Vielä joskus tälle palstalle.
Ehkäpä sitten kun nuo muutamat nimimerkit huomaavat ettei ihan joka keskusteluun tarvii sekaantua, kun sanottavaa ei juuri ole.Muutakuin että: moi moi sulle ja sulle.
Olis se hyvä kun hankkisivat ihan oman elämän.
-Saattaisivat noihin juttuihinsakin saada vähän laajempaa näkökulmaa.
Saatanpa kirjautua minäkin
30
2189
Vastaukset
- täällä jo
on, joka yrittää sanella mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Tosin ei ole vielä onnistunut laumaa kuriin laittamaan, joten ehkä sinä voisit toimia hänen pikku apurina, kun näyttää samoja piirteitä teistä löytyvän.
- ollikolli-63
Tarkistitko oliko nyt muuten sun päivystysvuoro täällä?? Vitsi,vitsi..
Tuu aktiivisemmin vaan ajatuksias laukomaan ja sitä laajempaa näkökulmaa antamaan esim.minullekkin..
Sait ainaskin mut vastaamaan..
MOI MOI...- omakin elämä
Sinä se sentään uskaltaudut kirjoittamaan omalla nicillä.En kuitenkaan tarkoittanut sinua, mutta sen varmaan tiesitkin.
Pitää varmaan miettiä itselleen nimimerkkiä, tämähän on niin mielenkiintoista.
- akkainpalsta.
Itse en aina viitsi rekattuna täällä kirjoitella kun on enempi saamassa kommentteja naisilta, omalta sukupuolelta!
Olen myös huomannut tuon saman, että kirjotteleevat toinen toisileen. Voishan ne vaihtaa sähköpostiosoitteet niin saisivat keskustella syvällisiä keskenään. Ei noita pitkiä ketjuja viitti ees lukea kun siellä on jotain että joo, samaa mieltä sun kaa mut entä mitä sanoo se tai toi elli.- omakin elämä
Kylläpä tuntui hyvältä että joku muukin on huomannut saman.
Toi sähköpostijuttu on ihan hyvä, sais muutkin täällä tilaa. - Mansikka-40
omakin elämä kirjoitti:
Kylläpä tuntui hyvältä että joku muukin on huomannut saman.
Toi sähköpostijuttu on ihan hyvä, sais muutkin täällä tilaa.ole tilaa yllinkyllin?! Meinaatkos että "häipykää" sähköpostikirjoituksiin, jotta sinun kirjoituksesi saavat enemmän huomioo?
Itse olen näillä palstoilla pyörinyt jo parisen vuotta. Ja niin on vain käynyt että aina näitä tulee luettua kun aikaa on. Vaikea on enää irti päästä, koukkuun olen jäänyt. Usko tai älä, paljon olen täältä oppinut kun näitä palstakirjoituksia olen lukenut.
Kirjoittajat on tulleet tutuiksi, vaikka sen kummemmin ei tunnetakaan. Meilikamuja ei juurikaan ole.
Silloin tällöin mietin kuinka paljon he, jotka myös täältä sähköpostitse yhteyttä pitävät, puivat palstakirjoittajia ja heidän kirjoituksiaan.
Mielestäni on hyvä asia että on vakikirjoittajia jotka kommentoivat avauksiin. Muutenhan palstat autioituisi. Uusia kirjoittajia ei kuitenkaan kovin paljon mukaan tule.- conzuela
on aivan ok.
Jotenkin sellaisella ihmisellä, jolla on rekisteröity nimimerkki, on myöskin identiteetti, mitä en oikein koe olevan sellaisella, joka kirjoittelee käyttäen milloin mitäkin lauseen osaa nikkinään.
Sellainenkin valitettava piirre noilla viimeksi mainituilla on, että he ilkeilevät muille enemmän kuin rekatut, tai muuten samaa nikkiä käyttävät. - Aurora-30
kommentoitaisi kaikkia aloituksia? Eikös ne olekaan tarkoitettu kommentoitaviksi? höh. Ja kyllä meillä kaikilla varmasti on oma elämä, ei kai kukaan ainakaan vielä ole sinun elämääsi varastanut ja omakseen väittänyt ;DDD
Rekatuilla nikeillä kirjoittavat ovat minun mielestäni ainakin antaneet itsestään paljon rehellisemmän kuvan, kuin ne jotka käyttävät vain jotain sanaa nimimerkkinään. Niin ja MOI SULLE!- ::::::::::::)))))))
Saapa nähdä ilmoittautuuko ne loputkin?
- Aurora-30
::::::::::::))))))) kirjoitti:
ilmoittautuvat ja pian, sillä minulla alkaakin olla heitä jo kova ikävä.
;DDD ::::::::::::))))))) kirjoitti:
kutsusta on pakko tulla, vaikkei itse aiheeseen mitään lisättävää olekaan.
Rönsyksi reunalle, keskustelupalstalle
ilmottaudun, mukaan joukkoon tuppaudun.
nyt en vain älylläni loista,
toivottavasti se ei häiritse toista ;)
- Nani65
tein silti tänne pesän! Vaikka Aurora väitti, että rekatut ovat muka rehellismpiä, niin enpä usko että pitää paikkansa! He joilla on profiilissaan kuvakin eivät kaikkeen uskalla kantaa tosissaan ottaa, koska "naapurit ja sukulaiset voi tunnistaa"! Se on juuri syy miksi en koskaan aio rekkautua ja toinen syy on se etten aio tähän koukkuunkaan jäädä... sitten kun alkaa tympiä lennän kun taivaan lintunen täältä muille maille, eikä se ole vaikeaa :)
- Aurora-30
viestiketjun aloittajaa häiritsi, että rekatut sekaantuvat joka keskusteluun. Sinä olet taas sitä mieltä, etteivät rekatut uskalla ottaa kantaa jos vaikka joku tunnistaa. Voipi olla, mutta ainahan voi jättää kirjautumatta, jos haluaa piloutua täysin anonyymiksi.
Kyllä tälle palstalle "ääntä" mahtuu, tämähän kumisis aivan tyhjyyttään jos vakikirjoittajat hiljenisivät tyystin. - Oma elämä
Aurora-30 kirjoitti:
viestiketjun aloittajaa häiritsi, että rekatut sekaantuvat joka keskusteluun. Sinä olet taas sitä mieltä, etteivät rekatut uskalla ottaa kantaa jos vaikka joku tunnistaa. Voipi olla, mutta ainahan voi jättää kirjautumatta, jos haluaa piloutua täysin anonyymiksi.
Kyllä tälle palstalle "ääntä" mahtuu, tämähän kumisis aivan tyhjyyttään jos vakikirjoittajat hiljenisivät tyystin.Onko sulla mitään sanottavaa, vaiko ainoastaan pirun tylsää.
Älähän pura sitä meihin.Lähde vaikka hetkeksi ulos raittiiseen ilmaan.Tekis sulle hyvää. - Aurora-30
Oma elämä kirjoitti:
Onko sulla mitään sanottavaa, vaiko ainoastaan pirun tylsää.
Älähän pura sitä meihin.Lähde vaikka hetkeksi ulos raittiiseen ilmaan.Tekis sulle hyvää.niin menenkin ensi viikolla kun alkaa loma, tällä viikolla ei vielä ehdi ;DDD
- Oma elämä
Aurora-30 kirjoitti:
niin menenkin ensi viikolla kun alkaa loma, tällä viikolla ei vielä ehdi ;DDD
Sulla on täällä tää päivystys!!!
- Eirek Olustelija
Eikä oo muuten kovin mukavaa, kun rekattujen kaikki kommentit löytyy vielä vuosien päästäkin hakusanalla. Siellä on jo 17 sivua ihmeteltävänä minunkin alkuvuoden aktiivikirjottelua... :(
Mutt... tää on vaan mun mielipide. Syököön uskottavuutta, couldn't care less.
terv. Eirek Olustelija, punapartainen viikinki
(nikki muodostuu sanoista "ei rekisteröityneenä, oluen nautiskelija" :) - päivystäjä_
Oma elämä kirjoitti:
Sulla on täällä tää päivystys!!!
Ja kumpikohan se taas tänkin ihan helvetin turhan viestiketjun ylipäänsä edes aloitti? Pata kattilaa soimaa dille. Katso peiliin vaan...
- jee
päivystäjä_ kirjoitti:
Ja kumpikohan se taas tänkin ihan helvetin turhan viestiketjun ylipäänsä edes aloitti? Pata kattilaa soimaa dille. Katso peiliin vaan...
tänne kirjoittelu nyt on ihan yhtä tyhjän kanssa :( !! Kukaan ei koskaan edes vastaa!!!!
- Eirek Olustelija
Eirek Olustelija kirjoitti:
Eikä oo muuten kovin mukavaa, kun rekattujen kaikki kommentit löytyy vielä vuosien päästäkin hakusanalla. Siellä on jo 17 sivua ihmeteltävänä minunkin alkuvuoden aktiivikirjottelua... :(
Mutt... tää on vaan mun mielipide. Syököön uskottavuutta, couldn't care less.
terv. Eirek Olustelija, punapartainen viikinki
(nikki muodostuu sanoista "ei rekisteröityneenä, oluen nautiskelija" :)väliä sillä on jos rekatulla nikillä kirjottaa? Kuka edes oikealla nimellä rekkautuu, minä en ainakaan.
Rekattuna kun voi kirjoittaa ympäri maan ja ties kuinka monelta kymmeneltä koneelta.
Terveisiä vaan sulle Sieppo - Oma elämä
päivystäjä_ kirjoitti:
Kun näinkin paljon "mielenkiintoisia" kommentteja.Aihehan oli paras pitkään aikaan.
Mitähän keksin seuraavaksi? - sanomaan...
Eirek Olustelija kirjoitti:
väliä sillä on jos rekatulla nikillä kirjottaa? Kuka edes oikealla nimellä rekkautuu, minä en ainakaan.
Rekattuna kun voi kirjoittaa ympäri maan ja ties kuinka monelta kymmeneltä koneelta.
Terveisiä vaan sulle SieppoJusthan sen tuossa selitin. Ei tainnut oikein hahmottua sulle... niinkuin ei hahmottunut toi sun kommenttis tarpeellisuus mulle.
Kun kerran noin terävä olet, koita vaikka keksiä ihan oma nimimerkki, jookosta? Josset millään keksi, miten olis vaikka... määly?
Terveisiä ittelleskin, Määly :)
On luonnollista, että pitkät juttuketjut vähän polveilevat.
Mielestäni on kiva huomata, että joskus kirjoittajat viestittelevät lämpimässä/huumori hengessä toisilleen!
Täällä on paljon mukavia kirjoittajia.
Tuleeko Sinusta yksi heistä?- Oma elämä
Tosiaankin lämmin.
Sitäpaitsi ihmettelen miksi toiset jopa kiroilee näillä palstoilla?
Ei ole kaunista ei. Oma elämä kirjoitti:
Tosiaankin lämmin.
Sitäpaitsi ihmettelen miksi toiset jopa kiroilee näillä palstoilla?
Ei ole kaunista ei.lähinnä rekisteröityneitä ym. vakituisempia kirjoittajia - en "nurkasta huutelijoita", joilla ei alunperinkään ole halua/kykyä asialliseen ja positiiviseen ajatustenvaihtoon!
- riskejä
-kukaan ei lue juttujasi koska arvaa niiden sisällön
-kaikki kaatavat kuraa niskaasi jos eivät pidä mielipiteistäsi joita olet aikaisemmin laukonut
-asiallasi ei ole väliä, koska virtuaalipersoonasi on se mihin kommentoidaan
-addiktit rupeavat puskistaan provosoimaan
-jne
tai sitten päinvastoin :)
rekisteröitymiset ja profiilit voi useasti jättää omaan arvoonsa. aku ankkoja ja minni hiiriä ja netistä imuroituja kuvia. uskon että monilla on profiileita siinä kuin meilejäkin: yksi sukulaisille, toinen kavereille, kolmas sikailu tarkoituksiin, neljäs salarakkaalle..... Ja monet luultavimmin sättivät eri nikillä kuin kirjoittelevat keskusteluihin.
edelleen olen sitä mieltä että kuka tahansa saa kirjoittaa mitä tahansa. eihän näitä kukaan viitsisi edes lukea, jos kourallinen virallisiksi keskustelupalstan käyttäjiksi valittua olisivat ainoat joilla on oikeus painaa "lähetä" nappulaa.
=DW=- Oma eläma
En taidakaan rekisteröityä.
Täähän on hauskempaa näin.
Tänään paholainen, huomenna pyhimys.
Miksipä ei. - yksinpuhelu
Oma eläma kirjoitti:
En taidakaan rekisteröityä.
Täähän on hauskempaa näin.
Tänään paholainen, huomenna pyhimys.
Miksipä ei.sujuu myös kätevästi (kun ei rekkaudu) kuten tässä kahdessa edellisessä kommentissa. Kehutaan vähän itseään, sinäpä se nokkelasti kirjoitit...
- sunmaid
Rekkauduin tänne palstalle vajaa viikko sitten, tuntuu että olisin ollut täällä kauemminkin...
Jotenkin tähän vain jäin koukkuun, vaikka alunperin ajattelin vain käyväni täällä joskus.;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584