Ensimmäinen moottoripyörä

R.M.P

Mikä olisi hyvä ensimmäinen moottoripyörä 190cm pitkälle ja 90 kiloa painavalle miehelle? Vaatimuksina on ainoastaan että pyörän tulee olla customi, mukava ajaa ja hinnaltaan mielellään melko edullinen.

10

2131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ute

Kerran viikossa joku on hankkimassa ekaa prätkäänsä! Ja pituus sitä ja paino tätä. Entäs kengännumero, horoskooppimerkki, silmien väri ja luonteenlaatu?

Minä olen etsiskellyt soutuvenettä saunarantaan eikä tulisi mieleenikään ryhtyä netissä kyselemään, että mikäköhän malli se sopisi tällaiselle kiukkuiselle keski-ikäiselle....

• R.M.P

Kun on aloittamassa uutta harrastusta, niin on paljon asioita joista täytyy ottaa selvää ja keskustelupalstat ovat tähän erittäin hyvä keino. Usko tai älä, niin monet ihmiset pitävät siitä että saavat jakaa omaa tietouttaan muille!

Netti on tietenkin myös täynnä kaltaisiasi provoilijoita jotka ainoastaan kyttäävät viestejä joihin vastata jollain lapsellisella kommentilla.

Hyvä Ute, jos sinua vituttaa tällaiset kyselyt, niin miksi sitten edes luet niitä, saati sitten vielä vastailet niihin?

Soutuveneeksi suosittelen sinulle vaikkapa Suomi 520 lujitemuovista soutuvenettä. Sillä voit soutaa keskelle järveä, juoda pari bisseä ja kusta veneestä seisaaltaan.

• Ute
        R.M.P kirjoitti:

Kun on aloittamassa uutta harrastusta, niin on paljon asioita joista täytyy ottaa selvää ja keskustelupalstat ovat tähän erittäin hyvä keino. Usko tai älä, niin monet ihmiset pitävät siitä että saavat jakaa omaa tietouttaan muille!

Netti on tietenkin myös täynnä kaltaisiasi provoilijoita jotka ainoastaan kyttäävät viestejä joihin vastata jollain lapsellisella kommentilla.

Hyvä Ute, jos sinua vituttaa tällaiset kyselyt, niin miksi sitten edes luet niitä, saati sitten vielä vastailet niihin?

Soutuveneeksi suosittelen sinulle vaikkapa Suomi 520 lujitemuovista soutuvenettä. Sillä voit soutaa keskelle järveä, juoda pari bisseä ja kusta veneestä seisaaltaan.

Kun otsikkona on - ilman kysymysmerkkiä - "Ensimmäinen moottoripyörä", niin sinisilmäisyyttäni en arvannut tekstissä kysyttävän viidettätoista kertaa sitä yhtä ja samaa asiaa. Otsikko viittasi lähinnä nuoruusmuisteluihin tai Harrikan historiaan.

Miksikö vastasin? Kysymykseesi jätin nimenomaan ja harkitusti VASTAAMATTA mitään muka-nokkelaa. Provoilusta tiedät epäilemättä enemmän kuin minä, mutta puheoikeutta et edes sinä pysty viemään edes minulta.

Suomi 520 -veneen möin toissa kesänä muutamalla kympillä naapurille, joten sitä mallia en enää hanki. Tässä se taas nähtiin, että netissä kyselemällä ei paljon viisastu.

• kallis neuvo
        R.M.P kirjoitti:

mahdollista että kelaa vähän historiaa taaksepäin, joka viikko tulee kysymys, mikä pyörä pimulle, mikä pyörä 100 kg äijälle, pituus 145 cm.....lukekaa aikaisemmat otsikot, onhan teillä hiiressä rulla ?

• vene- ja moottoripyöräinssi
        Ute kirjoitti:

Kun otsikkona on - ilman kysymysmerkkiä - "Ensimmäinen moottoripyörä", niin sinisilmäisyyttäni en arvannut tekstissä kysyttävän viidettätoista kertaa sitä yhtä ja samaa asiaa. Otsikko viittasi lähinnä nuoruusmuisteluihin tai Harrikan historiaan.

Miksikö vastasin? Kysymykseesi jätin nimenomaan ja harkitusti VASTAAMATTA mitään muka-nokkelaa. Provoilusta tiedät epäilemättä enemmän kuin minä, mutta puheoikeutta et edes sinä pysty viemään edes minulta.

Suomi 520 -veneen möin toissa kesänä muutamalla kympillä naapurille, joten sitä mallia en enää hanki. Tässä se taas nähtiin, että netissä kyselemällä ei paljon viisastu.

suosittelen Utelle mitä vain venettä, ja tappia rannalle jätettäväksi;)

Ja jos olisi pakko ostaa kustomi, ottaisin Guzzi Nevadan.

• HONDAMIES 50V

PYÖRIÄ ON MONELLAISIA TARJOLLA ESIM ...HONDA 500
      TAI 600 HORNET EIVÄT OLE KYLLÄ CUSTOMIA MUTTA KANNATTAA SILTI KOKEILLA ET PETY..
      VUOKRAA ENSIN JA KOKEILE MUUTAMA PÄIVÄ ...SIITÄ
      OSTOPÄÄTÖS MUODOSTUU PARHAITEN, HÄTÄISESTI OSTETTU
      SAATTAA OLLA VIKA TIKKI.....

• Zoja

kipaseppas liikkeeseen ja ota koeajoon aina yhdeksi tunniksi/malli, sieltä se koko ja merkki löytyy kokeilemalla. :)

• minä

että olet ensin oppinut ajamaan. Muuten voi tulla kallis paukku....

• Zoja
        minä kirjoitti:

että olet ensin oppinut ajamaan. Muuten voi tulla kallis paukku....

Tosin tietysti sitä olettaa heti että jos on ostoaikeissa niin osaa jo ajaa? ;) Vaikka kyllähän niitä osaamattomiakin valitettavasti on :/

• urakoitsija

arkku kauppaan lähtö kun aloittaa harrastuksen 1300 m3 kyykyllä, hevosvoima/per kilo...enpä suosittele....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe