Kovalainen&Rosberg

gp2

Kovalainen ja Rosberg sanasodassa. Pettääkö Kovalaisen hermo kun taistelu kiristyy ? Itse olen yllättynyt, olen pitänyt Kovalaista kylmähermoisena jätkänä.

19

2712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GPkatsoja

      Olen pitänyt Heikkiä kovapäisenä kuskina ja fiksuna ihmisenä. Heikin pinnat laskivat kyllä roimasti, kun rupesi typerästi valittamaan Rosbergien rahoista. Ikinä en ole kuullut mitään vastaavaa muitten entisten formulakuskiemme suusta. Kukaan ei ole valittanut, että jollain on enemmän rahaa tai joku saa enemmän palkkaa. Keke taitaa olla oikeassa, Heikiltä menee pinna, kun Nico hiipii pisteissä lähemmäs ja lähemmäs. Nicon tallin moka ei ole Nicon syy eikä myöskään ole Nicon vika, että Kekellä on paksu lompakko.

      • _EVVK_

        Todelliset aivopesun uhrit... hommat sanottiin hymyssäsuin ja aika viihteellä! Keke otti nokkiinsa jutusta aikalailla ja sitä suorastaan vituttaa. Keltainenlehdisto taas kusettaa ihmisparkoja!


      • Kyllästynyt
        _EVVK_ kirjoitti:

        Todelliset aivopesun uhrit... hommat sanottiin hymyssäsuin ja aika viihteellä! Keke otti nokkiinsa jutusta aikalailla ja sitä suorastaan vituttaa. Keltainenlehdisto taas kusettaa ihmisparkoja!

        Vaikka Heikki olisikin sanonut hymyssä suin, "pappa betalar", se ei ole koskaan viihdettä ja siinä on totta toinen puoli. Sitä paitsi tuo ei ole iltapäivälehtien keksintö, Heikin lausunto oli jo sunnuntain Turun Sanomissa.


      • fff

        ei sitten vastannut sen fiksummin. "Alkaa alahuuli väpättää..." Yllättävän helposti paloi pinna noinkin kokeneelta "maailmanmieheltä".


    • Ratakunkku

      Kateellisuus? Vai yhteinen kielikö helpottaa että voi riidella! Kannattaisi Suomalaisten pitää yhtä, mutta eihän tuo eka kerta ole. Toivottavasti Kovalainen tietää mitä tekee, onko kyse vain tarkoituksellisesta riitelystä? Olihan Rosberg yrittänyt jotain vilppiä ja sortui Kekekin mukaan tähän sanaharkkaan.

      • GP:t katsonut

        Tuskinpa 20-vuotias nuorukainen pystyy rakentamaan auton, eiköhän se ole talli, insinöörit ja mekaanikot, jotka sen auton tekevät.
        Jos olivat tulkinneet sääntöjä väärin, se on tallin vika ja tallipäällikön vastuulla, ei kuljettajan. Rosberg ja Premat eivät edes tienneet koko jutusta, ennen kuin heidät diskattiin. Heikki on 3,5 vuotta vanhempi kuin Nico, joten hänellä on paljon enemmän kokemusta. Ei pitäisi mennä lehtiin valittamaan toisen harjoittelusta, pilaa vaan oman maineensa.


      • germany

        Tietääkseni Nico ei ole suomalainen vaan saksalainen. Turhaan yrittää media vääntää Nicosta suomalaista.


      • puoliksi
        germany kirjoitti:

        Tietääkseni Nico ei ole suomalainen vaan saksalainen. Turhaan yrittää media vääntää Nicosta suomalaista.

        suomalainen (tai ainakin 1/3). Keke vaan nyt on niin tossun alla, että vaimo sai päättää sen kansalaisuuden millä Nico ajaa.


      • Bisnesnainen
        puoliksi kirjoitti:

        suomalainen (tai ainakin 1/3). Keke vaan nyt on niin tossun alla, että vaimo sai päättää sen kansalaisuuden millä Nico ajaa.

        Saksaa edustaessaan Nicolla on mahdollisuudet paljon suurempiin sponsorisopimuksiin ja varmaan tallipaikkoihinkin. Schumin lopettaessa saksalaisilla ei ole ketään tilalle, ja siihen väliin Nico sopii kuin valettu.


      • joo
        puoliksi kirjoitti:

        suomalainen (tai ainakin 1/3). Keke vaan nyt on niin tossun alla, että vaimo sai päättää sen kansalaisuuden millä Nico ajaa.

        Eihän se ees osaa suomea


      • Holck
        Bisnesnainen kirjoitti:

        Saksaa edustaessaan Nicolla on mahdollisuudet paljon suurempiin sponsorisopimuksiin ja varmaan tallipaikkoihinkin. Schumin lopettaessa saksalaisilla ei ole ketään tilalle, ja siihen väliin Nico sopii kuin valettu.

        Minkä takia koko ajan puhutaan että kolme Suomalaiskuskia ja ylipäätään Nicoa tituleerataan suomalaiskuskiksi. Jätkä ajaa Saksan lipun alla, eikä ole suomen kansalainen ja hyvä jos osaa sanaakaan Suomea. Lisäks on vielä epävarma kuski.


    • tottahan se on

      Onhan Kovalainen ihan oikeassa siinä, jos on puhunut siitä, että pappa betalar. Rosberg on erittäin lahjakas kuski, mutta hänen tiensä näin pitkälle on tasoittanut isä-Keke, jolla on hyvät suhteet potentiaalisiin sponsoreihin yms. Kovalainen sen sijaan on joutunut käymään saman tien kuin Kimi, eli pelkällä lahjakkuudella on päässyt tuonne asti.

      • Tosiasia

        Toisaalta, vaikka rahat helpottavat elämää, ovat paineetkin sitten paljon kovemmat, kun olet tunnetun isän poika ...
        Harmittaa vaan, kun olen pitänyt Kovalaista fiksuna kaverina ja nyt aloitti ruikuttamisen. Valitti siitä, että Rosberg on käynyt tutustumassa etukäteen Unkarin rataan. Kumma juttu, tähän asti sitä on pidetty hyvänä, että valmistautuu kisaan sataprosenttisesti. Nyt Kovalainen sai sen kuulostamaan jotenkin vilpilliseltä.


    • -.-.-.

      Vaikka Kovalainen varmasti omaa hyvät hermot niin paineet alkavat olla kovat. Kovalaisen puheet muutenkin ovat sillain muuttuneet näiden F1 spekulaatioiden jälkeen. Paineet pakottavat hänet todistelemaan puheissaankin. Tai sitten se Briatoren tyyppi on pitänyt jo Kovalaistakin tapakoulutuksessa.

    • Motomies

      Viihdettähän toi vaan. Tekee sarjasta entistäkin mielenkiintoisemman. Itse toivon Kovalaista mestariksi, mutta jos se ei voi olla Kovalainen niin sitten mieluummin Nico kuin kukaan muu.

    • Trabant F1 Team

      Ei Heikki niin tyhmä ole, että alkaisi yleisesti mesomaan Rusbergien omaisuudella. Toisaalta hän on voinut jonkun letkauksen heittää ja tästä juttua on paisuteltu.

      Lähtökohdat Nico vs. Heikki ovat täysin erilaiset, jonka pojat ovat tienneet varmasti alusta lähtien. Olen huomannut, että nimenomaan Nicolle nämä isä-Keken meriitit ja suhteet ovat arka paikka ja näyttämisen halu on ilmeisen kova.

      Uskoisin , että sällit käyvät ajoittain kuumina, siinä ei paljon tarvita kun räpsii puolin ja toisin....tämä on urheilua ja skabat kuuluvat lajiin.

      • Itse lukenut

        Jo sunnuntain Turun Sanomissa oli Heikin lausumana "pappa betalar". Heikki Kulta ei ole mikään skandaalitoimittaja, joten aika luotettavalta tuntuu. Eikös tuo sama lausunto ollut myös sunnuntain Hesarissa?


    • Trabant F1 Team

      (MTV)
      Kovalainen kiistää riidat Nicon kanssa

      Suomalainen GP2-kuljettaja Heikki
      Kovalainen kiistää olevansa sanasodassa
      sarjaa ajavan suomalaissaksalaisen Nico
      Rosbergin kanssa.

      Viikonloppuna Turkissa ajettavaan
      GP2-kisaan valmistautuva Kovalainen
      ihmettelee Unkarin osakilpailun
      jälkeistä mediamylläkkää.

      - Minun ja Nico Rosbergin ympärille ra-
      kennettiin ihmeellistä kaksintaistelua,
      jossa vauhtia ei mitattu kellolla, vaan
      sanoilla, Kovalainen kirjoittaa
      MTV3 Internetin kisapäiväkirjassaan.

    • älä usko

      Oli miten oli, aivan sama kuitenkin.
      Kovalainen on lahjakkain ja edustavin suomalainen formulakuski reilusti yli vuosikymmeneen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe