Minulla se vasta on tuleva mies ihana.Ajatelkaa se tekee kaiken mitä haluan. Hän palvoo minua ja on todella ihanan hellä.
Hän ostaa minulle kauniita vaatteita.
Alusasuni ovat viimeisen päälle.
Teemme kaikkea kivaa yhdessä.
Mitä mieltä olette miehet onko teitä paljonkin jotka palvotte naisia.
Totuushan on, että ilman meitä ei miehet pärjää, joten kyllä se kannattaakin olla hyvä, että saa pitää ihanuuden, jota me naiset olemme.
Kun ihanuudesta voi nauttia tässäkin vuosissa, kyllä sitä osaa arvostaakkin.
lukekaa ja ajatelkaa
21
1734
Vastaukset
ihan tosissasi?
eihän tuollaisia miehiä ole olemassakaan????
tai no,ei ole ainakaan tullut vastaan...- hymy
Kyllä se totta on.
- vexi
Nauti nyt niin kauan kun ihanuus on vielä uusi,
eiköhän se siitä tasotu vuosien myötä,se palvontakin,mutta onnea ja menestystä teille
kummallekkin:))- viisas :)
ja tekee kaikkensa, että saa "sitäkin" !
Antakaamme siis vastarakkautta!
Yksi arvostaa päällistä koreutta ja toinen sitä sisäistä kauneutta. - vexi
viisas :) kirjoitti:
ja tekee kaikkensa, että saa "sitäkin" !
Antakaamme siis vastarakkautta!
Yksi arvostaa päällistä koreutta ja toinen sitä sisäistä kauneutta.se on kyllä hyvä;)))))
- ollikolli-63
Sinä oot vasta mahdoton..
Ikävä vastata että en todellakaan palvoisi sinunlaista kahdenmetrin korkeudella maasta liehuvaa.. Alas jo sieltä!!
Fiksuja naisia arvostan suuresti ja he eivät tällaisia provoile..
Siis arvostat et sua joku onneton vielä palvoo..
Voihan elläimen käs :((- ölen fiksu
siis , anteeksi mitä, ethän tiedä millainen nainen olen.
"Mitä mieltä olette miehet onko teitä paljonkin jotka palvotte naisia."
ja
"Totuushan on, että ilman meitä ei miehet pärjää, joten kyllä se kannattaakin olla hyvä, että saa pitää ihanuuden, jota me naiset olemme."
rakkauden voi mielestäni osoittaa paremminkin kuin "ostelemalla kaikkea ihanaa"...
ja
hahaha, taisi olla provo, mutta siitäkin huolimatta nielaisen syötteineen:
Ilman on pärjätty tähänkin asti. Tarve ja halu ei ole sama asia; luulisi sinunkin ymmärtävän niiden eron. ;)- peikko-na
"rakkauden voi mielestäni osoittaa paremminkin kuin "ostelemalla kaikkea ihanaa"... " Jessös sentää, mehän ollaan samaa mieltä jopa yhestä asiasta. Vaikka on en kiellä, etteikö olisi ihanaa jos sillon tällön lellitään. Vaan ei se jatkuvalla syötöllä enää mene..
Nyt heräs toisaalta kyllä uteliaisuus, miten sinä sitten osoittaisit rakkautesi?? Siitähän me ei taas varmaan olla samaa mieltä.. :)
- juu ja fiksukin
vielä. No, tuhohan tässä tulee ennustuksesi mukaan mutta taidan jatkaa mieluummin yksin edelleen :))
- Realisti
Outa mutta elä pitkästy, tuommosta TULEVAA miestä
- tuleva mies
on pian menevä mies :))))
- Kaiken?
Tekee kaiken minkä haluan?
Empä haluaisi noin lepsua miestä. - Ringin
,mutta kuullostaa rasittavalta tapaukselta.
En vois kestää noin tahdotonta miestä, joka
tekee kaiken, minkä haluan ja palvoo vielä.
Tulee mieleen lähinnä joku alamainen kuningatar
asetelma. No, kuka tykkää mistäkin!tuollainen hemmottelu vähän aikaa olla mukavaa,mutta kyllä sitä varmaan jossain vaiheessa alkaisi miettimään,että onkohan tuo ihan normaali?? :)
- Braatens
"Älä seurustele naimisissa olevan miehen kanssa. Hän ostaa ne kalleimmat lahjat vaimolleen."
- mies paljon yli 50
Jos Sinulla on mies, joka palvoo Sinua, et ole löytänyt harvinaista aarretta, jota kukaan Sinulta kadehtisi. Sinä itse olet ihana, se on saanut miehen syttymään ja lakkaamatta palvomaan. Nainen miehen herättää, ei mies naista.
- onnellinen
Olet todella oikeassa, olen ihana nainen hänelle. sIKSI HÄN TEKEE KAIKKENSA, ETTÄ SAA PITÄÄ MINUT ITSELLÄÄN.
OLEN USKOLLISTA SORTTIA JA TEEN KAIKKENI ETTÄ HÄNELLÄKIN ON HYVÄ OLLA.
KIITOS
- peikko-na
Tiedätkös, että tuollaiset miehet, joita tekstissäsi kuvaat, ovat todella harvinaisia? Onnittelen sua, pidä kiinni, sulla on todellinen kultakimpale kätösissäsi!
Itse olen törmännyt sellaseen, että huolehdin ja passaan toista viimosen päälle sekä annan kaikkeni mutta mitäpä takaisin saan..Hö! Mies on ollut ja käyttäytynyt kuin tiskirättikin ois tärkeämpi kuin minä. Sitten vasta kun olen lähtenyt kävelemään, huomataan miten paljon tein ja olin ja itku pääsee mieheltä. Harvat osaavat ajoissa arvostaa naistaan. - nainen
mies sinua vielä muutaman vuoden päästäkin. Jos palvoo hyvä niin.
Minäkin luulin tavanneeni miehen joka palvoo minua. Hän palvoikin muutaman vuoden. Nykyään hän huomaa minut, jos on jotain "palvelusta" vailla. Auto ja aikuinen lähes kolmekymppinen poika ovat tärkeämmät hänelle. Poika asuu omassa asunnossaan kumppaninsa kanssa.
Ainoastaan silloin, kun olen yrittänyt pyristellä suhteestamme eroon, hän huomioi minua jonkin aikaa. Mies ei kestä ajatusta siitä, että hänet jättäisiin. Olenkin sanonut hänelle, että voithan sanoa kaikille, joita asia kiinnostaa, jättäneesi minut. Onneksi minulla on sentään oma asunto johon voin lähteä kun miehen auto-, poika- ja muut hössötykset alkavat mennä överiksi. - juu juu
Ihan kuin olisin lukenut tuon joskus jostakin lehdestä. Ettet vain kattele tai lue liikaa hömppäsarjoja? Muista kuitenkin, että oman onnen tae on kumppanin onni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424420
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643786
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394