seeprahiiri

hiirulainen

Näin tosi veikeän otuksen, seeprahiiren.Ovatko vaikeita hoidettavia?Kauanko elävät?Onko täällä seeprahiiren omistajia?
Kaikki tieto seeprahiiristä olisi tervetullutta.Nettiosoiitteita, kotisivuja tms...T. Hiireen Hurahtanut

7

1835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johanna S
      • Karina K.

Nykyinen Suomen näyttely- ja lemmikkihiirten nettisivut ovat www.hiiret.fi. Hae sieltä osio Seeprahiiret. Suomessa on tällä hetkellä vain 1 virallinen kasvattaja, itsekin olen aloittelemassa näiden kanssa.

• Josefiina :-)

Moikka! Kyselit, että onko seeprahiiret vaikeita no ei ole. Hieman vikkelämpiä kuin tavalliset hiiret, mutta muuten aika samanlaisia. Sopii hyvin aikuisillekkin niin kuin nuorillekkin. Ei alle 9 vuotiaiden lemmikki. Snllän sivuilla hirveesti tietoa ja kaikki tarpeellista jos haluat keskustella lisää tule sivuilleni osoitteeseen: www.seeprahiiret.suntuubi.com. Kiva jos viestistäni oli sinulle apua!

Terkuin: Onnellinen seeprahiiren omistaja. :-)

• Myöhässä

Aloitusviesti on 10 vuotta vanha :D

• Josefiina <33

Moikka! Mulla on itselläni kolme seeprahiirtä, kaksi naarasta ja yksi uros. Tietenkin tytöt eri häkissä kuin poika. :) Seeprahiiret eivät ole vaikeita hoidettavia paitsi jos niille tulee eripuraa... :( Ne elävät kolmesta viiten vuoteen. Ne eivät haise ja häkki on helppo pitää puhtaana. Vaikeampia kuin tavalliset hiiret koska tapaa tulla helpommin puutstauteja yms. Ihania ovat, mutta jos haluat helpon lemmikin jota ei tarvitse kuskata lääkärin ja ihmetellä mikä vaivaa niin suosittelen paremmin kesyhiirtä kuin seeprahiirtä, koska seeproilla on enemmän tuntemattomia vikoja kuin kesyhiirillä. :) Mutta jos olet oikein kiinnostunut seeproista niin ota kunnolla niistä selvää ja hanki muutama. Urokset ovat omasta mielestäni mukavampia kuin naaraat. Käsikesymmiksi mielestäni tulevat! :) :) :) :) :) :)

• ClairAtt

Minulla oli 2 seepra hiirtä ne ovat helppoja hoitaa mutta niiltä murtuu helposti luita niinkuin minun toiselta se hyppäsi terrassa olevasta mökistä siis katolta ja siltä murtui lonkka kuoli siihen sitten

• illlaa

Täällä yksi kasvattaja www.nuoristouneichvarvas.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7544
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3183
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2456
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2080
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      33
      2022
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      21
      1950
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1887
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1663
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      60
      1609
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18