lääkäri määräsi minulle jännityshikoiluun jännitykseen opamoxia,kokeillut en vielä ole...30 mg tapuja.kertokaa te jotka olette käyttäneet kuinka hyvin auttaa?voiko niitä ottaa töissä vai meneekö ajatukset ihan sekaisin????kuinka paljon ennen jännittävää tilannetta niitä pitäisi ottaa että vaikuttaa hyvin?
opamoxin
12
6245
Vastaukset
- aloittaja
ai niin ja onko kellään niistä ollut apua tuohon jännityshikoiluun???käytän myös propralia,mutta en ole saanut siitä haluamaani apua tuohon hikoiluun....
- minä
Hei. Itse käytän satunnaisesti propralia ja minulla ainakin poistaa jonkinverran juuri tuota hikoilua yms.. otan vain 10mg tarvittaessa
- Huh huh.
Lääkäreillä taitaa olla reseptit löysässä. Minun tietojeni mukaan Opamoxia yleensä määrätään paniikkihäiriöisille, joille enää mikään muu ei auta. Älä missään nimessä ala käyttämään sitä päivittäin, sillä se on opiaattipohjainen, ja voit jäädä koukkuun kuin huumeisiin loppuiäksi. Jos lääkäri on määrännyt sen jännitykseen, täytyy ihmetellä, sillä jännitys on luonnollista, ja sitä voi lieventää muutoinkin, kuin opiaattimömmöillä.
Jos tilanteesi on niin vaikea, että Opamox on Sinulle välttämätön, ota se n. puoli tuntia ennen Sitä "hirvittävää" tilannetta.
Paras olisi, jos tuhoaisit ne, ja kävisit terapeutilla. VARO OPAMOXIN JATKUVAA KÄYTTÖÄ !- lekaa
opiaatti pohjanen hahahah menehän tarkistamaan tietos.
ensinnäkin opamox ei ole opiaatteja nähnytkään.
lopeta alkuunsa tuollaset valheet.
opamoxin vaikuttava aine on Oksatsepaami joka kuuluu
benzodiazepine ryhhmään.
opamoxit ovat aika kalkki tabletteja mutta kyllä ne auttaa.. suosittelisin ottamaan about tunnin ennen kun on menoja tai tapaamisia mitä liekään sit..
en suosittele syömään niitä päivittäin.. koukkuun niihin kyllä voi jäädä.. - ..........
lekaa kirjoitti:
opiaatti pohjanen hahahah menehän tarkistamaan tietos.
ensinnäkin opamox ei ole opiaatteja nähnytkään.
lopeta alkuunsa tuollaset valheet.
opamoxin vaikuttava aine on Oksatsepaami joka kuuluu
benzodiazepine ryhhmään.
opamoxit ovat aika kalkki tabletteja mutta kyllä ne auttaa.. suosittelisin ottamaan about tunnin ennen kun on menoja tai tapaamisia mitä liekään sit..
en suosittele syömään niitä päivittäin.. koukkuun niihin kyllä voi jäädä..Siinä se koko juttu, oli Opamoxin vaikuttava aine mikä hyvänsä.
- ei kannata liioitella
Sun juttus on ihan höpöä. Opamoxia on laimeaakin ja satunnaiskäyttäjälle ihan kätevä. Mutta tosiaan vaan satunnaiskäyttäjälle. Lääkärini selitti minulle tuota koukkuunjäämisjuttua; ei se ihan niin helposti tapahdu, jos ei päivittäin käytä pitempiä aikoja.
Sehän tässä on pointtina, me jännittäjät tarvitsemme apua tilapäisesti, joihinkin tilanteisiin, silloin propral ja vaikka opamox ovat hyviä yhdessä pieninäkin annoksina käytettäessä. Itse otan propral 10 tai 20 mg ja tarvittaessa opamox 15 mg;sta puolet tai neljäsosan, se riittää minulle.
Opamox on bentso, ei mikään opiaatti !
Luulen, että lääkärit kyllä tajuavat kenelle voi bentsoja määrätä. Ellei ao henkilö sitten valehtele lääkkeiden käytöstään. Mutta sehän on omaa tyhmyyttä, kysehän on omasta terveydestä.
- del *.*
Tietoa.
Tietysti se toimii jännityshikoiluun kun heikentää pintaverenkiertoa. Esim. jos tunnet kylmyytttä puolituntia lääkkeen ottamisen jälkeen ihan "normaalia". (opamox)
Minä vain ihmettelen miksi lääkäri määräsi sinulle 30mg. Eikö se 15mg olis riittänyt. Kokeile ensin puolikkaalla, ja onko tuo hikoilu nyt niin kamalaa.
Oletan että propral on sinulla 10mg. Saattaisit päästä ongelmasta jos lisäisit sen lääkärin luvalla 20mg:aan.
Eli taas lääkäri on se asiantuntija. Yksilöllinen vaikutus.- aloittaja
tiedän että opamoxista seuraa riippuvuutta,myös lääkäri kertoi sen,mutta olenkin satunnaiskäyttäjä,en ole vieläkään ottanut yhtään opamoxia. siksi lääkäri varmaan sen minulle määräsikin...minulla on ollut oxepam 15 mg seuralääkkeenä propralille aikaisemmin,mutta ei ollut juurikaan apua,joten lääkäri vaihtoi opamox 30mg.ja propral minulla on jo jonkin aikaa ollut 40mg:sata.jännityshikoiluni ei ole mitään pientä...enkä ota lääkkeitäni turhan tilanteen takia vaan sillon kun on ns tosi tarve!mutta mielenkiinnolla haluan kuulla lisää kokemuksianne ko lääkkeistä....
- auttaa
Kyllä Opamox ja Propral yhdessä jännitykseen auttaa. Hikoilusta en tiedä, mutta apteekista saat esim Absolut Torr - nimistä deodoranttia. Kokeile sitä.
- aloittaja
enpä voi sitä käyttää kasvoihin.... =( sehän tässä ongelma onkin kun hikoilen niin näkyvästä paikasta.
- anon__
kuinka kävi, auttoivatko nuo lääkkeet kasvojen hikoiluun???
- aloittaja
en ole vieläkään kunnolla testannut lääkkeitäni kuin pari kolme kertaa ja tilanteet eivät vielä olleet pahimmasta päästä eli jännitys ei ollut suurimmillaan,mutta ainakin mielestäni näissä ei niin jännittävissä tilanteissa luulisisn että oli apua jopa tuohon hikoiluun....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain3099650Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve92878Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2672181Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1142030SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,891579- 1441487
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331458Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U321224Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin451184Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931036