Täydellinen oppitunti

Susan

Oli perjantai-ilta ja sinkkuna ku olin niin päätin lähteä baariin, soittelin kavereille ja pyysin mukaan mutta kukaan ei ollut lähdössä tänään ulos...
Äh... Just ku mun teki mieli mennä iskemään miehiä, niin yksinkö sinne täytyy mennä?
No jos kerta ei saa seuraa niin menen sitten yksin...

Menin kaupungin parhaimpaan menomestaan, se oli iso 3 kerroksinen ravintola.
Kiertelin ympäri ravintolaa ja etsiskelin jos olisi ollut joku tuttu liikenteessä. Eipä näkynyt ketään...

Ihmisiä oli yllättävän vähän muutenkin... Baaritiskillä jutustelin muutamaa miestä, mutta ei kehumista! Oliko tänään ainoastaan tylsimykset liikenteessä...?

Istahdin drinkkini kanssa pöydän ääreen ja kattelin sivusta tanssivia pareja... Olisi niin tehnyt mieli tutustua johonkin ihmiseen joka ymmärtäisi minua... Olin kuitenkin aika ujo ja kokematon... Olin vissiin aika yksinäisen näköinen siinä kun istuin yksin ja siemailin pitkää juomaani...
Nainen ilmestyi pöytääni ja kysyi et onko tässä vapaata?
Vastasin että juu on, ole hyvä vaan ja liity seuraan...

Olen Kaisu, sanoi nainen.
Susan, vastasin ja hymyilin...

Oletko yksin täällä kysyin. Joo, vastasi Kaisu. Niin minäkin, vastasin. Kiva kun liityit mun seuraan.

Juteltiin niitä näitä, juteltiin miehistä ja seurustelusta, tarjoiltiin toisillemme juomia ja naureskeltiin...
Kaikesta huolimatta olin vähän surullisella mielellä ja ujo...

- Onko sulla joku hätänä, Kaisu kysyi...
- No, ei nyt mitään vakavaa... vastasin...

Kaisu pyysi että jakaisin ajatuksiani ja ehkä hän voisi piristää mun mieltä...

Kerroin että olin ollut pitkään sinkkuna, itse asiassa minulla ei ollut koskaan ollut vakavaa suhdetta miehen kanssa, olinhan kuitenkin jo 25 v. Että jotain vipinää täytyisi elämään saada...

Kaisu oli myös sinkku mutta puheistaan huomasin että hänellä oli kokemusta miehistä.

Pikkuhiljaa rupesi alkoholi vaikuttamaan minuun ja avauduin Kaisulle. Kerroin että en ollut ikinä ollut silleen miehen kanssa... Että kuka mies nyt haluaisi minuun edes tutustua ku olin niin kokematon.

Kaisu otti kädestäni kiinni ja sanoi heleällä äänellä, Susan et tiedäkään kuinka paljon se oikea mies tulee arvostamaan sitä, sitten kun kerrot asiasta hänelle. Kyynel virtasi poskelleni ja sanoin että tuntuisi kuitenkin paremmalta jos edes tietäisin seksistä jotain, olisin varmempi itsestäni.

Kaisu pisti kätensä ympärilleni ja suuteli hellästi poskelle. Voi Susan älä itke, ehkä me otettaisi vielä yhdet lasilliset ja mentäisi sitten ulos, olihan kello jo kohta 3.

Kaisu kävi hakemassa meille siiderit.

Tässä, ole hyvä, kultaseni sanoi Kaisu ja laski siiderit pöydälle ja halasi minua. Istuskeltiin ja naureskeltiin.
Olet mukava tyyppi, sanoi Kaisu. Kuin myös, vastasin.
Tää menee ihan koht kiinni, olisitko halunnu tulla meille niin jatketaan tätä kivaa keskustelua meillä, kysyi Kaisu.
No mikäs ettei, missä asut, kysyin.
No itse asiassa olen nyt talovahtina yhdessä talossa, omistajat on kuukauden verran lomalla Etelä-Amerikassa.
No en mä sit tuu, vastasin, en halunnut änkeä toisten kotiin, ehkä se ei oikeen sovi, sanoin.
Ei ku tuu vaan, saa sinne tulla. Ei me nyt kuitenkaan mitään rikota, ollaan vaan ihan kahdestaan, Kaisu vastasi.
No, jos oot varma että se on okei, niin ehkä mä voisin sitten tulla. Mahtavaa, sanoi Kaisu, siitä tulee mukavaa!

Juotiin siiderit ja lähdettiin ulos, mentiin taksijonoon, Kaisu otti kädestäni kiinni ja hymyili, sanoi että olipa ihanaa että tulit mukaan, siellä on niin yksinäistä olla yksin.

Hypättiin taksiin ja n 20 min kuluttua oltiin perillä. Talo oli valtava! En ollut koskaan nähnyt sellaista linnaa! Paitsi televisiossa!

Tervetuloa matalaan majaani, sanoi Kaisu hymyillen.
Siis ketä täällä asuu, kysyin.
Tätini ja sen mies, vastasi Kaisu, ole nyt ihan rennosti vaan. Olen ollut täällä niin paljon että olen tottunut tähän luksustaloon.

Mentiin sisälle ja keittiöön joka oli valtavan iso. Kaikki kiilsi ja näytti siltä kuin ei kukaan olisi kokkaillut tässä keittiössä ikinä.

Kaisu avasi viinipullon ja mentiin olohuoneeseen. Olohuoneessa oli takka ja sen edessä talja. Olohuone oli iso mutta kodikas ja lämmin. Ota sukat pois jalasta, niin hieron sun jalat, sanoi Kaisu. Olen hieroja ammatiltani mutta en tee sitä työkseni.
Ei sun tartte hieroa mua, mulla ei oo kovin raikas olo, näin baari-illan päätteeksi, sanoin.

Hei, mä tiedän, sanoi Kaisu ja nousi ylös seisomaan, odota tässä.

Kaisu lähti huoneesta ja jäin siihen yksin sohvalle istumaan. Ihme kyllä ei väsyttänyt ollenkaan, ja en ollut edes kovin humalassa.

Kaisu tuli takaisin ja sanoi, laitoin veden valumaan, mennään kylpyyn, se virkistää niin ihanasti.

Kaisu tarttui kädestäni ja mentiin alakertaan jossa oli saunaosasto. Siellä oli lattiaan upotettu amme, tai toisin sanoen pienempi uimaallas. Kahden hengen kylpyamme täyttyi nopeasti vedellä ja Kaisu lorautti veteen kylpyöljyä. Tää tuoksuu niin ihanalle...

Riisu vaatteesi tuohon, käyn hakemassa meille kylpypyyhkeet.

Saunaosasto oli upea, riisuin ja pulahdin lämpimään veteen. Rentouduin ja laitoin silmäni kiinni.

Taisin torkahtaa, sillä Kaisu oli sytyttänyt pari kynttilää ja hieroi hartiani kevyesti, taisit nukahtaa sanoi Kaisu, mut ei se mitään nauti vaan.
Kaisu tuli myös ammeeseen ja jatkoi hieromista. Onpa sulla lihakset jumissa.
Hymyilin ja sanoin että en ole ikinä käynyt hierojalla. Kaisu otti jalastani kiinni ja hieroi jalkapohjiani, tuntuuko tää hyvältä?
Voihkin melkein, joo, ihanalta tuntuu...

Sulle täytyykin nyt tehdä perusteellinen hieronta, tule mennään olohuoneeseen.
Kaisu nousi ammeesta sammutti kynttilät ja otti pyyhkeensä, antoi minulle toisen pyyhkeen ja otti kädestäni kiinni. Käveltiin käsi kädessä ylös olohuoneeseen, Kaisu oli sytyttänyt tulen takkaan, vissiin sillä aikaa kun torkuin ammeessa.

Kaisu sanoi hellästi että menehän pitkällesi tuohon taljalle, laitoin pyyhkeeni alleni ja menin makuulle.
Onpas sulla kaunis vartalo, sanoi Kaisu pehmeällä äänellä ja levitteli öljyä selälleni. Sano heti jos painan liian kovaa.
Kaisu aloitti hieronnan ja ihanan pehmeästi hieroen hartioitani ja selkääni, se tuntui niin hyvältä.
Kaisu siirtyi hieromaan jalkojani ja pohkeitani, hän oli taitava, ja hieroi juuri sopivasti, ei liian kevyesti mutta ei liian kovaa.

Kaisu kehui vartaloani lisää, olet niin mahtava olemus. Tykkäätkö tästä?
Pikkuhiljaa Kaisu lähestyi reisiäni ja levitteli varovasti jalkojani, hän kosketteli hellästi pitkin sisäreittäni, yhtäkkiä tunsin kuinka vakoni kostui.
Tämä oli niin kiihottavaa, en olisi ikinä uskonut että olisin kiihottunut naisen kosketuksesta, mutta tämä oli ihanaa.
Kaisun käsi hiveli lähemmäs ja lähemmäs jalkoväliäni. Kun hän varovasti sipaisi sormellaan häpyhuultani, värisin ja hengitin syvään.
miltä tää tuntuu, kysyi Kaisu.
Vastasin varovasti, ihanalta.

Saanko kokeilla, kysyi Kaisu ja kosketteli häpyhuuliani varovasti.
Saat, vastasin.

Kaisu levitteli häpyhuuliani ja kokeili sormellaan klitorista. Tää on ihanan kostea, sanoi Kaisu.
Sano jos haluat että minä lopetan.

Kaisu hieroi klitoristani hellästi pyörivin liikkein. Juuri samalla tavalla kuin olin tehnyt itselleni kotona...
Tää on kaunis, Kaisu sanoi.
Kaisu jatkoi tutkimusmatkaansa ja työnsi varovasti sormensa sisääni, tuntuuko pahalta?
Ei, vastasin varovasti, tää tuntui niin ihanalta etten ollut ikinä pystynyt tähän itse.
Kaisu liikutti sormensa edestakaisin emättimessäni, voihkin varovasti.
Kaisu otti esiin hieromasauvan taljaan alta, hymyili ja sanoi, otin tämän varmuuden vuoksi tähän mukaan, ajattelin tehdä sinulle hyvää.

Käänny ympäri.
Käännyin ja suljin silmäni, en kehdannut katsoa kaisua silmiin.
Ole ihan rento ja nauti, älä mieti mitään, nauti vaan.
Kaisu työnsi varovasti sauvaa sisääni, liikutti hellästi, eihän satu, Kaisu kysyi.
Ei, sanoin voihkien.
Tuleeko sulla helposti?
Ei, vastasin, mutta tämä tuntuu niin hyvältä...
Yritä pitkittää mahdollisimman pitkään ja sano jos tuntuu liikaa, haluan tehdä kunnollisen työn, sanoi Kaisu.
Tuntui juuri sopivasti, ei liian vähän eikä liikaa.
Kaisu nosti jalkani koukkuun ja jatkoi touhua.

Olet niin kaunis, mä nautin tästä kun saan olla sinulle hyvä.

Kaisu hieroi sormella klitoristani ja työnsi sauvaa sisääni, olet niin kostea.

Saanko maistaa, Kaisu kysyi. Nyökkäsin ja Kaisu nuolaisi minua hellästi kielellään. Maistutkin niin hyvälle.

Nyt alkoi pian orgasmi lähestyä ja äännähdin, Kaisu lopetti ja kysyi että tuntuuko liikaa.
Joo, vastasin ja Kaisu piti hetken tauon ja suuteli minua mahalle. Kielellä nuolaisi ylös rintojeni kohti ja imi nänniäni varovasti.
Kaisu katsoi minua silmiin ja suuteli minua huulille. Vastasin suudelmaan ja suutelimme voimakkaasti.

Minulla jäi jotain kesken sanoi Kaisu ja työnsi sormensa uudelleen sisääni.

Käy kontillesi tuohon.

Tein työtä käskettyä ja käännyin kontilleni ja laskin pään alas.
Olin siinä peppu pystyssä.
Ihana vartalo sinulla on, sanoi Kaisu taas ja otti hellästi pepustani kiinni.
Sipaisi sormensa peppureiän yli, oletko ikinä kokeillut kakkosta, Kaisu kysyi.
En ole, en ikinä, vastasin varovasti.
Haluaisitko? Kaisu kysyi.

En uskaltanut vastata. Mutta tottakai haluaisin kokeilla kaikkea.

Hiljaisuus on myöntymisen merkki, sanoi Kaisu, vai onko?
Nyökkäsin.

Kaisu otti toisen sauvan taljan alta. Siinä oli kaksi pientä sauvaa samassa.

Kaisu otti liukuvoidetta ja laittoi peppureiälleni ja sauvaan.
Nyt ole ihan rento, mitä enemmän jännität sitä enempi sattuu.

Kaisu työnsi pikkasen sormella peppuun, pitää ensin vähän vetreyttää sitä.
Älä nolostu, tää on ihanaa.

Tunsin kuinka ote Kaisun sormen ympärillä löystyi ja Kaisu työnsi vähän pidemmälle.
-Nyt olet valmis.
Kaisu otti sormensa pois ja työnsi sauvan peppuuni. Toinen sauvaosa työntyi pimppiini.

-Tuntuuko pahalta.
-Ei
-Sano heti jos sattuu

Kaisu työnsi sauvaa hitaasti sisäänpäin. En ollut ikinä tuntenut mitään tällaista. Olin aina luullut että kakkoseen ei tunnu hyvältä mutta olin näköjään ollut väärässä.

Sormella Kaisu kieroi klitoristani ja toisella kädellä liikutti sauvaa sisälläni.
Nyt tuntuu varmaan että tulet, ja pian, joten antaa tulla nyt ja rajusti!
Samassa sekunnissa orgasmi valtasi minut päästä varpaisiin ja Kaisu nopeutti tahtia ja survoi sauvaa sisääni vielä muutaman kerran. Laukesin
selkä notkolla täydelliseen orgasmiin.
Kaisu otti sauvan sisältäni ja suuteli minua otsalle.
Olit täydellinen. Tuo oli kiihottavinta jota olen ikinä kokenut.

Kaisu meni makuulle selälleen taljalle. Olen ihan viittä vaille valmis.
Kokeile minua.

Kokelin sormellani Kaisun jalkoväliä. Kaisu oli hyvin kostea ja maistoin hänet.
Joo, just noin, sanoi Kaisu. Nuole oikein kunnolla ja tee just noin nopeesti kielellä, se tuntuu mahtavalta.
Ei mennyt kauan ja Kaisu voihki voimakkaasti.
Otin yksisauvaisen sauvan ja työnsin sen Kaisun
pimppiin.
Kaisun orgasmi oli tulossa ja työnsin sauvaa edestakaisin nopein liikkein.
Juuri noin, voihkaisi Kaisu, ja laukesi samalla voimakkaaseen orgasmiin.

Oli ollut täydellinen kokemus.

Tule mennään nukkumaan, hymyili Kaisu, jatketaan aamulla.

Menin Kaisun perässä makuuhuoneeseen ja kävimme nukkumaan sylikkäin.

Aamulla kokeilimme taas jotain uutta, mutta siitä joku toinen kerta!

2

9589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marie

      Ihan ihanaa! Tuli niin ikävä omaa vaimoa, joka on reissussa! :))

      Mukavaa kesän loppua Sinulle, kuka lienetkin ja kiitos novellista!

      T.Marie

    • Mirella69

      Lisää tälläisiä novelleja. Todella upea ja vaikuttava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe