suippomadonlakki

sanokaapa

sanokaapa että missä päin suomea niitä kasvaa vaan kasvaako kaikkialla? ja millasilla alueilla?

101

52352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psyke

      Ainakin Kuusamon korkeudelle saakka jos oikein muistan, toisaalta P-Suomen silokkien psilosybiinipitoisuudet ovat kuulemma korkeammat kuin etelänpänä. Yleensä suippumadonlakit viihtyvät pelloilla joissa on paljon ruohotuppoja, mielellään myös karjaa tai vaikkapa hevosia eli lannoitetut pellot ovat parhaita. Muistan myös lukeneeni että silokit viihtyvät hieman varjoisissa paikoissa ja mieluummin havu- kuin lehtipuiden lähettyvillä.

      Kannattaa käännellä niitä ruohotuppoja ja kyykkiä paljon, suippumadonlakit ovat pieniä ja aika vaikeasti löydettävissä. Yleensä jos silmiin sattuu vaikkapa pari sientä kannattaa myös tutkia lähialue noin parin neliömetrin säteellä hyvin tarkkaan, ne kun viihtyvät ryhmissä ja usein niitä saattaa löytyä kymmeniä siitä lähettyviltä.

      • akfjsljfkl

        pohjois-suomessa kasva ollenkaan? :(


      • psyke
        akfjsljfkl kirjoitti:

        pohjois-suomessa kasva ollenkaan? :(

        Mutta näin olen kuullut. Kannattaa käydä etsimässä kunhan sieniaika koittaa. Vielä niitä ei tietääkseni pahemmin ole mutta ajattelin kyllä käydä tänään kattelemassa...


      • Diileri
        psyke kirjoitti:

        Mutta näin olen kuullut. Kannattaa käydä etsimässä kunhan sieniaika koittaa. Vielä niitä ei tietääkseni pahemmin ole mutta ajattelin kyllä käydä tänään kattelemassa...

        Joo löysin niitä 100 gramman eestä kertokaa mikä niitten hinta on


      • BAKSI
        akfjsljfkl kirjoitti:

        pohjois-suomessa kasva ollenkaan? :(

        ASUIN OULUSSA 3VUOTTA JA AIVAN TÄNNÄ SILOKKEJA!!!! NYT ASUN TAAS STADISSA JA TÄÄLLÄ IHAN VITUN VÄHÄN!!!!


      • vetutade

        Golfkentät on hyviä ja nurmialueet joissa kasvaa sellaisia pieniä ruohomättäitä tai palloja.


      • Anonyymi
        Diileri kirjoitti:

        Joo löysin niitä 100 gramman eestä kertokaa mikä niitten hinta on

        Nämä ovat laittomia joten sulla niitä on laitetaan vissiin jäljitykseen.


      • Anonyymi
        Diileri kirjoitti:

        Joo löysin niitä 100 gramman eestä kertokaa mikä niitten hinta on

        Voisitko kertoa mistä löysit tai jos joku tietäisi helsingissä paikkoja.🙏🏻


      • Anonyymi
        BAKSI kirjoitti:

        ASUIN OULUSSA 3VUOTTA JA AIVAN TÄNNÄ SILOKKEJA!!!! NYT ASUN TAAS STADISSA JA TÄÄLLÄ IHAN VITUN VÄHÄN!!!!

        Mistäpäi oulua kannattas lähtä ettimää? Nytte 13 vuotta jälessä voit kertoo hyvät spotit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäi oulua kannattas lähtä ettimää? Nytte 13 vuotta jälessä voit kertoo hyvät spotit

        Siis ite löysin keskisuomesta vaan metsästä


    • psyke

      kertokaa tähän viestiketjuun sitte ku löydettä semejä ja kertokaa mielellään myös mistä päin Suomea olette, sitte kaikki tietävät milloin alkaa olla optimaalinen aika sieniretkille :)

      • pyge

        Se ole tuossa syyskuun alussa.


      • punjab
        pyge kirjoitti:

        Se ole tuossa syyskuun alussa.

        Itse asun täälä aika pohjosessa.

        Eikös se sieniaika ois just tuossa elo-syyskuussa.


      • psyke
        punjab kirjoitti:

        Itse asun täälä aika pohjosessa.

        Eikös se sieniaika ois just tuossa elo-syyskuussa.

        mutta niin se vissiin on.


    • ???????????????????????????...

      Ei kannata ainkaan mitään teetä keitellä....

      • plimplom

        Se on parasta mitä niillä voi tehdä. Tai riippuu sienistä, herkkusienet on parhaita pannulla.


      • kurz
        plimplom kirjoitti:

        Se on parasta mitä niillä voi tehdä. Tai riippuu sienistä, herkkusienet on parhaita pannulla.

        Olen itsekin niitä tässä etsiskellyt, mutta ei taida vielä olla paras aika ja vähän kuivaakin ollut mutta sienethän ovat muutenkin harvinaisia. Asun Kuopion lähistöllä. Löysin kuitenkin Panaeolina foenisecii sieniä, en nyt muista nimeä mutta liekö joku kirjoheltta ollut. Näistä sienistä ei tosin ole varmuutta sisältävätkö ne psilocybiiniä vai eivät, ristiriitaista tietoa löytyy.


      • schoko
        kurz kirjoitti:

        Olen itsekin niitä tässä etsiskellyt, mutta ei taida vielä olla paras aika ja vähän kuivaakin ollut mutta sienethän ovat muutenkin harvinaisia. Asun Kuopion lähistöllä. Löysin kuitenkin Panaeolina foenisecii sieniä, en nyt muista nimeä mutta liekö joku kirjoheltta ollut. Näistä sienistä ei tosin ole varmuutta sisältävätkö ne psilocybiiniä vai eivät, ristiriitaista tietoa löytyy.

        Viime vuonna ainakin paras aika täällä (oulunlääni) oli siinä syyskuun alussa. Vielä on kyllä vähän aikaista etsiä, mutta viikon-parin päästä. Eikä suipposilokat ole harvinaisia ollenkaan kun tietää mistä etsii. Viihtyvät hyvin villeillä laitumilla, peltojen vierellä. Jos suuremmassa kaupungissa asuu niin on tietysti vähän vaikeampi laitumia löytää.


      • asfgdsfh
        kurz kirjoitti:

        Olen itsekin niitä tässä etsiskellyt, mutta ei taida vielä olla paras aika ja vähän kuivaakin ollut mutta sienethän ovat muutenkin harvinaisia. Asun Kuopion lähistöllä. Löysin kuitenkin Panaeolina foenisecii sieniä, en nyt muista nimeä mutta liekö joku kirjoheltta ollut. Näistä sienistä ei tosin ole varmuutta sisältävätkö ne psilocybiiniä vai eivät, ristiriitaista tietoa löytyy.

        vitun tyhmä ei oo psilosybiiniä jos sitä ei mainita latinankielisessä nimessä.. se on nurmikirjoheltta..kai


    • haabotus

      Ympäri suomea,kasvu-aika tosin muuttuu esim.keskisuomessa ne on kasvanu jo pitkään.Etelä suomeen sieniaika tulee vähän jäljessä,eli nyt on parhaat ajat etelässä.
      Mutta tänävuonna ei tule hyvää satoa,riippuen tietenkin jos tietää hyvän paikan jonka maaperä on suotuisa:)

    • etsii tietoa

      Joo eli voisko joku kertoo et paljo noita sieniä kehtaa vetää et tulee jtn ja kui paljo on liikaa? about niiku kourallisia vai ? ja sit et raakanako niitä vaa mätetää ? :DD

      • Anonymous420

        Aloittelijalle suosittelisin noin 20-30 Suippumadonlakkia (Psilocybe Semilanceata). Olo on euforinen ja ajatuksen kulku muuttuu, seinät hengittävät jne. Sienet voi syödä raakana jos pitää mausta, tai laittaa esim jugurtin sekaan. Jos haluaa kuivattaa sienet, sitä ei saa tehdä liian korkeassa lämpötilassa, sillä psilosybiini (vaikuttava aine) alkaa haihtua. Esim sanomalehden väliin voi laittaa kuivumaan, tai pöytätuulettimella kuivata.

