onko kellään mitään tietoa porin kouluista minkä kokoisia oppilasmääriä? Mikä on porin pienin koulu (oppilasmäärältään)? Millainen on esim. tuorsniemen ala-aste kun ainakin ulospäin näyttää pieneltä kyläkoululta? Mä haluaisin pojat pieneen kouluun, kun muutetaan sinnepäin, mutta onko porissa enää kyläkouluja olemassakaan?????????
kouluista
7
2489
Vastaukset
- kurreorava
laita isoon kouluu suoraan vaan, kohta porin pampuilla palkat kuitenkin nousee ja pikkukouluja tarvii lopettaa.....................NE PASKAT
- jepjep
Erittäin hyvin sanottu palkan suhteen!!! Musan viipale koulu on kans pieni, mutta mulla on kyl sellainen käsitys ettei lapsia ihan mihin kouluun vaan nykypäivänä laiteta, jos ei ole kyse jollain haulla esim. musiikkiluokalle menosta. Tuorsniemeen muuttavalle napsahtaa se tuorsniemen ala-aste tai vähärauman ala-aste, sitten on länsi-pori ja käppärä...
Korjatkaa jos olen väärässä, mut eks se vähän näin mene...?!?! - viivi
jepjep kirjoitti:
Erittäin hyvin sanottu palkan suhteen!!! Musan viipale koulu on kans pieni, mutta mulla on kyl sellainen käsitys ettei lapsia ihan mihin kouluun vaan nykypäivänä laiteta, jos ei ole kyse jollain haulla esim. musiikkiluokalle menosta. Tuorsniemeen muuttavalle napsahtaa se tuorsniemen ala-aste tai vähärauman ala-aste, sitten on länsi-pori ja käppärä...
Korjatkaa jos olen väärässä, mut eks se vähän näin mene...?!?!ja jos haluaa lapsensa johonkin tiettyyn kouluun niin sinne pitää hakea erikseen.olen kuullut kehuja kristillisestä koulusta,oppilasmäärät pienet ja tietty opetus yksilöllisempää.mutta kuka haluaa eristää lapsensa ns.normaalista koulusta,missä on normaalit oppilasmäärät.lapsestasi varmasti pidetään huolta oli koulu kuinka iso tahansa.ja jos laittaa lapsensa pikkuiseen kyläkouluun niin jossain vaiheessa se yläaste on edessä ja ne on keskustassa-paitsi tietty länsi pori
- Pri 202
viivi kirjoitti:
ja jos haluaa lapsensa johonkin tiettyyn kouluun niin sinne pitää hakea erikseen.olen kuullut kehuja kristillisestä koulusta,oppilasmäärät pienet ja tietty opetus yksilöllisempää.mutta kuka haluaa eristää lapsensa ns.normaalista koulusta,missä on normaalit oppilasmäärät.lapsestasi varmasti pidetään huolta oli koulu kuinka iso tahansa.ja jos laittaa lapsensa pikkuiseen kyläkouluun niin jossain vaiheessa se yläaste on edessä ja ne on keskustassa-paitsi tietty länsi pori
Itse joskus käyneenä Tuorsniemen ala-asteen. Pidin sitä mukavana kouluna, koska se oli silloin sopivan pieni. Nykyään oppilasmäärä taitaa olla noin 100-oppilasta. Koulua on remontoitu koko ajan paremmaksi. Koulu oli todella hieno ja vanhempainyhdistys antoi aika kovan tuen myös koulua kohtaan.
Suositettelen itse koulua 100%.
- ois..
kalaholmassa on aikas pieni koulu..... jossain vanhassa puutalossa vielä.... en tiedä oppilasmäärää.....
- löytyy tilastollisesta vuos...
Tässä Porin ala-asteiden oppilasmäärät viime syksyltä. Tiedot ovat Porin kaupungin tilastollisesta vuosikirjasta, josta löytyy paljon kaiken näköistä jännittävää. Sen löytää kaupungin nettisivulta. (www.pori.fi)
Ahlainen 65
Cygnaeus 455
Enäjärvi 174
Herralahti 168
Isosanta 230
Kalaholma 192
Kyläsaari 219
Käppärä 428
Lattomeri 64
Mäntyluoto 99
Pihlava 212
Reposaari 62
Ruosniemi 389
Sampola 172
Toejoki 327
Toukari 56
Tuorsniemi 97
Uusikoivisto 246
Vähärauma 517
Väinölä 404
Lapsensa saa laittaa nykyään mihin kouluun tahansa, vanhoista koulurajoista riippumatta. Henk. koht oon kuitenkin sitä mieltä että
lähellä oleva koulu on koulumatkojen ja kaverien läheisyyden vuoksi paras.
Koulun koko ei sinänsä kerro mitään esim. luokken koosta, koulun ilmapiiristä tai henkilökunnan ammattitaidosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004383
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631713
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706