Islamistit tuovat julkisuudessa hyvin hanakasti ilmi koraanin ja islamin rauhanomaisuutta ja kaikkinaista suvaitsevaisuutta, totta varmasti jos kyseessä on islamilaisten keskinäinen kaveruus.
Muille islam koraaneineen näyttää hieman erilaiselta, kuten allaolevat säkeet osoittavat.
"KORAANI:
2.187 Tappakaa heidät (uskottomat), missä tahansa tapaatte heidät, ja karkoittakaa heidät sieltä, mistä he ovat karkoittaneet teidät, sillä kiusaus on pahempi kuin tappo.
4.91 Jos he (uskottomat) kääntävät teille selkänsä, ottakaa heidät kiinni ja surmatkaa heidät, missä heitä löydättekin...
4.102 Totisesti uskottomat ovat ilmeisiä vihollisianne.
8.12 Olen paneva uskottomien sydämeen vavistuksen; katkaiskaa heidän kaulansa ja iskekää heiltä poikki kaikki sormet!
8.57. Totisesti kurjimpia elukoita Jumalan edessä ovat ne, jotka kieltävät, eivätkä he usko...
10.4 ...mutta jotka ovat uskottomia, niitä odottaa juomana kiehuva vesi ja tuskallinen rangaistus, koska ovat kieltäneet.
47.4 Kun tapaatte niitä, jotka eivät usko, niin lyökää niskaan, kunnes panette aikamoisen verilöylyn heidän keskuudessaan toimeen! Pankaa heidät sitte kahleisiin.
47.9 Mutta tuho niille, jotka eivät usko!
13.16 Jumalan edessä lankeavat maahan kaikki taivaissa ja maan päällä vapaaehtoisesti tai vasten tahtoaan...
5.85 Uskovien pahimmiksi vihollisiksi olet huomaava juutalaiset ja monijumalaiset...
9.5 Mutta kun rauhoitetut kuukaudet ovat kuluneet, niin surmatkaa monijumalaiset missä heitä löydättekin.
9.33 Hän on se, joka on lähettänyt lähettiläänsä tuomaan oikeata johdatusta ja oikeata uskontoa, antaaksen voittaa kaikki muut uskonnot, vaikka se onkin vastenmielistä monijumalaisille.
"
Että se siitä rauhanomaisuudesta ja suvaitsevaisuudesta.
Rauhaa ja suvaitsevaisuutta ?
Jusa
4
361
Vastaukset
- Olle Karlsson
Koraani=Paskapuheita I
Raamattu=Paskapuheita II - ....
Juuri tuollaiset "otteet" Koraanista saa minut pyörälle päästäni, vaikka muuten olen aidosti kiinnostunut Islamista. Voisiko joku vastata mitä noilla tarkoitetaan, ei Raamatustakaan saa noukkia vaan jotain riviä vaan täytyy myös katsoa mihin asiayhteyteen se kuuluu jne.
ovat juuri niitä säkeitä joita tänne lähetetään päivästä toiseen. ne on näitä medinalaisia jotka on annettu sodan aikana. lue esim. hämeen-anttilan Muhammadin elämäkerta ja koraanin selitysteos.
- enää
mennä paikalliseen kebab ravintolaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890