Pizzerian asiakaspalvelu??!

entinen asiakas

Tänään kävin koko perheen kanssa Caperossa pizzalla ja täytyy sanoa, että petyin pahasti palveluun. Jokaisen ruoka tuli eri aikaan, niin, että ensimmäisen lopetellessa ruokailua, viimeisen ruoka vasta tuotiin; viimeinen annos oli kaiken lisäksi poltettu ja suolattu syömäkelvottomaksi. Kaiken kruunasi tarjoilijaneiti, joka tuli kesken ruokailun kiskomaan lautasia pöydästä, kun osa seurueesta ruokaili vielä. Eikä siinä vielä kaikki, kun seurueemme jäsenistä yksi kysyi, että onko meillä jo kiire, kun käyttäydyt niin kiireisen oloisesti, tarjoilija nakkeli niskojaan ja lähti. Neitokainen huusi toiselle tarjoilijalle, että arvaa mitä tuo sanoi ja niinpä neidot alkoivat kaikkien kuullen juoruta hankalasta asiakkaasta. Eipä meidän perheestä tule enää yhtään (hankalaa) asiakasta Caperoon.

21

4835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AXbeebi

Käytiin vanhempien kanssa syömässä Caperossa toissa viikon lauantaina ja meininki oli aika sama.
      Pöydän odottelun jälkeen istuttiin alas ja tyttönen tulikin pian ottamaan tilausta. Tilauksen annettuamme tyttö lähti ja toikin pian juomat. Odottelimme ruokaa n.30min. ja siinä ajassa viereisessä pöydässä istuneet, meidän jälkeen tulleet, ihmiset olivat jo puolivälissä omia pitsojaan.
      Kun ruoka tuli niin kaikkien annokset tuli kyllä samaan aikaan. Söimme normaaliin tahtiin ja jossain vaiheessa huomasin kuinka meihin luotiin silmäyksiä- Istuimme ilmeisesti liian kauan pöydässä. Ruokailimme noin puolisen tuntia ja otimme kahvit vielä siihen ja siinä vaiheessa silmäyksiä tuli jo kyökinkin puolelta. Pakkohan se oli pois lähteä. Lasku tuli kyllä äkkiä ja pöytää tultiin siivoamaan heti kun olimme sen näköisiä ,että olemme lähdössä.
      Ei ollut mukava ruokailukokemus. Pitsatkin pieniä kuin mitkä ja vähän täytteitä. Mielummin kannan rahani vaikka Sahmaraniin kuin Caperoon. Siellä saa ainakin istua rauhassa ilman silmäilyjä...

• turistiaikana

pizzat ovat kyllä samanhintaisia, mutta pienempiä ja täytteitä on vähemmän. Kun turistit lähtee ja tulee talvi, paikkakuntalaiset kyllä muistaa huonon palvelun ja pienet pizzat. Kylmä talvi tulossa Caperon omistajille.

• tarjoilija*

ravintola-alalla kuuluu, että lautasia ei haeta pöydästä ennenkuin koko seurue on lopettanut. Asiakkaathan saattavat vielä ottaa jälkiruokaakin... Vaikka olisi miten kiireistä, maksavaa asiakasta ei ajeta ulos.

• AXbeebi

Kukahan menisi kertomaan ko. ravintolan henkilökunnalle.

• entinen asiakas
        AXbeebi kirjoitti:

Kukahan menisi kertomaan ko. ravintolan henkilökunnalle.

mutta eipä sillä ollut sen suurempaa vaikutusta. Hyvin kuivaa oli suhtautuminen jopa omistajan osalta. Luulisi, että yksityisyrittäjä tekisi kaikkensa pitääkseen asiakkaansa. Nykyisin asiakas voi valita mihin rahansa vie, pizzerioita ja ravintoloitakin on useampia kuin yksi. Asiakkaiden huonoon kohteluun ei luulisi olevan varaa.

• ..............
        entinen asiakas kirjoitti:

mutta eipä sillä ollut sen suurempaa vaikutusta. Hyvin kuivaa oli suhtautuminen jopa omistajan osalta. Luulisi, että yksityisyrittäjä tekisi kaikkensa pitääkseen asiakkaansa. Nykyisin asiakas voi valita mihin rahansa vie, pizzerioita ja ravintoloitakin on useampia kuin yksi. Asiakkaiden huonoon kohteluun ei luulisi olevan varaa.

itse kävin kolmen kaverini kanssa caperossa palvelu oli silloin ihan hyvä ja ruoka hyvää mutta tarjoilija ei TODELLAKAANosannut laskea!ei haitannut minua koska laskutti melkein 18 euroa liian vähän...mutta ajattelin kuinka käy jos kaikilta asiakkailta laskutetaan liian vähän,konkurssi tulee:)itse olen sellasta tyyppiä että jos laskutetaan liikaa kyllä sanon että korjataanpas virhe,mutta jos liian vähän niin pidän turpani kiinni,tarjoilijan oma moka,mitäs ei ole tarkkana vaikka olisikin ruuhka aika!!tämä käytäntö on mielestäni oikein koska virhe ei johtunut minusta!!!

• otti neiti....
        .............. kirjoitti:

itse kävin kolmen kaverini kanssa caperossa palvelu oli silloin ihan hyvä ja ruoka hyvää mutta tarjoilija ei TODELLAKAANosannut laskea!ei haitannut minua koska laskutti melkein 18 euroa liian vähän...mutta ajattelin kuinka käy jos kaikilta asiakkailta laskutetaan liian vähän,konkurssi tulee:)itse olen sellasta tyyppiä että jos laskutetaan liikaa kyllä sanon että korjataanpas virhe,mutta jos liian vähän niin pidän turpani kiinni,tarjoilijan oma moka,mitäs ei ole tarkkana vaikka olisikin ruuhka aika!!tämä käytäntö on mielestäni oikein koska virhe ei johtunut minusta!!!

...meiltäkin kun käytiin syömässä... Pitäis varmaan hommata taskulaskin... Toivottavasti mokailut pidätetään palklasta niin kuin muuallakin! Siinäpähän makselis!

T: Ravintola-alan ihminen

• Vakio asiakas

..ole mitään hyvää sanottavaa Caperosta?? Nämä negatiiviset tapaukset on vain yksittäisiä. Itse asioin ko. ravintolassa viikottain eikä ole moitittavaa. Uskon tapausten johtuneen kiireestä ja ehkä joidenkin
      (kesä?)työntekijöiden kokemattomuudesta työskennellä kesän kiireajan aiheuttaman paineen alaisena. Itsekin työskentelen ravintola-alalla enkä meinaa kokeneenakaan aina jaksaa hoitaa rooliani etikettien mukaan..

• asiakas

Tykkään käydä Caperossa syömässä sillointällöin juuri paikan viehättävyyden ja viihtyisyyden takia..ruoka on aina ollut hyvää ja maittavaa.aina voi toki asiakaskin huomauttaa jos palvelussa on jotain vikaa eikä kirjoitella tänne nimettömänä, vaikka kuinka jurppisi..nyt kun asiaan päästiin niin mielummin caperossa käyn kuin nimeltämainitsemattomassa "tasokkaassa" olut- ja rantaravintolassa, jossa sama kylmäkiskoinen tarjoilijatar lopullisesti karkoitti halut mennä kyseiseen paikkaan edes nauttimaan valmistamistaan oluista..jo toisen kerran,harmi,olisin mieluusti vienyt vierailojoita ruokailemaan mutta päätimme toisin erittäin huonon palvelun takia..itseasiassa samasta syystä jäivät kesän ulkilmakonsertit käymättä, ei kiinnosta enää samaisen tarjoilijattaren kurja asenne.

• käsitä

että sinä olet "erikosasemassa".Mitä caperoon tulee muuten,niin se paikka on vetänyt takapakkia niin pahasti,että en yhtään ihmettele,jos on pian vaikeuksissa,mutta syy EI ole todellakaan ainakaan asiakkaiden,vaikka se siltä asiakkaasta joskus tuntuukin..

• Jane

Pizzat maistuvat hyvälle (tai no, olen syönyt ainoastaan yhdenlaista) ja salaatit myös. Siinä ne sitten olivatkin. Noilla ei kyllä korvaa läheskään sitten niitä puutteita, mitä tässä ketjussa on tuotu julki.

• Mie

Itse ruokailen caperossa erittäin usein ja aina palvelu on ollut nopeaa ja tarjoilijat kohteliaita. Ruuhka-aikana ruuat usein viipyvät hiukan pitempään mutta sehän on täysin ymmärrettävää. Joskus on sattunut pieniä mokia ja aina olemme saaneet siitä korvausta (kai tekin saitte?) Ja pienet virheet ovat inhimillisiä ja niitä sattuu varmaan paremmissakin piireissä. Omistajat itse ovat aina henkilökohtaisesti pyytäneet anteeksi. Jatkan tuokailua Caperossa jatkossakin!

• entinen asukas

Tuli tästä keskustelusta mieleen, kun joskus vuosia sitten kävin kyseisessä paikassa syömässä niin nälkä jäi.Tilaus otettiin vastaan,mutta ruokaa ei vaan näkyny,vaikka ravintolassa ei juuri ruuhkaa ollukaan.Tarjoilija vaan mulkoili ohi kävellessään.Lopulta kyllästyin odottamaan ja vaihdoin paikkaa.

Sitäpaitsi Caperon henkilökunnalla ei silloin ainakaan tuntunut olevan mitään käsitystä siitä, että asiakkaita on tapana palvella edes suunnilleen siinä järjestyksessä, kuin he ravintolaan saapuvat...

• entinen asiakas

Haluan vielä tarkentaa seuraavia seikkoja; hyvitystä saatiin piloille menneen ruuan osalta 15%, palautetta annettiin, joka ei omistajaa kiinnostanut, kiire ei ollut kenelläkään (tyhjiä pöytiä enemmän kuin varattuja) ja sitä, että asiakkaasta aletaan tarjoilijoiden kesken kaikkien asiakkaiden kuullen juoruamaan, EI KORVAA MIKÄÄN!!!!Mietipäs omalle kohdalle. Asiakaspalvelu ei ole helppo laji, mutta ammatinvalinta kysymys sekin. Maksavana asiakkaana vaikutan jaloillani- ja menen tästä lähtien moisen paikan OHI.

• wince
        entinen asiakas kirjoitti:

Haluan vielä tarkentaa seuraavia seikkoja; hyvitystä saatiin piloille menneen ruuan osalta 15%, palautetta annettiin, joka ei omistajaa kiinnostanut, kiire ei ollut kenelläkään (tyhjiä pöytiä enemmän kuin varattuja) ja sitä, että asiakkaasta aletaan tarjoilijoiden kesken kaikkien asiakkaiden kuullen juoruamaan, EI KORVAA MIKÄÄN!!!!Mietipäs omalle kohdalle. Asiakaspalvelu ei ole helppo laji, mutta ammatinvalinta kysymys sekin. Maksavana asiakkaana vaikutan jaloillani- ja menen tästä lähtien moisen paikan OHI.

voisin sanoo että ykskään näistä negatiivisten palautteiden antajista ei ole kykenevä palvelu-ammattiin, ei varmaan hermot kestäis! menkää itse pahimpaan ruuhka aikaan töihin kyseisiin hommiin niin itku varmaan pääsis... kyllä nostan hattua noille jotka jaksaa painaa pitkää päivää kiire aikana ja palvella muita ihmisiä ja kuunnella niitä pilkun nussioita jotka ei muuta jaksa tehdä kun kitistä pikku aisoista... mut aina ei voi miellyttää vaikka kuinka yrittäis... aina näitä narisioita joka paikassa on ja riittää!!! olen puhunut kiitos!