        Lisätietoa:

        http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms_faq.shtml
        http://trippi.info/taikasieniforum/


      • Nimetön
        Anonymous420 kirjoitti:

        Aloittelijalle suosittelisin noin 20-30 Suippumadonlakkia (Psilocybe Semilanceata). Olo on euforinen ja ajatuksen kulku muuttuu, seinät hengittävät jne. Sienet voi syödä raakana jos pitää mausta, tai laittaa esim jugurtin sekaan. Jos haluaa kuivattaa sienet, sitä ei saa tehdä liian korkeassa lämpötilassa, sillä psilosybiini (vaikuttava aine) alkaa haihtua. Esim sanomalehden väliin voi laittaa kuivumaan, tai pöytätuulettimella kuivata.

        Lisätietoa:

        http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms_faq.shtml
        http://trippi.info/taikasieniforum/

        miksi ei suippomadonlakit toimi?olen ottanu 20-50 ei toimi.otin kännissä ei toimi.ja ne on suippomadonlakkeja siitä olen varma.


      • shaman
        Nimetön kirjoitti:

        miksi ei suippomadonlakit toimi?olen ottanu 20-50 ei toimi.otin kännissä ei toimi.ja ne on suippomadonlakkeja siitä olen varma.

        Ei ole silokkeja, jos ei toimi. Ja selvään päähän ne kantsii napostella. Menee kännissä vaan hyvä hukkaan, kun se paha alkoholi voi vaimentaa...


      • Stanananana
        Nimetön kirjoitti:

        miksi ei suippomadonlakit toimi?olen ottanu 20-50 ei toimi.otin kännissä ei toimi.ja ne on suippomadonlakkeja siitä olen varma.

        Tyhjään mahaan ihmiset! N. 3-4 tuntia syömisestä maha on tyhjä ja vaikutukset paljon voimakkaampia. Eikä missään nimessä sekoiteta mihkää sokreia tai c-vitamiinia sisältävään. Sokeri ja c-vitamiini neutralisoi psilo-hommia. Ellei sitten halua keskeyttää trippiä, jolloin ne nopeuttaa "normalisoitumista".
        T. Amsterdam shroomguide.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        miksi ei suippomadonlakit toimi?olen ottanu 20-50 ei toimi.otin kännissä ei toimi.ja ne on suippomadonlakkeja siitä olen varma.

        Ei ollu jos ei toiminut. Sua on kusetettu...


    • ssieni

      Itse olin Lomalla sonkajärvellä ja sieltä löysin ison alueen missä kasvoi suippomadonlakkeja! muutenkin niitä taitaa kasvaa ainoastaan pohjois-savossa,pohjois-karjalassa,kainussa ja lapissa.. etelä-suomessa niitä ei juuri kasva!

      • catha

        Kyllä niitä etelä suomessakin kasvaa. Ei tietenkään samoissa mitta kaavoissa kuin pohjoisessa, mutta kasvaa kuitenkin. Itse olen kuluneella viikolla löytänyt n. 200kpl, kun olen parina päivänä kierrellyt muutaman tunnin hyväksi todettulla alueella. Ja tämä siis 50km:n säteellä helsingistä.


