meiän lippukunta on Maarian tähkät ja on maalippukunta.
0Äänestä
......
helsingin hakatyttöihin, ihan maapartiolaisia ollaan;)
0Äänestä
Etelä-Savon Partiolaisert ry
Kuulun Mikkelin Toimenpoikiin joka on sekalippukunta ja jäsenmäärä on reilut 200 jäsentä. Ollaan maapartiolaisia.
0Äänestä
Juice
Kuulun Kainuun revontulet lippukuntaan. Juice.
0Äänestä
Miä
Ekin Partio ry, meripartiolippukunta Etelä-Savosta.
0Äänestä
partiotyttönen
Vai että ekiläisiä ollaan :) hieno porukka teillä!
0Äänestä
Miä
partiotyttönen kirjoitti:
Heh, juu niitähän sitä, kiitoksia vaan! :)
Varsin kivoja immeisiä teilläkin siellä Varkaudessa on :)
0Äänestä
LelluTytsy
minun lippukuntani on Kurkisuon Rusakot,KURU.=)
0Äänestä
mymmeli..
Olen lippukunnassa nimeltä mäkipartio. Se on aika pieni.
0Äänestä
p-jii
Niin mäkin. Noin 150 jäsentä on tosin ennemminkin keskisuuri.
Ylämäki, alamäki, mikä mäki? Mäksät!
0Äänestä
tpn
PIEKSÄMÄE METSÄSISSIT ry since 1925
0Äänestä
nimi on...
...Oravanmarjat.
0Äänestä
maahinen88
Mynämäen maahiset, maapartiolaisia ja yhteislippukunta.
0Äänestä
pappa
kuulun Tasangon Talvikkeihin!!!
0Äänestä
elendiel
\o/ Eka lippukuntani, siellä vietin sudarivuoteni :) Nykyään vaikutan Lahden Katajaisissa, joka on tyttö- ja maalpk. Opiskeluaikana olin muutaman vuoden Karimo-lippukunnassa Raumalla, se on tyttö- ja merilpk.
JTT, eli joutjärven tapulitytöt, mutta virallisesti taitaa olla pelkkä Tapulitytöt ja Lahdesta ollaan kaunis tyttölippukunta:)
0Äänestä
hepsu
... pohjan tytöt ja sissit ry... Torniosta ollaan.. Maa- ja meripartio puoli yhessä kuten pojat ja tytötkin..
0Äänestä
partiotyttönen
Partio-Unnukka ry, Etelä-savosta ^^ maapartio-nimitystä kannetaan. meripartiokin tosin kiinnostaa..
0Äänestä
ikipartiolainen
Elikkäs Rekolan Metsäsiskot ry. Tosin etäjäsenenä tällä hetkellä opintojeni takia. Tyttölippukunta ollaan, perustettu 1952 ja toiminta on kuivalla maalla, noh välillä vähän märälläkin maalla.. Tosin sekalippukunnan meininkiä on käytännössä sen takia, kun veljeslippukunnan (Rekolan Metsäveikot ry.) kanssa yhteistyö on niin tiivistä. Itseäni tosin kiinnostaa meripartiointikin, pitäisköhän mennä veneohjaajakurssille... :oP
0Äänestä
Nuotiotyttö
Mä kuulun Nuotiotyttöihin, ollaan meripartio Varsinais-Suomen Partiopiiristä. Jos satuit osallistumaan syys-SM-kisoihin 2005 eli Kontioon niin oltiin se toinen järjestäjälippukunta.
Vastaukset 22
Vanhimmat
kuulun kuopion Leijona Tyttöihin :)
meiän lippukunta on Maarian tähkät ja on maalippukunta.
helsingin hakatyttöihin, ihan maapartiolaisia ollaan;)
Kuulun Mikkelin Toimenpoikiin joka on sekalippukunta ja jäsenmäärä on reilut 200 jäsentä. Ollaan maapartiolaisia.
Kuulun Kainuun revontulet lippukuntaan.
Juice.
Ekin Partio ry, meripartiolippukunta Etelä-Savosta.
Heh, juu niitähän sitä, kiitoksia vaan! :)
Varsin kivoja immeisiä teilläkin siellä Varkaudessa on :)
minun lippukuntani on Kurkisuon Rusakot,KURU.=)
Olen lippukunnassa nimeltä mäkipartio. Se on aika pieni.
Niin mäkin. Noin 150 jäsentä on tosin ennemminkin keskisuuri.
Ylämäki, alamäki, mikä mäki? Mäksät!
PIEKSÄMÄE METSÄSISSIT ry
since 1925
...Oravanmarjat.
Mynämäen maahiset, maapartiolaisia ja yhteislippukunta.
kuulun Tasangon Talvikkeihin!!!
\o/ Eka lippukuntani, siellä vietin sudarivuoteni :) Nykyään vaikutan Lahden Katajaisissa, joka on tyttö- ja maalpk. Opiskeluaikana olin muutaman vuoden Karimo-lippukunnassa Raumalla, se on tyttö- ja merilpk.
Riihimäen Erätytöt Ry.
JTT, eli joutjärven tapulitytöt, mutta virallisesti taitaa olla pelkkä Tapulitytöt ja Lahdesta ollaan kaunis tyttölippukunta:)
... pohjan tytöt ja sissit ry... Torniosta ollaan.. Maa- ja meripartio puoli yhessä kuten pojat ja tytötkin..
Partio-Unnukka ry, Etelä-savosta ^^ maapartio-nimitystä kannetaan. meripartiokin tosin kiinnostaa..
Elikkäs Rekolan Metsäsiskot ry. Tosin etäjäsenenä tällä hetkellä opintojeni takia.
Tyttölippukunta ollaan, perustettu 1952 ja toiminta on kuivalla maalla, noh välillä vähän märälläkin maalla..
Tosin sekalippukunnan meininkiä on käytännössä sen takia, kun veljeslippukunnan (Rekolan Metsäveikot ry.) kanssa yhteistyö on niin tiivistä.
Itseäni tosin kiinnostaa meripartiointikin, pitäisköhän mennä veneohjaajakurssille... :oP
Mä kuulun Nuotiotyttöihin, ollaan meripartio Varsinais-Suomen Partiopiiristä. Jos satuit osallistumaan syys-SM-kisoihin 2005 eli Kontioon niin oltiin se toinen järjestäjälippukunta.