Näin tosi veikeän otuksen, seeprahiiren.Ovatko vaikeita hoidettavia?Kauanko elävät?Onko täällä seeprahiiren omistajia?
Kaikki tieto seeprahiiristä olisi tervetullutta.Nettiosoiitteita, kotisivuja tms...T. Hiireen Hurahtanut
seeprahiiri
7
2039
Vastaukset
- Johanna S
Seeprahiiristä löytyy tietoa SNL:n sivuilta, os. come.to/finnmouse
--
Johanna S
http://www.nono.dot.nu- Karina K.
Nykyinen Suomen näyttely- ja lemmikkihiirten nettisivut ovat www.hiiret.fi. Hae sieltä osio Seeprahiiret. Suomessa on tällä hetkellä vain 1 virallinen kasvattaja, itsekin olen aloittelemassa näiden kanssa.
- Josefiina :-)
Moikka! Kyselit, että onko seeprahiiret vaikeita no ei ole. Hieman vikkelämpiä kuin tavalliset hiiret, mutta muuten aika samanlaisia. Sopii hyvin aikuisillekkin niin kuin nuorillekkin. Ei alle 9 vuotiaiden lemmikki. Snllän sivuilla hirveesti tietoa ja kaikki tarpeellista jos haluat keskustella lisää tule sivuilleni osoitteeseen: www.seeprahiiret.suntuubi.com. Kiva jos viestistäni oli sinulle apua!
Terkuin: Onnellinen seeprahiiren omistaja. :-)- Myöhässä
Aloitusviesti on 10 vuotta vanha :D
- Josefiina <33
Moikka! Mulla on itselläni kolme seeprahiirtä, kaksi naarasta ja yksi uros. Tietenkin tytöt eri häkissä kuin poika. :) Seeprahiiret eivät ole vaikeita hoidettavia paitsi jos niille tulee eripuraa... :( Ne elävät kolmesta viiten vuoteen. Ne eivät haise ja häkki on helppo pitää puhtaana. Vaikeampia kuin tavalliset hiiret koska tapaa tulla helpommin puutstauteja yms. Ihania ovat, mutta jos haluat helpon lemmikin jota ei tarvitse kuskata lääkärin ja ihmetellä mikä vaivaa niin suosittelen paremmin kesyhiirtä kuin seeprahiirtä, koska seeproilla on enemmän tuntemattomia vikoja kuin kesyhiirillä. :) Mutta jos olet oikein kiinnostunut seeproista niin ota kunnolla niistä selvää ja hanki muutama. Urokset ovat omasta mielestäni mukavampia kuin naaraat. Käsikesymmiksi mielestäni tulevat! :) :) :) :) :) :)
- ClairAtt
Minulla oli 2 seepra hiirtä ne ovat helppoja hoitaa mutta niiltä murtuu helposti luita niinkuin minun toiselta se hyppäsi terrassa olevasta mökistä siis katolta ja siltä murtui lonkka kuoli siihen sitten
- illlaa
Täällä yksi kasvattaja www.nuoristouneichvarvas.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait253148Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3823Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3720Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha36614Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601- 41550
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3539- 40531