      • TILILILILILIII

        Kyllä niitä kasvaa eteläsuomessaki -.-


      • imigrant
        catha kirjoitti:

        Kyllä niitä etelä suomessakin kasvaa. Ei tietenkään samoissa mitta kaavoissa kuin pohjoisessa, mutta kasvaa kuitenkin. Itse olen kuluneella viikolla löytänyt n. 200kpl, kun olen parina päivänä kierrellyt muutaman tunnin hyväksi todettulla alueella. Ja tämä siis 50km:n säteellä helsingistä.

        missä ????


    • Koops

      Paremmin en osaisi itse ohjeistaa ja laiskuuskin iski etten viitsi suomentaa. Tämä on vain viisaille ja taidokkaille lukijoille.

      "In modern times there has been a reduction of ritual. The ceremonies, that previously served to cast out an individual from modern associations and throw him into a field of epiphanies, have become merely form, betraying the inner forces that must somehow manifest. Shamen know of these inner forces. They understand the inevitable overwhelming psychological experience that everyone will face if they are to complete their inward path to open the unconscious and fall in. The psychological crisis is the fulcrum of any metaphysical realization the individual may have about himself or his world. Without these intense experiences, without the rituals that convey the message of the journey, and without shamen to show the way, many are lost in the world searching constantly farther for what is contained only within.
      To chemically force such spiritual breakthrough may be interpreted by some as a way to circumvent the trials that are necessary to test each soul willing to see the truth of their life. But in contemporary society where is the individual to seek these tests of the self or to be struck silent in awe of their own natural beauty or that of the universe? The shamen offered these opportunities to the individuals of their society for generations, helping people maintain a healthy psychology between the known world and the mystical. I now offer this ability to you in one of many forms

    • vana tallinna

      Jaahas... täälläkö ne cityvihreät rastapäänarkkarit / narkkareiksi haluavat juttelee millä saa pään sekasin. vetäkää liimaa niin paljon että on NOKKA JA SUU LIIMAUTUNU KIINNI NIIN SIINÄ TEILLE TRIPPIÄ.

      Voi jeesus että voi olla typerää porukkaa.

      • luonnon puolesta

        SUKSI vittuun SINÄ PERUSSUOMALAINEN JOKA TULEE TÄNNE PÄTEMÄÄN SEN OPETUKSEN POHJALTA MITÄ PERUSKOULUN TERVEYSTIETO OPETTAA.
        et tajua elämästä mitään ja henkisestä valaistumisesta


      • Anonyymi

        En haluaisi kiroilla,mutta vähintään sinulta puuttuu tietoa.Kauniimmin en voi sinusta sanoa.Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa kritisoimaan.
        Uskallan väittää,että jokainen joka näistä jotain tietää,tuntee itsensä 50x paremmin kuin sinä.Ymmärrän,ettet sinä ymmärrä mitä tarkoitan,mutta me "rastapäänistit",jotka mycologiasta jotain tiedämme ymmärtävät.
        Onnea kuitenkin onnettoman tietämättäkään elämääsi🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi kiroilla,mutta vähintään sinulta puuttuu tietoa.Kauniimmin en voi sinusta sanoa.Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa kritisoimaan.
        Uskallan väittää,että jokainen joka näistä jotain tietää,tuntee itsensä 50x paremmin kuin sinä.Ymmärrän,ettet sinä ymmärrä mitä tarkoitan,mutta me "rastapäänistit",jotka mycologiasta jotain tiedämme ymmärtävät.
        Onnea kuitenkin onnettoman tietämättäkään elämääsi🤣🤣

        ...tietämättömään ahdasmielisen elämääsi tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi kiroilla,mutta vähintään sinulta puuttuu tietoa.Kauniimmin en voi sinusta sanoa.Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa kritisoimaan.
        Uskallan väittää,että jokainen joka näistä jotain tietää,tuntee itsensä 50x paremmin kuin sinä.Ymmärrän,ettet sinä ymmärrä mitä tarkoitan,mutta me "rastapäänistit",jotka mycologiasta jotain tiedämme ymmärtävät.
        Onnea kuitenkin onnettoman tietämättäkään elämääsi🤣🤣

        Kausi alkanut Porissa ainakin. Ja muualla 😎👍 ekst kerätty talteen


      • Anonyymi

        Sanoo vana tallinna? Mainostat nimimerkilläs maailman vanhinta myrkkyä,eli alkoholia,ja on vielä tappavin,ja aiheuttaa eniten vammautumisia ja kärsimystä..että silleen.


