ihottumaa käsiin? Olen syönyt kolmisen viikkoa masennuslääkkeitä, jotka ovat auttaneet jo aika hyvin itse ongelmaan. Mutta minua häiritsee käsissäni sormissa ja kämmenissä olevat vaaleat hilseilevät laikut, joita kutittaa. Tuollaiseen laikkukohtaan tulee aluksi niinkuin pieniä hikinäppyjä ja sitten iho alkaa siltä kohdin kutista. Olen käyttänyt ennenkin samaa lääkettä (paniikkihäiriö) ja minulla on silloinkin ollut samanlaista ihottumaa, mutta en ole sitä silloin yhdistänyt lääkkeeseen. Jos muilla samaa, miten hoidatte? Ja ihan vaan vinkkinä: Masennuslääkkeet auttavat. Ainakin minua..
Onko muilla sitalopraamilääkkeet aiheuttanut
pirjo
3350
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
kahta masennuslääkettä, ja ne ei tunnu auttavan, mutta olen saanut näppylöitä käsivarsiin ja olkapäihin aivan kuten 90-luvun keskivaiheilla, kun söin Cipramilia eli sitalopraamituotetta. En tiä.
Ei mulle ole tullut mitään sivuvaikutuksia, mutta se onkin yksilöllistä. Ei mulle tule mistään muustakaan lääkkeestä ikinä mitään sivuvaikutusta.
Tuo ihottuma on kyllä pieni hinta siitä että saa nuppinsa kuntoon. Pitää kokeilla jotain rasvaa...