...on totuus. Maailma luotiin viime torstaina!!!
Viimetorstailaisuus
12
1175
Vastaukset
- Halle
Niin aina, niin aina.
- Julistaja
Ei! Vaan viime torstaina! Kaikki muistikuvat mitä ihmisellä on viime torstaita edeltäneeltä ajalta on luotu myös viime torstaina! Ja valokuvat kanssa myös! Kumotkaa jos pystytte! Viimetorstailaisuus on ainoa totuus!
- Raven
Julistaja kirjoitti:
Ei! Vaan viime torstaina! Kaikki muistikuvat mitä ihmisellä on viime torstaita edeltäneeltä ajalta on luotu myös viime torstaina! Ja valokuvat kanssa myös! Kumotkaa jos pystytte! Viimetorstailaisuus on ainoa totuus!
Levität täällä vääriä oppeja! Totisesti Minä Sanon teille, Luomisen päivä oli viime TIISTAI! Torstaihin uskovat ovat kaikki kurjia harhaoppisia!
- alaston
Julistaja kirjoitti:
Itseasiassa voit olla oikeassa
- Pössö
Jee!!!!!
Viimetorstailaisuus on ainoa uskonto!
Jee!!!!!
t: Pössö paskeli- Julistaja
et sä tulisit! Vähä oot ovela!
- Opetuslapsi
Totuus, viimeinkin totuus! (Minä luulin että se olisi ensi maanantaina...) Mihin voi lähettää rahaa? Kuinka paljon tarvitset - kyllä täältä pesee!
- Viimetrst/rahh
Kiitos!
Kiitos etukäteen Teille! Halle Lujaa! LUjempaa!
Rukoilkaamme! Kun lähetätte alkupääoman ajoissa, saatte nopeammin, moninkertaisemmin siunauksen. Ensin minun, Viimetorstain valtuutetulta rahavarain hoitajan siunauksen.
Mieluimmin eurot kirjeeseen ja postilokerooni suoraan tahi poste restanteen. Kuoren päälle "Viimetorstai". Välttäkää vääriä viimetorstaita!
Rauha kanssanne!
- Lumooja
Sitä en epäile yhtään, uusia universumeja syntyy joka hetki jossain päin maailmankaikkeutta.
- marja
Syntymäni hetkellä luotiin se maailma missä minun on aikani elettävä.
että silleen.
- Enkerro
Torstai on toivoa täynnä.
- kaunismaailma
Jep ja sunnuntai on viimeinen päivä. Hyvästi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778