      • Anonyymi
        luonnon puolesta kirjoitti:

        SUKSI vittuun SINÄ PERUSSUOMALAINEN JOKA TULEE TÄNNE PÄTEMÄÄN SEN OPETUKSEN POHJALTA MITÄ PERUSKOULUN TERVEYSTIETO OPETTAA.
        et tajua elämästä mitään ja henkisestä valaistumisesta

        Älä nyt sekoita kukkahattuja/kyräileviä patuja PerusSuomalaisiin, kyllä varsinkin äänestäjistä moni on tietoisia ja osa poliitikoistakin on kiertäen ja vihjaillen myöntänyt asioita. Tosin huomasin, että kommentointisi aikaan oli kyse Soinilaisista...


    • 1+1=3

      Vai cityvihreät rastapää narkkarit xD

      Hei,kato vaa sitä omaa pääköppaas,ihmiset jotkä syö sieniä ei riehu tuolla kaupungilla haastamassa riitaa sunlaisten idioottien kanssa.Sitäpaitsi älä puhu aiheesta mistä et mitään tiedä.

      Ja muuten sienien syöminen ei ole narkkaamista,typerä tietämätön!

      • Voi elämän kevät!

        Juupa-juu, ihan täyspäisiltä te kaikki todellakin vaikutatte! Ja hyvin rauhallisilta, tunnutte kovin asianne osaavilta yms.


      • Anonyymi
        Voi elämän kevät! kirjoitti:

        Juupa-juu, ihan täyspäisiltä te kaikki todellakin vaikutatte! Ja hyvin rauhallisilta, tunnutte kovin asianne osaavilta yms.

        Satutko tietämään,että monissa maissa juuri näitä sieniä käytetään terapiassa..ihan tieteellistä tutkimusta ja näyttöä on paljon mm.niiden käytössä mm.masennuksen hoitoon.
        Myös Suomessa alettu tutkimaan näiden hyödyistä terapiassa.
        Sinä olet se tietämätön...tutkisit ennen kuin hutkit.
        Ja jos haluat oppia tuntemaan oman itsesi,hengellistä puolta niin syö muutama..
        Lupaan,että kokemuksesi jälkeen häpeäisit kommenttiasi,muttei sinunlainen ahdasmielinen kaikkitietävä tietenkään niin tule tekemään ja se on oma häviösi...ei meiltä pois🤣🤣


    • uuuuubeerrr

      Heinolassa ilvespolun varrella näky paljon silokkeja :)

    • kkk&jjj

      käytiin kaverin kans mein metsäs kattelemas ja löydettiin yhdes tunnis about päälle 150kpl 50x50m alueella, kannattaa käydä :)

    • rfga231

      Eli onko ihan havumetsistä hyvä kokeilla onnea ja mites muuten? Asun kaupunkiseudulla, ei siis mitää peltoja ja autoilumahdollisuutta ei ole. Metsät on paljolti ulkoilualueita ja jotenkin hävettää keräillä sieniä muovipussiin ulkoiluttajien silmäruokana :D

      • dudedu

        no jos asut stadis nii meet tyylii johki mustavuorelle vuosaaree keräämää


    • lalliaivo

      rfga231, silokkeja et metsästä löydä vaan nimenomaan pelloilta/niityltä/nurmikoilta...

    • MASSACREKID

      Osaako kukaan kertoa, että mistäpäin Lappeenrantaa löytys?

