Alma Atysta Urumtsiin junalla

reissusälli

Olen tässä suunnittelemassa matkaa:
Helsinki-Moskova-Alma Aty, Kirgiisia, lentäen.
Alma Atyssa muutama päivä ja sieltä junalla Urumtsiin, Kiinaan. Onko kukaan tehnyt tuota junamatkaa? Ja Urumtsista vielä junalla Pekingiin.
Matka tapahtuisi ensi touko-kesäkuussa. Idea tällä matkalla olisi nämä junat. Olen käynyt Länsi Kiinassa ja Pekingissa muutamia kertoja. Joten matkalla ei tarvisi pysähtyä noissa kaupungeissa kuin vähän levätä, käydä suihkussa ja pesettää vaatteita.

2

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanechka

Vinkkejä en osaa antaa kun en ole itse käynyt, mutta haluaisin kyllä käydä. Ja ainahan sitä voi tulla soppaa sekoitelemaan vaikkei kokata osaiska :)

Kartasta hätäisesti katsottuna näyttäis, että loogisin yhteys tuonne Urumtsiin olisi suoraan Alma-Atysta. Olisi tosin harmi jättää upealta kuulostava Kirgiisia välistä kun tuolla päin kerran on! Mulla on ainakin tehtävälistalla vaellusreissu Kirgiisiaan ;)

Lennot Alma-Atyyn on helppo järjestää,
      tsekkaa vaikka http://www.polets.ru . Toivottavasti joku osaa antaa tarkempia vinkkejä junista.

Olis upeeta saada matkakertomus reissun jälkeen meille Sputnikkiin Venäjän (ja entisen Neuvostoliiton :) ) omatoimimatkailijoiden nettisivuille http://www.venajaseura.com/sputnik
      Upeita suunnitteluja!

• reissusälli

Kiitti hienosta vastauksestasi. Olen junafriikki kaveri ja siksi tämä junamatka. Olen viisi kertaa matkustanut Helsinki-Peking Siperian halki meno-paluu ja kerran Vladivostokiin. ( olen osan tehnyt työmatkoina). Joka kerta tuo junalla Siperian "ylitys" on ollut mahtava kokemus! Kirjoitit, miksi en pysähdy Kirgiisiassa kauempaa? Olen myös suunnitellut pelkästään matkaa sinne, mutta silloin menen Peter Panin matkalle. Mutta teen tuon junareissun kuitenkin ensin. Motto tälle matkalle on: matkustan sosiaalidemokraattisesti, tärkeintä ei ole päämäärä, vaan LIIKE!! :-) Ja mielelläni kirjoitan matkaraportin, kun tulen takaisin. Jos joku haluaa Siperian junamatkoista kysellä, osoitteeni on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      134
      2714
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      261
      2297
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      22
      1403
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      115
      1072
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      96
      1021
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1013
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      922
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      55
      818
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      50
      771
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      277
      742
    Aihe