kouluista

mitään tietoa???????

onko kellään mitään tietoa porin kouluista minkä kokoisia oppilasmääriä? Mikä on porin pienin koulu (oppilasmäärältään)? Millainen on esim. tuorsniemen ala-aste kun ainakin ulospäin näyttää pieneltä kyläkoululta? Mä haluaisin pojat pieneen kouluun, kun muutetaan sinnepäin, mutta onko porissa enää kyläkouluja olemassakaan?????????

7

2489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurreorava

laita isoon kouluu suoraan vaan, kohta porin pampuilla palkat kuitenkin nousee ja pikkukouluja tarvii lopettaa.....................NE PASKAT

• jepjep

Erittäin hyvin sanottu palkan suhteen!!! Musan viipale koulu on kans pieni, mutta mulla on kyl sellainen käsitys ettei lapsia ihan mihin kouluun vaan nykypäivänä laiteta, jos ei ole kyse jollain haulla esim. musiikkiluokalle menosta. Tuorsniemeen muuttavalle napsahtaa se tuorsniemen ala-aste tai vähärauman ala-aste, sitten on länsi-pori ja käppärä...
        Korjatkaa jos olen väärässä, mut eks se vähän näin mene...?!?!

• luettavaksi

• viivi
        jepjep kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu palkan suhteen!!! Musan viipale koulu on kans pieni, mutta mulla on kyl sellainen käsitys ettei lapsia ihan mihin kouluun vaan nykypäivänä laiteta, jos ei ole kyse jollain haulla esim. musiikkiluokalle menosta. Tuorsniemeen muuttavalle napsahtaa se tuorsniemen ala-aste tai vähärauman ala-aste, sitten on länsi-pori ja käppärä...
        Korjatkaa jos olen väärässä, mut eks se vähän näin mene...?!?!

ja jos haluaa lapsensa johonkin tiettyyn kouluun niin sinne pitää hakea erikseen.olen kuullut kehuja kristillisestä koulusta,oppilasmäärät pienet ja tietty opetus yksilöllisempää.mutta kuka haluaa eristää lapsensa ns.normaalista koulusta,missä on normaalit oppilasmäärät.lapsestasi varmasti pidetään huolta oli koulu kuinka iso tahansa.ja jos laittaa lapsensa pikkuiseen kyläkouluun niin jossain vaiheessa se yläaste on edessä ja ne on keskustassa-paitsi tietty länsi pori

• Pri 202
        viivi kirjoitti:

ja jos haluaa lapsensa johonkin tiettyyn kouluun niin sinne pitää hakea erikseen.olen kuullut kehuja kristillisestä koulusta,oppilasmäärät pienet ja tietty opetus yksilöllisempää.mutta kuka haluaa eristää lapsensa ns.normaalista koulusta,missä on normaalit oppilasmäärät.lapsestasi varmasti pidetään huolta oli koulu kuinka iso tahansa.ja jos laittaa lapsensa pikkuiseen kyläkouluun niin jossain vaiheessa se yläaste on edessä ja ne on keskustassa-paitsi tietty länsi pori

Itse joskus käyneenä Tuorsniemen ala-asteen. Pidin sitä mukavana kouluna, koska se oli silloin sopivan pieni. Nykyään oppilasmäärä taitaa olla noin 100-oppilasta. Koulua on remontoitu koko ajan paremmaksi. Koulu oli todella hieno ja vanhempainyhdistys antoi aika kovan tuen myös koulua kohtaan.

Suositettelen itse koulua 100%.

• ois..

kalaholmassa on aikas pieni koulu..... jossain vanhassa puutalossa vielä.... en tiedä oppilasmäärää.....

• löytyy tilastollisesta vuos...

Tässä Porin ala-asteiden oppilasmäärät viime syksyltä. Tiedot ovat Porin kaupungin tilastollisesta vuosikirjasta, josta löytyy paljon kaiken näköistä jännittävää. Sen löytää kaupungin nettisivulta. (www.pori.fi)
      Ahlainen 65
      Cygnaeus 455
      Enäjärvi 174
      Herralahti 168
      Isosanta 230
      Kalaholma 192
      Kyläsaari 219
      Käppärä 428
      Lattomeri 64
      Mäntyluoto 99
      Pihlava 212
      Reposaari 62
      Ruosniemi 389
      Sampola 172
      Toejoki 327
      Toukari 56
      Tuorsniemi 97
      Uusikoivisto 246
      Vähärauma 517
      Väinölä 404

Lapsensa saa laittaa nykyään mihin kouluun tahansa, vanhoista koulurajoista riippumatta. Henk. koht oon kuitenkin sitä mieltä että
      lähellä oleva koulu on koulumatkojen ja kaverien läheisyyden vuoksi paras.

Koulun koko ei sinänsä kerro mitään esim. luokken koosta, koulun ilmapiiristä tai henkilökunnan ammattitaidosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4383
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2026
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      63
      1713
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1373
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1347
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      969
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      933
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      899
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      706
    Aihe