      • eihajuakaan

        Onks Lappeenrannassa peltoja tai niittyjä?


      • Anonyymi
        eihajuakaan kirjoitti:

        Onks Lappeenrannassa peltoja tai niittyjä?

        Vähän myöhässä mutta Taipalsaarelle, vitusti lehmä/hevos laitumia. Viime vuonna about 5l ämpäri täytee kahdessa päivässä.


    • sienimiesliepeeltä

      Tuntuu tänä vuonna olevan vähän myöhässä ainakin jyväskylä korkeudella :(

    • Foliop

      Ite aattelin mennä huomen sienimettää jos vaikka jotaa viel löytys :P Täällä ainakin peltoalueita riittää :)

    • minubytfv6c5rd4excrt

      kertokaapas, että tuleeko niistä silokeista hallusinaatioita ? tarkoitan siis että näkee kaikkea erikoista. eräs tuttuni kokeili, ja oli sanonut nähneensä kaikenlaista tosi friikkiä.

    • 5egrioj5708gt

      minubytfv6c5rd4excrt, tulee.

    • sienikauppias

      meillä on pelto täynnä noita mutta kun itse en käytä niin voisin myydä kohtuu hintaan eli mikä olisi käypä kappalehinta?

      • psybilosch octavius

        ite oon ostanu minigrip pussillisen kympillä


      • Anonyymi

        kyllä kiinnostaa ostaa kerättynä.Tarjoan €50 / kg


    • kitkunen

      stadissa jengi kiskoo kymppiä gramma kuivist siloista! (Y) vituttaa maksaa tollast hintaa ku on ite nii laiska eikä jaksa lähtee ettii =))

      • Semipää.

        Kyllä tuo 10-15e/g on ihan hyvä hinta kuivista tateista, mikäli sienet myydään kasvukauden jälkeen (marraskuusta eteenpäin). Varsinkin kesällä ostaisin kyllä ilomielin tatteja 15e/g, mikäli joku on säästänyt myytäväksi.

        Silläkin on merkitystä että onko sienet kerätty vaikkapa Keski-Suomesta tai Lapista. Ainakin omien kokemuksien mukaan Pohjois-Lapin silokit ovat paljon tykimpiä kun vaikkapa Oulun seudulta löytyneet.


      • LaiskaPaska
        Semipää. kirjoitti:

        Kyllä tuo 10-15e/g on ihan hyvä hinta kuivista tateista, mikäli sienet myydään kasvukauden jälkeen (marraskuusta eteenpäin). Varsinkin kesällä ostaisin kyllä ilomielin tatteja 15e/g, mikäli joku on säästänyt myytäväksi.

        Silläkin on merkitystä että onko sienet kerätty vaikkapa Keski-Suomesta tai Lapista. Ainakin omien kokemuksien mukaan Pohjois-Lapin silokit ovat paljon tykimpiä kun vaikkapa Oulun seudulta löytyneet.

        Mitenkäs semmonen juttu että ois noita siemeniä tossa jonkun verran että osaako joku kertoa n. 50-60 nimen omaan siemenen arvoa ku ei millään jaksais ite rupee niit väsäilee ...????


      • ...?
        LaiskaPaska kirjoitti:

        Mitenkäs semmonen juttu että ois noita siemeniä tossa jonkun verran että osaako joku kertoa n. 50-60 nimen omaan siemenen arvoa ku ei millään jaksais ite rupee niit väsäilee ...????

        Mitähän siemeniä ne mahtaa olla ??


      • Anonyymi
        ...? kirjoitti:

        Mitähän siemeniä ne mahtaa olla ??

        Fungi ei tee siemeniä xD mitähän mahdat olla istuttamassa mutta kasvi siitä todennäköisesti kasvaa 🤔


    • kolkkaaja

      Jkl näyttä tilanne siinä mielessä hyvältä että niitä löytyy mutta ei ole tehoo, nytten kun o ollu yö pakkasia niin tilanne voi olla ihan toinen tietty, ennen niitä pakkasia en niitä oikeastaan kannata edes kerätä.

    • porilaane

      onkoha kukaa nähny näitä porissa päi?

    • hurri.nisti

      miten paljo näitä pitäs polttaa että menee sekasin??

      • ssalotie

        Vaeittaavvat EttA siLokiien PitkÄÄokaisakäyttööö aiheuTTAää jOOtain OnGElmiSAA . MinÄÄ OleNN KaytTTäNyt kymmmnnenn Vuottaaaa ja OlEn iHÄn nOermaEEli.


      • Anonyymi

        Ei kannata polttaa.Ihan suusta alas vaan


    • combose

      ai siis noit vaa niiku syödää vai ilma mitää eiks maistu vähä paskalt mut haluun kokeilla =) niin ja viel asun stadis ni mistä päin noit vois löytyy??

    • sieniperä

      No ei ne sen kummemmalle maistu ku joku herkkusieni. Sienet on aika neutraaleja maultaan.

    • eksynyt sienestäjä

      Eli olen helsingissä asuva aloittelija ja haluaisin kovasti löytää omia sieniä ettei tarvitsisi niin hirveästi maksaa. olen kuullut että jossakin plaoheinän alueella esimerkiksi saattaisi kasvaa jonkin verran silokkeja mutta en ole vielä kerennyt tarkistamaan. arvostaisin kovasti jos vaikka vain kasvuympäristöstä kertoviakin vinkkejä annettaisiin, mutta tietenkin jokin tietty alue olisi myös hauska tietää, ettei tarvitse koko seutua kähteä haravoimaan!

    • Etana

      Mikset kysy suippomadolta? Se tietää.

    • Aloittelija.

      Toimiiko jos silokit kuivattaa ja niistä kääris sätkän ja pössyttelis menemään :DDD kukaan ei varmasti oo kokeillu ?

      • 16+1

        Psilosybiini ei kestä kuumuutta, eli ei toimi.


    • 3eeffff

      Toimiiko sienet anaalisesti?

    • Kohta sieniaika

      Ei toimi, eli ei kannata persereikään työntää!

    • spacemother

      mistäpäin helsinkiä voi löytää?

    • Psykehippi

      Helsingin vanhoilta peltoalueltai mikä siellä suurkaupungissa on sellaisia ylellisyyksiä

      • pannahinen

        Löysimme tytön, joka oli syönyt sieniä ja oli aivan sekaisin, vakavien harjojen vallassa nurkkaan käpertyneenä, kertoo rikosylikonstaapeli Esko Yli-Hallila.

        "vakavien harjojen vallassa", vakuuttavaa poliisityötä esko setä


    • dgfher555

      Toi on kyllä jännä miten noita pidetään noin hirvittävän vaarallisina ja kuolemanvakavina kun joku on joutunut johonkin onnettomuuteen, mutta eikös vaan ihmiset oli pudonneet parvekkeelta humalassakin. Sitten on rattijuoppoja jne.. Alkoholi aiheuttaa pahoinpitelyjä ja tappoja ihan jatkuvasti joka päivä jokapuolella Suomea. Miten nuo sienet nyt sitten eroaa siitä?

      • 4345324534

        Yhtä hyvin tuossa voisi olla sellainen uutinen että jo yhden keskioluen hallussapito vastaa kolmea grammaa amfetamiinia. Eikö kuulostaisi kummalliselta? Minähän en ole koskaan amfetamiinia kokeillut, mutta amfetamiini kuulostaa aika turvalliselta huumeelta, jos sitä voi vetää 3 grammaa siinä missä syödä 4 pientä nurmisientä.. Outoa..


      • Anonyymi

        Totta


    • Nuuska Natu

      Hermomyrkky... Paskat ! Psilosiini ei ole millään kriteerillä myrkky.

