löytyiskö kokemuksia noin vertailumielessä bmw k 1200 lt ja hondan st 1300 paneuropanin väliltä?
molemmat pyörät kiinnostaa ja olis kiva kuulla mitä mieltä täällä ollaan?
kumpi parempi
5
1770
Vastaukset
- jamppa
En vastaa nyt tarkalleen kysymykseesi mutta kesällä kävin samanlaista vääntöä k1200gt/rs:n, vanhemman pannarin ja yamaha fjr:n välillä. Etsin kaupungissa ketterää, tehokasta ja maantiellä mukavaa laitetta. Valinta meni yamahaan, kannattaa kokeilla jos kiinnostaa joskus vähän kurvaillakin!
- Juise
Pannarilla voit lähteä ihan vain kylääkin kiertämään, lt o siihen hieman kömpelömpi.
Matkaa ajatellen, mahtuuhan lt:hen kampetta ihan eri lailla. Mut ohan taasen pannari huomattavasti ripeämpi.
Kyl jos yleis pyörää tos luokassa ajattelis ni ehkä pannari mielummin. Mut jos ettii pelkkää matkajuhtaa niin kyl toi lt vois olla makeempi pitkän päälle. - pannarimies
lt:tä voit verrata vingiin ja pannaria esim k12oors:ää,sattus samaan sarjaan.ajamalla selvii kaikki toimivia luotettavia pelejä,henkilö ratkaisee
- ajelija,.
Honda on hyvä pyörä,mutta tylsä ja hengetön!
- BMWkin!
Kovin tylsiä ovat bemaritkin olleet ellei oteta lukuun tätä K1200S:ää, jossa on onnistuttu hakemaan japanilaisen supersportin olemus bemarin merkkien väliin. Taitaa bemarikin olla menossa tylsäksi ja hengettömäksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374