Minulla olisi myytävänä Pelikan -merkkinen muovinen intiaanikanootti (kolmet penkit). Kanootti on ollut käytössä kolmena kesänä ja ihan uuden veroinen. Soittele p. 0504682456.
Myydään inkkarikanootti
7
10121
Vastaukset
- minä
vieläkö kanootti kaupan? Missäpäin ja paljonkos maksais ja oisko kuvaa???
- esa
Hei!
Vielä on myynnissä. Pelican on vastaavanlainen kanootti kun Coleman. Kuvia on netissä esim. osoitteessa http://www.kanootti.fi/coleman.php.
Kanootti on Hämeenlinnassa ja hintapyyntö on 500 €.
Kuljetus järjestyy sopimuksen mukaan.
terv. Esa p.050 4682456
- kanootin etsijä
hei ,oliko vielä inkkarikanootti myynnissä?viesti oli vanha.minkä hintanen?hyvää juhannusta.t.oili
- andrei
Moi!onko myyty?ja mitä maksa kanootti?onko kuva ja missä päin on?kiitos
- Sjubias
Moi! Onko vielä myyty tämä kanoti? Onko vielä?
- Notikka
On kanoti. Osta pois.
- ibrahim-
Vieläkö on tämä kanootti myynnissä? Yritin sinulle soittaa n 20 kertaa, mutta et vastannut. Myy tämä kanootti minulle, maksan puolet heti nuodettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649