Ostakaa tai tehkää itse Jarille 40-vuotissynttärilahjaksi pyyhe, johon se voi pyyhkiä kasvojaan ,jos/kun tulee hiki esiintyessä. Tämä ei ole mitään v...tuilua vaan ihan oikeesti oli vähän kurja katsoa, kun siellä Iskelmä-Finlandiakonsertissa sen naama kylpi hiessä.
Vinkki Jarin faneille
9
677
Vastaukset
- ```````````````````````````...
Tv -kamerat sen teki.
- Kappas
Niin, kumman ne TV kamerat tekikään Jari Sillanpäälle?
- ..............................
hikoili tv -kamerojen kuumuudessa.
- Nimetön
Kuulin tässä muutama viikko sitten et Jarille on fanit tehneet nipun pyyhkeitä. Joten taitaa olla saajassa vika jos ei kuljeta mukana. Aitoossa Jarilla ja Maritalla oli ihan tavallisia pikku pyyhkeitä lavalla mukana.
- rita
Kyllähän siinä hiki tulee kun tosissaan eläytyy ja Jari on aina esiintyessään kovasti liikkeellä.Mutta se pyyheidea on kyllä käyttökelpoinen,taatusti Jari ottais asian huumorilla niinkuin muutkin jutut.
- ...
sitten ei tarvisi käyttää niitä kertakäyttölaudeliinoja.
- anniina.k
siellä kyllä kylpi monen muunkin naama hiessä.siellä oli nimittäin tosi kuuma,saatikka sitten kun valot kokoajan hehkuu naamalle.....
- vanhagay
Pienentävä peili vois olla hyvä lahjaidea myös...
- rita
Sinähän voit lainata omaasi tai kertoa mistä olet sellaisen hankkinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174