en osaa hyvi enkkuu...
      Toivottavasti joku auttais nyt, et mä saan tilattuu sen =)

      • ...

        ensimmäiseltä MY CART sivulta ilman kuponkikoodeja proceed to checkout (mikäli ei levyjen määrää halua muuttaa)

        LOGIN sivulta ilman sisäänkirjautumisia ja salasanoja edelleen proceed to checkout

        MY ACCOUNT sivulla annetaan sitten laskutusosoite (billing address, luottokortin omistajan osoite)
        kun select country kohdasta valitsee maaksi suomen vaihtuu select US State kohtaan enter state or province johon laitoin FI
        (zip or postal code meinaa postinumeroa)
        Select Your Login ID jne kohtiin ei tarvitse laittaa mitään, laskutusosoitteen ja postitusosoitteen (shipping address, alla pieni boksi josta osoitteen voi klikata samaksi kuin laskutusosoitteen) antamisen jälkeen klikataan taas proceed to checkout

        PAYMENT INFO sivulla valitaan luottokortti, annetaan kortin numero (ilman välejä ja viivoja), valitaan kortin voimassaoloaika (exp. date) ja annetaan vielä kortin tarkistusnumero (VISAkortin kääntöpuolen kolme viimeistä numeroa)
        ja lopuksi finish checkout

        ja viimeinen sivu (RECEIPT) kannattaa tulostaa itselleen kuitiksi

        toiv tilaaminen onnistuu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6710
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4007
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2035
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe