seeprahiiri

hiirulainen

Näin tosi veikeän otuksen, seeprahiiren.Ovatko vaikeita hoidettavia?Kauanko elävät?Onko täällä seeprahiiren omistajia?
Kaikki tieto seeprahiiristä olisi tervetullutta.Nettiosoiitteita, kotisivuja tms...T. Hiireen Hurahtanut

7

2067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna S
      • Karina K.

Nykyinen Suomen näyttely- ja lemmikkihiirten nettisivut ovat www.hiiret.fi. Hae sieltä osio Seeprahiiret. Suomessa on tällä hetkellä vain 1 virallinen kasvattaja, itsekin olen aloittelemassa näiden kanssa.

• Josefiina :-)

Moikka! Kyselit, että onko seeprahiiret vaikeita no ei ole. Hieman vikkelämpiä kuin tavalliset hiiret, mutta muuten aika samanlaisia. Sopii hyvin aikuisillekkin niin kuin nuorillekkin. Ei alle 9 vuotiaiden lemmikki. Snllän sivuilla hirveesti tietoa ja kaikki tarpeellista jos haluat keskustella lisää tule sivuilleni osoitteeseen: www.seeprahiiret.suntuubi.com. Kiva jos viestistäni oli sinulle apua!

Terkuin: Onnellinen seeprahiiren omistaja. :-)

• Myöhässä

Aloitusviesti on 10 vuotta vanha :D

• Josefiina <33

Moikka! Mulla on itselläni kolme seeprahiirtä, kaksi naarasta ja yksi uros. Tietenkin tytöt eri häkissä kuin poika. :) Seeprahiiret eivät ole vaikeita hoidettavia paitsi jos niille tulee eripuraa... :( Ne elävät kolmesta viiten vuoteen. Ne eivät haise ja häkki on helppo pitää puhtaana. Vaikeampia kuin tavalliset hiiret koska tapaa tulla helpommin puutstauteja yms. Ihania ovat, mutta jos haluat helpon lemmikin jota ei tarvitse kuskata lääkärin ja ihmetellä mikä vaivaa niin suosittelen paremmin kesyhiirtä kuin seeprahiirtä, koska seeproilla on enemmän tuntemattomia vikoja kuin kesyhiirillä. :) Mutta jos olet oikein kiinnostunut seeproista niin ota kunnolla niistä selvää ja hanki muutama. Urokset ovat omasta mielestäni mukavampia kuin naaraat. Käsikesymmiksi mielestäni tulevat! :) :) :) :) :) :)

• ClairAtt

Minulla oli 2 seepra hiirtä ne ovat helppoja hoitaa mutta niiltä murtuu helposti luita niinkuin minun toiselta se hyppäsi terrassa olevasta mökistä siis katolta ja siltä murtui lonkka kuoli siihen sitten

• illlaa

Täällä yksi kasvattaja www.nuoristouneichvarvas.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1557
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      1495
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1088
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      891
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      864
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      610
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe