yö on paskaa.
Yö on joo
7
1145
Vastaukset
- samaa
joku ihminen,asiaa!omaan listaan lisäisin vielä popedan,mikä on myöskin erittäin vastenmielinen bändi,juntit:D.
- käki
höpölöpö... ja eikös se oo maku asia? YÖ on vaan paras!!! :)
- eenarj`
aivan.. yö on oikeesti aivan loistava yhtye...
- Jaana
eenarj` kirjoitti:
aivan.. yö on oikeesti aivan loistava yhtye...
Voi teitä arvostelijoita yö on vain yksinkertaisesti paras.Suosittelen lukemaan ollin kirjan YÖ avartaa paljon levymaailmaa ja kaikkea mitä sen bändin matkaan mahtuu.
- jokaisella oma musiikkimaku
luojan kiitos emme kaikki pidä samasta musiikista
- ...ei enää teini
Totta on ettei kaikista tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa on kuitenkin tultava toimeen.
Itse olen löytänyt Yön vasta varttuneemmalla iällä ja voin vakuuttaa että olen myyty,niin on tehneet syvän vaikutuksen solistin upeat tulkinnat. KIITOS YÖ! - yön pitkäaikainen fani
Joo, mä kans suosittelen lukemaan kirjan "yhden yön tarinoita" saattaa kunnioitus sullakin bändiä kohtaa kasvaa. Eipä ole montaa bändiä joka vaikeuksista huolimatta pystyy jatkamaan ja tekemään aina vaan toinen toistaa hienompia kappaleita ja levyjä.
Ja samalla Yö koskettaa ja auttaa niin montaa ihmistä elämässään eteenpäin, ettei moni uskokaan.
Ja mitäs suosioon tulee, taitaa kuolematon kiertueen liput mennä hyvin kaupaks.
Mikä se paras bändi sit on jos ei Yö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175