ja siellä haettiin muitaakseni etelä afrikkaan "sotilaita". Eli jos ei halua tai pääse rauhaturvaajaksi niin eikö voisi meennä eläimiä suojeleen. Vaikka varmaan on vaarallisempaa kuin rauhanturvaajana olo. Eikä palkkakaan ole suuren suuri, luulisin, jos on ollenkaan. Itse voisin hyvinkin hakeutua jos olisin mies ja vielä kaikinpuolin muutenkin fyysisesti terve.
Harkitkaapa, jos kaipaa vaihtelua.. eikä raha ole kaikki kaikessa.
Katsoin wildaid
sivuja
3
1234
Vastaukset 3
- instanssi
sinne väkeä värvää?
- Jaa
en ole perehtynyt sivistyssanoihin, mutta tämä luonnonuojelujärjestö joka tapauksessa.. kait se sillä nimellä liikkuu. Sieltä kun käyt lukemassa. En ole mikään enkkunero. Löytyy kohdasta job.. vai jobs.. Siitä tuli ohjelma tv:stä yhtenä päivänä.
- kessunretku
Tää vastaus on sinulle kai vähän myöhässä. mutta jos ketä kiinnostaa, niin osoite on www.wildaid.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811328
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191099En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621043- 65898
- 62793
- 60770
- 66712
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24700- 69682
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 51586
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43533
- 29525
- 33520
- 72496
- 61488