• entinen asukas
        wince kirjoitti:

voisin sanoo että ykskään näistä negatiivisten palautteiden antajista ei ole kykenevä palvelu-ammattiin, ei varmaan hermot kestäis! menkää itse pahimpaan ruuhka aikaan töihin kyseisiin hommiin niin itku varmaan pääsis... kyllä nostan hattua noille jotka jaksaa painaa pitkää päivää kiire aikana ja palvella muita ihmisiä ja kuunnella niitä pilkun nussioita jotka ei muuta jaksa tehdä kun kitistä pikku aisoista... mut aina ei voi miellyttää vaikka kuinka yrittäis... aina näitä narisioita joka paikassa on ja riittää!!! olen puhunut kiitos!

Olen samaa mieltä, että palveluala vaatii tekijältään paljon, ja monessa paikassa henkilökunta osaakin hommansa.Capero ei silti mielestäni ole tällainen paikka.Kyllä minä tiedän, että ruokaa voi joutua ruuhka-aikana odottamaan ja että ihmisiähän tarjoilijatkin vain ovat, mutta kyllä minä silti käyn mieluummin sellaisessa paikassa syömässä,missä on mukava ja asiantunteva henkilökunta.Ja minäkin olen ollut palvelualalla.En silti purkanut pahaa oloani asiakkaisiin.

• G-mies

Niin, mutta eipähän ole mustia rintakarvojakaan pitsassa...

• katarina

voihan hauskuus;)
        kyllä se metsä yleensä vastaa niinkuin sinne huudetaan, vai kuinka????
        olen ruokaillut caperossa satoja kertoja sen kahdenkymmenen vuoden aikana, jonka paikka on savonlinnassa ollut...
        ruoka hyvää takuusti sekä myös asiakaspalvelu...vaikka tarjoilijoita on mennyt ja tullut.
        aika monta kertaa kandee kattoo peiliin, jos saa huonoa palvelua. Vai mitä??????

• Tapahtumaa vierestä seurannut

Siis, istuimme viereisessä päydässä. Eli kuulimme kaiken selvästi. Tulimme teidän jälkeenne ja olemme vähän ihmeissämme tästä viestistänne. Voisin oikaista muutaman jutun! Kun kysyitte tarjoilijalta että onko kiire tarjoilija vilkaisi kelloa ja sanoi kohteliaasti "Suljemme tunnin päästä että saatte ruokailla aivan rauhassa" tämän jälkeen nuori tarjoilijatar palasi astioiden kanssa tiskin toiselle puolelle ja toinen tarjoilija kysyi että "mitä asiaa heillä oli, pyysivätkö he laskua?" johon toinen tarjoilija vastasi "ei, he vain kysyivät onko kiire ja vastasin ettei ole" sen jälkeen he jatkoivat omia juttujaan ja nauroivat iloisesti omille hölmöilyilleen, on ihana nähdä hyvällä tuulella olevia tarjoilijoita. (ja ei sanaakaan hanakalista asiakkaista!) Kun olitte maksamassa ja huomautitte asiasta että "tarjoilija puhui teistä potaskaa" kaikki pyytelivät anteeksi, myös paikan omistaja ja se ei minusta ole suivaantunutta käytöstä! Ehkä on parempi että tuollaiset joka asiasta valittajat syövät vain kotonaan ja ei tarvitse mennä ravintolaan valittamaan pikkuasioista!

• Anonyymi

Ei oo pitsa tullu...

• Anonyymi

ei ole mutta onneksi en sellaista edes tilannut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      167
      11013
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      114
      6242
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      171
      5591
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      86
      5501
    5. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      174
      4487
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      78
      4382
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      48
      3989
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      55
      3866
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      23
      3524
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      85
      3120
    Aihe