Kumpaako raekokoa ootte käyttäny? Onks sillä koolla suurikin merkitys?
Bilteman hiekkan käyttäjät!
5
852
Vastaukset
- Vaari-o
Jotkut jopa laittaa nollakokoa, muista pestä huolella tai vesi sameentuu muutamaksi päiväksi.
Olen itsekkin ajatellut vaihtaa soran hiekkaan.Miten suorititte vaihdon??Pitääkö allas tyhjentää kokonaan?kalat?hiekan pesu?ohjeita kiitos jos sais.
- Vaari-o
1. Kalat pois ämpäreihin, akvan vetä sekaan ja kasvit mukaan sekä koristeet
2. Vanha hiekka veks
3. Uusi pesty hiekka tilalle
4. Vanhaa hiekkaa mummos (tai kaupasta hankittu) sukkahousuihin ja solmussa oleva hiekkasäkki akvaan muutamaksi tunniksi.
5. Mittaa NO2 js NO3
6. Jos arvot OK kalat akvaan, sukkiksen voi vielä jättää akvaarioon yöksi mutta ite en niin tehnyt Vaari-o kirjoitti:
2. Vanha hiekka veks
4. Vanhaa hiekkaa mummos (tai kaupasta hankittu) sukkahousuihin ja solmussa oleva hiekkasäkki akvaan muutamaksi tunniksi.
5. Mittaa NO2 js NO3
6. Jos arvot OK kalat akvaan, sukkiksen voi vielä jättää akvaarioon yöksi mutta ite en niin tehnytEiköhän me näillä ohjeilla pärjätä.Kiitosta vaan!Lähden hiekan ostoon.
- ville-j
Vaari-o kirjoitti:
2. Vanha hiekka veks
5. Mittaa NO2 js NO3
6. Jos arvot OK kalat akvaan, sukkiksen voi vielä jättää akvaarioon yöksi mutta ite en niin tehnytEn itse lähtisi onkimaan niitä kaloja akvasta pois.
Parhaiten onnistuu pohjanvaihto turvallisesti siten, että pohja vaihdetaan kolmena peräkkäisenä viikonloppuna eli kolmasosa aina kerralla.
http://kotisivu.mtv3.fi/water_world/akvaariosivu.htm#Pohja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237