TREFFI-RISTEILY

Leny

Alkukesän keskustelujen perusteella nyt toimeksisaaneena esitän:

Treffi - risteily

Viking Line / Isabella

Turku - Tukholma - Turku / miniristeily

Lähtöpäivä ja aika: tiistai 30.8.05 klo 21.00
Paluu -" - keskiviikko 31.8.05 klo19.50

Tarjoushinta: 38 euroa / hytti (jos hytissä kaksi henkeä, he voivat puolittaa hinnan keskenään)
Hytin voi valita kalliimmastakin luokasta mieltymystensä mukaan.

Tilatessasi matkaa, ilmaise että haluat tarjousminiristeilylle.
Tarjoushintaisia risteilyjä on aina rajoitettu määrä, joten tilaus kannattaa tehdä ajoissa.
Netistä näet yhteystiedot: http://www.vikingline.fi

Matkan maksaminen:
Matkan voi maksaa vasta lähtöportilla, mutta lipun hintaan lisätään palvelumaksu 5 euroa.
Jos matkan maksaa 5 vrk ennen lähtöä, palvelumaksua ei peritä.
Tilatessa matkan voit pyytää laskun, jonka voit sitten maksaa joko pankkiin tai netissä.

Ateriat voi tilata etukäteen, mutta hinta on vain 1 euroa halvempi.

TREFFI -kohtauspaikka laivalla.
(ehdotus)
Ensin menemme hytteihin. Sen jälkeen kokoonnumme laivan 8:lle kannelle keulapuoleen Buffet - ravintolan eteen aulaan. Leny pitää kädessään koholla A4:n suuruista lappua, jossa lukee Suomi24 / Treffi.
Siinä ilmoittautuessasi saat Lenyltä jonkinmoisen rintamerkin, jonka kääntöpuolelle voit kirjoittaa tunnuksesi. Voit pitää merkkiä kummin päin haluat.
Miltä tuntuu?

Terv: Leny

32

2866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina

Kaikki mukavat asiat järjestetään loppukuuhun?
      En pysty lähtemään sen takia mukaan kun tilipäiväni on vasta kuukauden ensimmäinen arkipäivä.
      Meitä on joukossa kädestä suuhunkin eläviä.

• Leny

Jos tänään saamastasi tilistä panisit syrjään sen matkarahan, kun tiedät jo näin ajoissa matkapäivän. Onko sillä eroa onko se raha poissa elo- tai syyskuun tilistä.

• pullaulla

järjestänyt ja toivon että osallistujia tulee paljon . Lähtisin mielelläni --mutta kun olen täälä Tukholmassa ja matkustaisin Helsinkiin ,koska voisin poiketa Pojantytön ,kahta
      pikkutyttöä samalla moikkaamassa .
      Mutta **Onnea matkaan** Toivottelee pullaulla!

• pietta

Tilattu on.
      Kiitos Leny, toivottavasti tapaamme?!

• Ei turkulaisiakin on

joten joskus lähtö Helsingistä, edellinen risteilykin oli Turusta.

Me itäpuolen (laitapuoliko?) immeiset saamme aina lisämatkaa ja siksi taas kiitos ei, lisäkilometreille maamatkassa.

• sopisi,mutta,mutta.
      Tiedetäänkö palstalla kuinka moni on ilmoittautunut(tällä hetkellä yksi)saattaisiko käydä niin ,että pari minun ja Lenyn lisäksi seisoisi siellä tapaamispaikassa.

Tässä vaiheessa olen vielä empivällä kannalla,aika pitkä on tuo maamatka ,miten junanaikataulut sattuvat ja miten tälläinen "maalaismummoo" osaa oikeaan laivaan sattua.
      Mietitään nyt juttua.

• Juna ajaa Turussa Satammaan eli laivan viereen. Ei kannata jäädä Turun asemalla pois.

Ehkäpä minäkin tulen teitä katsomaan!

• Leny

Tässä se jännitys piileekin. Ellei tällä palstalla kerro että tulee niin voi olla, että Leny on siellä ainoa.
        Tämä on mahdollisimman helpolla tavalla järjestetty juttu.
        Samalla tavalla vaan lähtö Helsingistäkin. Ilmoitus palstalle vaan.

• Ruuneperi kirjoitti:

Juna ajaa Turussa Satammaan eli laivan viereen. Ei kannata jäädä Turun asemalla pois.

Ehkäpä minäkin tulen teitä katsomaan!

jodun vaihtamaan junaa kaksi kertaa tämän junamatkan aikana ,ensin Pieksämäellä ja sitten Turun asemalla.
        Laivapikajuna ei tuo laivalle,matka loppuu asemalle.
        Yllätyin näistä tiedoista,ennen juna tuli ilman vaihtoja.
        Matkan hintakin on kamalasti kallistunut.
        No kerranhan se kirpaisee,varmaan kannattaa,mukavaa on varmaan risteilyllä.

• särkikala

Saako täällä mainostaakin?

• Jokainen juo minkämerkkistä olutta haluaa ;D

Sepä siitä.
        Jos saan ajoitettua Suomi-reissuni sopivasti, niin olen mukana joko teidän paluumatkallanne tai sitten olen itse palailemassa kotiin päin kun lähdette Turusta.

• Riihde

Sehän on aivan pöyristyttävää.

Silloin, kun puuhataan yhteistä risteilyä ei tietenkään sovi mainita laivayhtiötä, laivaa, päivämäärää, matkakohdetta, lähtösatamaa eikä kellonaikaa.

• Riihde kirjoitti:

Sehän on aivan pöyristyttävää.

Silloin, kun puuhataan yhteistä risteilyä ei tietenkään sovi mainita laivayhtiötä, laivaa, päivämäärää, matkakohdetta, lähtösatamaa eikä kellonaikaa.

Me vaan leikitään arvausleikkiä ja sanotaan että lähdetään vaikka toiselta puolelta jokea ja soudellaan punaisella veneellä.
        Kello ja almanakka ei ole mainostamista.
        Menemme sitten sinne minne vesi venhoa vie!

Pitäisi olla OK ilman että niskakarvat palstalla nousee pystyyn.

• Riihde
        MdK-MdK kirjoitti:

Me vaan leikitään arvausleikkiä ja sanotaan että lähdetään vaikka toiselta puolelta jokea ja soudellaan punaisella veneellä.
        Kello ja almanakka ei ole mainostamista.
        Menemme sitten sinne minne vesi venhoa vie!

Pitäisi olla OK ilman että niskakarvat palstalla nousee pystyyn.

Kimpaannuin siitä, kun Leny on tehnyt ison työn, ja sitten sitä nimitetään mainostamiseksi.

• Leny

Tämä ketju perustuu 16.6 avattuun keskusteluun nimellä: Treffit/paikkaehd. Keskustelussa päätettiin: kokoontumistapa ja - paikka. Vain tarkka aika jäi sopimatta.Jäimme odottamaan sesongin rauhoittumista. Allekirjoittanut lupasi ottaa asiasta selvää ja ilmoittaa muille tällä palstalla. Joten tämä avaus ei ole mainos (en mainosta tuotettani enkä palveluani). Laivayhtiöt huolehtivat itse mainonnastaan. Tämä on ILMOITUS sovitun matkan aikataulusta ja tapaamistavasta. Amen.

• Riihde
        Leny kirjoitti:

Tämä ketju perustuu 16.6 avattuun keskusteluun nimellä: Treffit/paikkaehd. Keskustelussa päätettiin: kokoontumistapa ja - paikka. Vain tarkka aika jäi sopimatta.Jäimme odottamaan sesongin rauhoittumista. Allekirjoittanut lupasi ottaa asiasta selvää ja ilmoittaa muille tällä palstalla. Joten tämä avaus ei ole mainos (en mainosta tuotettani enkä palveluani). Laivayhtiöt huolehtivat itse mainonnastaan. Tämä on ILMOITUS sovitun matkan aikataulusta ja tapaamistavasta. Amen.

Suutuin siitä mainostusväitteestä niin, että kirjoitin asiattoman viestin. Onneksi se on poistettu.

Toivotan kaikille hauskaa risteilyä, ja vaikken osallistu, niin kiitokset puuhanaiselle, Lenylle. En olisi ikinä osannut odottaa, että löytyy kaltaisesi tarmonpesä.

• titanium_man

idea.

Huono juttu vaan että omalta kohdalta lomat on jo vietetty.

Todella harmi...
      :/

• ottaisit ommoo lommoo ;-))
        Olisihan se kiva jos meidän maskottimme olisi sellaisella reissulla mukana!

• titanium_man
        MdK-MdK kirjoitti:

ottaisit ommoo lommoo ;-))
        Olisihan se kiva jos meidän maskottimme olisi sellaisella reissulla mukana!

Ottaisin kyllä jos voisin pantteritäti...
        Heh ;)

Mutta kun ei niin ei...
        :(

• Leny

Mietin, että montako rintamerkkiä teen tai hankin, kun ei yhtään osaa arvata montako osallistuu.
      Jos jokainen tekisi itse merkin itselleen, niin aina helpompi minulle. OLISIKO SIIHEN JOLLAIN HYVÄ EHDOTUS? Loppujen lopuksi ei kai siihen mitään Nikkiä tarvitse kirjoittaa, keskustellessa selviää sitten nikitkin, jos haluaa muille kertoa. Joku merkki vain vas. rintapieleen ja sitten se kokoontuminen ed. ilmoittamallani tavalla.

• voi käydä niin,että sinä seisot lappu kädessä,ihmisiä ympärillä pyörii katsellen toisiaan,siten kaikki kaikkoaa,tai sitten kaikki rohkeasti sinuun käsiksi ja tuttavuutta tekemään.

Kumpiko tapahtuu,veikataanko,panokset kehiin.

Minä veikkaan että eka vaihtoehto,jos ei sitten yksi rohkea savolainen laita itseään alttiiksi;))D
        (jos nyt lähtee mukaan)
        En muista mikä tuolla chatin puolella oli merkki ollut,mutta hauskaa heillä oli ollut.

• Sinikynä
        SkillaN kirjoitti:

voi käydä niin,että sinä seisot lappu kädessä,ihmisiä ympärillä pyörii katsellen toisiaan,siten kaikki kaikkoaa,tai sitten kaikki rohkeasti sinuun käsiksi ja tuttavuutta tekemään.

Kumpiko tapahtuu,veikataanko,panokset kehiin.

Minä veikkaan että eka vaihtoehto,jos ei sitten yksi rohkea savolainen laita itseään alttiiksi;))D
        (jos nyt lähtee mukaan)
        En muista mikä tuolla chatin puolella oli merkki ollut,mutta hauskaa heillä oli ollut.

Onko kukaan tullut ajatelleeksi mitä tapahtuu, kun täällä palstoilla toisiaan oikein kunnolla röykyttäneet tyypit kohtaavat nokatusten?
        Siinä voisi olla tarpeen lähestulkoon samanlaiset turvatoimet, kuin MM kisoissa Helsingissä.
        Ajatelkaa nyt, kun kaksi toisiaan solvannutta, uhkaillutta ja panetellutta ihmistä kohtaa ehkä ekan kerran toisensa livenä. Siinä voi syntyä aika mäiske.
        Tämä asia tuli vaan mieleeni, kun selailin hieman näitä verbaalisia aikaansaannoksia muutamalta viikolta taaksepäin.
        Toivotan kuitenkin hyvää ja antoisaa matkaa kaikille mukaan lähteville. Itse en sairauden vuoksi pääse mukaan vaikka kuinka haluaisin.

• Jeppe
        Sinikynä kirjoitti:

Onko kukaan tullut ajatelleeksi mitä tapahtuu, kun täällä palstoilla toisiaan oikein kunnolla röykyttäneet tyypit kohtaavat nokatusten?
        Siinä voisi olla tarpeen lähestulkoon samanlaiset turvatoimet, kuin MM kisoissa Helsingissä.
        Ajatelkaa nyt, kun kaksi toisiaan solvannutta, uhkaillutta ja panetellutta ihmistä kohtaa ehkä ekan kerran toisensa livenä. Siinä voi syntyä aika mäiske.
        Tämä asia tuli vaan mieleeni, kun selailin hieman näitä verbaalisia aikaansaannoksia muutamalta viikolta taaksepäin.
        Toivotan kuitenkin hyvää ja antoisaa matkaa kaikille mukaan lähteville. Itse en sairauden vuoksi pääse mukaan vaikka kuinka haluaisin.

kynästä.

• Leny
        Sinikynä kirjoitti:

Luulen että se on ihan eri todellisuus siellä kun livenä kohdataan. Siellä olemme nokakkain vanhat naamat. Luulen että meitä kaikkia naurattaa ja alamme pitämään hauskaa. Ensin maha täyteen laivan Buffetin tarjonnasta. Eihän kukaan täysinäisellä mahalla rupea ankyröimään. Mennäänkin sitten lähekkäisiin pöytiin syömään. Lipun myyjä varmaan järjestää paikat.

• Leny
        Sinikynä kirjoitti:

Sinähän olit silloin tulossa mukaan. Harmi että olet sairastunut.

• ilmaantua paikalle,siellä on Skillankin,
        jännää,saa nähdä vihastutaanko vai ihastutaanko;))DDDD
        No minä katselen ensin ja jos ei peloittavan näköisiä ole ketään ,tunnustaudun.

• Muori lähtee mukaan!!!!jippii!!!!!

• Leny

Neljä ruusua jo kimpassa.

• Leny kirjoitti:

Neljä ruusua jo kimpassa.

Kyllä minäkin sinne ajattelin lähteä - ruusuja katsomaan. Kuinkahan monta karhiaista on luvassa?

• Ruuneperi kirjoitti:

Kyllä minäkin sinne ajattelin lähteä - ruusuja katsomaan. Kuinkahan monta karhiaista on luvassa?

tanssi taattu,herrasmieshän olet.

Onneksi ei ole vielä monta "ruusua" ilmoittautunut,voit joutua tiukoille ,nykyään ,kun on se naistenhaku.
        En peloittele ,kyllä me kohtuus tiedetään,saat välillä hengähtääkin.

Nytpä en tiedä mitä tuo "karhiainen" on.

• Leny
        Ruuneperi kirjoitti:

Minä en ole tottunut hakemaan miestä tanssiin.
        Siis kaino pyyntö,
        haetko valssiin?

• Leny kirjoitti:

Minä en ole tottunut hakemaan miestä tanssiin.
        Siis kaino pyyntö,
        haetko valssiin?

Kyllä haen. Anteeksi vastauksen viipyminen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      93
      7639
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4673
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3392
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe