kevyesti tai kovasti kaasua painettessa nakuttaa, mutta loppuu.ilm. nakutuksen anturi todeaa vian.Imu puoli on paine- ja lämpötunnistimella ja tietysti kaasuläpän asentotunnistimella hoidettu.Käsikirjojen mukaa tämä ns. siirtymävaihe:ruiskun ajotusta muutetaan riippuen kaasuläpän ja paineen vaihtelun arvoista. Suuttimen aukioloaika on lyhyempi 1.5 ms (norm. 1.5-2.0 ms)ja suihkutus ei ole tuolloin synkroonista koneen sykliin nähden. Missä vika?Muuten auto toimii ok, eli ilm.muut anturit(kampiakselin-nokka-akselin yms.ok)Vain tuossa kiihtytyksessä vika. Onko jollain tietoa tai sattunu vastaavaa? Auto Citikka Saxo 1.4 TUJ 3 kone vm. 2001. Sagem 2000 ohj. syst.
nakuttaa
4
583
Vastaukset
siirtyminen 98 oktaaniseen?
Tämä nyt ei kylläkään ollut vastaus kysymykseesi, mutta saattaisi antaa vinkkiä syystä.- ilkee
sain yhen ehdotuksen merkkikorjaamosta(vankka kokemus), on ollut xantiassa vastaava.Puola rikki(tässä ei perinteinen, vaan tulppien päällä makaava "tanko"jossa puolan osat, oliko vielä, että kahdella tulpalla yhteiset, eli kipinä on aina kahdessä sylinterissä yhtäaikaa(toinen kipinä on"puhdistuskipinä"). Vielä on imupuolen painetunnistin mahd. viallinen.Puola n.150 e ,anturi n60e
- ilekee
ilkee kirjoitti:
sain yhen ehdotuksen merkkikorjaamosta(vankka kokemus), on ollut xantiassa vastaava.Puola rikki(tässä ei perinteinen, vaan tulppien päällä makaava "tanko"jossa puolan osat, oliko vielä, että kahdella tulpalla yhteiset, eli kipinä on aina kahdessä sylinterissä yhtäaikaa(toinen kipinä on"puhdistuskipinä"). Vielä on imupuolen painetunnistin mahd. viallinen.Puola n.150 e ,anturi n60e
puolasysteemin muuntajan ensiopiirin kanssa rinnan oleva konkka oli rikki. Ilmeisesti sekoitti muuntajan(puolan ), että sytytystapahtumia tuli väärään aikaan. Ilmeisestyi kytkentä putsaa puolan jäännösmagnetismista ja -virrasta. Ainakin eka ajelussa veto kiihtytyksessä ok ja ei nakutusta, katellaan.
- ilikee
ilekee kirjoitti:
puolasysteemin muuntajan ensiopiirin kanssa rinnan oleva konkka oli rikki. Ilmeisesti sekoitti muuntajan(puolan ), että sytytystapahtumia tuli väärään aikaan. Ilmeisestyi kytkentä putsaa puolan jäännösmagnetismista ja -virrasta. Ainakin eka ajelussa veto kiihtytyksessä ok ja ei nakutusta, katellaan.
kyllä merkkikorjaamo oli oikeassa kun epäili puolavikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1152468- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851445- 391310
- 821169