      • Cuvihojo

        Joo myrkkyä se ei ole. Alkoholi on hermomyrkky. Keho luulee sieniä serotoniiniksi ja johonkin unikeskukseen se vaikuttaa. Aktivoi siis aivoja. Ei ole vaarallista, mutta kokemus voi olla niin raju että mielenterveys voi olla vaarassa. Joskus on useampikin ihminen taannoisina vuosina sanonut että luojan kiitos olisin ollut kauhea ihminen ellen olisi kokeilut ja nähnyt maailmaa ilman omia vääristyneitä näkemyksiä. Jotkut siis myös kasvavat ihmisinä.

        Ei kulttuurissa mitään vikaa ole vaikka psykedeeli auttaa hetken näkemään asiat ns. "Laatikon ulkopuolelta". Sellaiset perinteet joista ei ole harmia ovat ihan toivottuja ja iloinen asia. Kokemuksen jälkeen voi tuntua kovin naivilta, miten pienistä asioista ihmiset valittavat.

        Vielä varoitus: On pahoja ihmisiä jotka voivat käyttää psykedeeliä pahaan. Kaikki muistaa nää tyrmäystipat. Entä jos joku antaa jollekin kostomielessä yliannoksen LSD:tä? Kaikki vääristyy ja jos ihminen ei ole turvassa niin sille voi sattua jotain. CIA teki tätä muuten 60-luvulla ihan pokkana.


      • sillokki

        Lääketieteellisesti taikasienien vaikutus kyllä perustuu juuri ruokamyrkytykseen. Mutta se on sinällänsä täysin vaaraton ruokamyrkytys, josta ei ole haittaa elimistölle.


    • ghghghghghg

      Mistäpäin salon alueelta vois noita löytää?

      • Nuuuuskamuikku

        Perniöstä ainakin löytyy


    • nonamegypsy

      dope

      • 2028

        Dope


    • jyväjemmari-hikiältä

      Kuulehan sie, suippomadonlakkia löytyy minun navetan takaa sontatunkiolta.
      Olihan miulla hauskaa viime keväännä, kun narkkarit noukkivat sieniä lehmänpaskan seasta, paska valui suupielestä kun ahneimmat söivät samantien. otin siitä oikein valokuvankin.
      Tervetuloa taas takahikiälle.

      • ninjnnui

        Suippumadonlakki ei kasva lannalla,ihan tiedoksi sulle arvon älypää ;)


      • Stigetistöö
        ninjnnui kirjoitti:

        Suippumadonlakki ei kasva lannalla,ihan tiedoksi sulle arvon älypää ;)

        Eikä keväällä :)


      • Anonyymi

        Laitahan kuvaa tulee :)


      • Anonyymi

        Mä tuun hikiälle kerää kun käyn siellä usein ja syön paska suusta valuen senkin alkoholistiyväjemmari🤣🤣🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko kukaan testannu reunuskirjohelttaa sekin pitäis olla ehkä toimiva jos on niin ootan sateita tässä kuussa pitäis tulla ekat

      • Anonyymi

        Toimii kyllä mutta pitää syödä noin 5g


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii kyllä mutta pitää syödä noin 5g

        Tietääkö joku kasvaako Porissa jo?


    • Anonyymi

      Muistakaa Set&Settings ennenku lähette matkalle ja tyhjään masuun ja jos teetä teette nii antakaa veden jäähtyä noin 60-70 asteiseksi. Löytyy etelästäkin jos osaa vaan etsiä. tunne silokki niin se tuntee sut.

    • Anonyymi

      Kasvaako kokkolan suunnilla ?

    • Anonyymi

      Mistä joensuun seudulta saisi silokkeja valokuvattavaksi? Entä löytyisikö täältä trippivahtia? Kysyy aiheeseen paljon perehtynyt aloittelija

    • Anonyymi

      Löytyykö silokkeja savossa yhtään? iisalmen aluueella

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe