opamoxin

vaikutus....

lääkäri määräsi minulle jännityshikoiluun jännitykseen opamoxia,kokeillut en vielä ole...30 mg tapuja.kertokaa te jotka olette käyttäneet kuinka hyvin auttaa?voiko niitä ottaa töissä vai meneekö ajatukset ihan sekaisin????kuinka paljon ennen jännittävää tilannetta niitä pitäisi ottaa että vaikuttaa hyvin?

12

6245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja

ai niin ja onko kellään niistä ollut apua tuohon jännityshikoiluun???käytän myös propralia,mutta en ole saanut siitä haluamaani apua tuohon hikoiluun....

• minä

Hei. Itse käytän satunnaisesti propralia ja minulla ainakin poistaa jonkinverran juuri tuota hikoilua yms.. otan vain 10mg tarvittaessa

• Huh huh.

Lääkäreillä taitaa olla reseptit löysässä. Minun tietojeni mukaan Opamoxia yleensä määrätään paniikkihäiriöisille, joille enää mikään muu ei auta. Älä missään nimessä ala käyttämään sitä päivittäin, sillä se on opiaattipohjainen, ja voit jäädä koukkuun kuin huumeisiin loppuiäksi. Jos lääkäri on määrännyt sen jännitykseen, täytyy ihmetellä, sillä jännitys on luonnollista, ja sitä voi lieventää muutoinkin, kuin opiaattimömmöillä.
      Jos tilanteesi on niin vaikea, että Opamox on Sinulle välttämätön, ota se n. puoli tuntia ennen Sitä "hirvittävää" tilannetta.
      Paras olisi, jos tuhoaisit ne, ja kävisit terapeutilla. VARO OPAMOXIN JATKUVAA KÄYTTÖÄ !

• lekaa

opiaatti pohjanen hahahah menehän tarkistamaan tietos.
        ensinnäkin opamox ei ole opiaatteja nähnytkään.
        lopeta alkuunsa tuollaset valheet.

opamoxin vaikuttava aine on Oksatsepaami joka kuuluu
        benzodiazepine ryhhmään.

opamoxit ovat aika kalkki tabletteja mutta kyllä ne auttaa.. suosittelisin ottamaan about tunnin ennen kun on menoja tai tapaamisia mitä liekään sit..
        en suosittele syömään niitä päivittäin.. koukkuun niihin kyllä voi jäädä..

• ..........
        lekaa kirjoitti:

opiaatti pohjanen hahahah menehän tarkistamaan tietos.
        ensinnäkin opamox ei ole opiaatteja nähnytkään.
        lopeta alkuunsa tuollaset valheet.

opamoxin vaikuttava aine on Oksatsepaami joka kuuluu
        benzodiazepine ryhhmään.

opamoxit ovat aika kalkki tabletteja mutta kyllä ne auttaa.. suosittelisin ottamaan about tunnin ennen kun on menoja tai tapaamisia mitä liekään sit..
        en suosittele syömään niitä päivittäin.. koukkuun niihin kyllä voi jäädä..

Siinä se koko juttu, oli Opamoxin vaikuttava aine mikä hyvänsä.

• ei kannata liioitella

Sun juttus on ihan höpöä. Opamoxia on laimeaakin ja satunnaiskäyttäjälle ihan kätevä. Mutta tosiaan vaan satunnaiskäyttäjälle. Lääkärini selitti minulle tuota koukkuunjäämisjuttua; ei se ihan niin helposti tapahdu, jos ei päivittäin käytä pitempiä aikoja.
        Sehän tässä on pointtina, me jännittäjät tarvitsemme apua tilapäisesti, joihinkin tilanteisiin, silloin propral ja vaikka opamox ovat hyviä yhdessä pieninäkin annoksina käytettäessä. Itse otan propral 10 tai 20 mg ja tarvittaessa opamox 15 mg;sta puolet tai neljäsosan, se riittää minulle.
        Opamox on bentso, ei mikään opiaatti !
        Luulen, että lääkärit kyllä tajuavat kenelle voi bentsoja määrätä. Ellei ao henkilö sitten valehtele lääkkeiden käytöstään. Mutta sehän on omaa tyhmyyttä, kysehän on omasta terveydestä.

• del *.*

Tietoa.

Tietysti se toimii jännityshikoiluun kun heikentää pintaverenkiertoa. Esim. jos tunnet kylmyytttä puolituntia lääkkeen ottamisen jälkeen ihan "normaalia". (opamox)
      Minä vain ihmettelen miksi lääkäri määräsi sinulle 30mg. Eikö se 15mg olis riittänyt. Kokeile ensin puolikkaalla, ja onko tuo hikoilu nyt niin kamalaa.

Oletan että propral on sinulla 10mg. Saattaisit päästä ongelmasta jos lisäisit sen lääkärin luvalla 20mg:aan.

Eli taas lääkäri on se asiantuntija. Yksilöllinen vaikutus.

• aloittaja

tiedän että opamoxista seuraa riippuvuutta,myös lääkäri kertoi sen,mutta olenkin satunnaiskäyttäjä,en ole vieläkään ottanut yhtään opamoxia. siksi lääkäri varmaan sen minulle määräsikin...minulla on ollut oxepam 15 mg seuralääkkeenä propralille aikaisemmin,mutta ei ollut juurikaan apua,joten lääkäri vaihtoi opamox 30mg.ja propral minulla on jo jonkin aikaa ollut 40mg:sata.jännityshikoiluni ei ole mitään pientä...enkä ota lääkkeitäni turhan tilanteen takia vaan sillon kun on ns tosi tarve!mutta mielenkiinnolla haluan kuulla lisää kokemuksianne ko lääkkeistä....

• auttaa

Kyllä Opamox ja Propral yhdessä jännitykseen auttaa. Hikoilusta en tiedä, mutta apteekista saat esim Absolut Torr - nimistä deodoranttia. Kokeile sitä.

• aloittaja

enpä voi sitä käyttää kasvoihin.... =( sehän tässä ongelma onkin kun hikoilen niin näkyvästä paikasta.

• anon__

kuinka kävi, auttoivatko nuo lääkkeet kasvojen hikoiluun???

• aloittaja

en ole vieläkään kunnolla testannut lääkkeitäni kuin pari kolme kertaa ja tilanteet eivät vielä olleet pahimmasta päästä eli jännitys ei ollut suurimmillaan,mutta ainakin mielestäni näissä ei niin jännittävissä tilanteissa luulisisn että oli apua jopa tuohon hikoiluun....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      309
      9650
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      9
      2878
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      267
      2181
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      114
      2030
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      89
      1579
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1487
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      133
      1458
    8. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      32
      1224
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      45
      1184
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1036
    Aihe