Annatko?

luke

Miten on, jos miestäsi haluttaa? ja taas sinua ei haluta sitten yhtään.Annatko pimppiä vai teetkö jotain muuta sellaista mikä saa pippelin tyytyväiseksi taas pariksi päiväksi?mitä teet?Onko se loukkaavaa käytöstä mieheltäsi, vai mielestäsi aivan luonnollista? Tietenkin tämä voi olla toisin päin.Naista haluttaa ja miehen pitäisi tehdä nainen tyytyväiseksi? Parastahan olisi yht`aikainen halu. Mulla ainakin menee yöunet mulkun koko aika seisoessa. Enkä kehtaa alkaa ruikuttamaan mitään hoitoa.

13

2758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      kyllä annan jos mieheni pillua haluaa. tosin hän ei aina anna jos minua sattuisi haluttamaan. tasa-arvoa ;o)

    • neiti

      joo minä ainakin annan. kyllä se kiinnostus siitä kehittyy sitten.

    • Halukas...

      Tottakai annan, olen aina valmis siihen hommaan. Ei ole päänsärkyjä eikä muitakaan vaivoja eikä "menkkaritkaan" ole este. Olen niin eroottisesti latautunut, että seksiin ei kyllästy ikinä.Seksi on ihanimpia asioita kahden ihmisen välillä.

    • Jonna

      ...ja teen sen kädellä.Se on siihen ihan tyytyväinen.

    • Dragon

      En anna, jos mun ei tee mieli. Pahimmillaan kultani on odottanut 2 viikkoa, mutta yleensä kyllä vähintään kerran viikossa innostun! :)

      Joskus olen kokeillut ihan vain hänen mielikseen lähteä leikkiin mukaan, mutta olen huomannut sen vain lisäävän haluttomuuttani tulevaisuudessa, jos annan vaikka ei oikeastaan tekisi mieli! Joskus harvoin jos kultani joutuu kauemman odottelemaan halujeni heräämistä, niin saatan helpottaa hänen oloaan suuhoidolla.

      Kyllä kultanikin sen jo tietää, että seksi on laadullisesti parempaa ja molemmille ihanampaa, jos minunkin oikeasti tekee mieli! ;D

      • aktiivinen

        että miehesi on tyytyväinen?on niin paljon juttuja
        "en olisi ikinä Matista uskonut". Kyllähän jos mies tai nainen joutuu jatkuvasta olemaan puutteessa(vähänkin) niin houkutus kasvaa.Tilaisuus tekee varkaan. Sitten itketään, että olisit puhunut haluistasi enemmän.


      • 4kymppinen

        Käytät kulta-sanaa siihen malliin, että ymmärrän että miehesi on tosi kultainen, että sietää sua tai tulee toimeen kanssasi vaikka sulla on vähänlaisesti haluja. Tiedätkö kumpi sellaisessa liitossa oikeasti antaa? Et sinä, jos sinä annat kerran viikossa tai se on ihan siinä rajoilla, jota voi pitää edes kohtuullisena. Määrä on toki hyvin henkilökohtainen juttu. Sana antaa pitäisi unohtaa parisuhteessa kokonaan. Ikään kuin tekisi jonkun vastenmielisen palveluksen tai myisi itseänsä rahasta. Kummankin pitäisi tuntea vain saavansa. Kun seuraavan kerran hän ehdottelee sulle jotain, älä ajattele, että viitsisitkö nyt tehdä hänelle jonkin palveluksen. Plääh...et nyt viitsi. Ei niin vaan niin, että mietit mitä hauskaa voisit tällä kertaa tehdä hänen kustannuksellaan. Pyydä häntä vaikka malttamaan hetki äläkä heti torju. Keksi jotain kivaa, jota todella haluaisit tehdä. Sen ei tarvitse edes olla seksiä. Vaikkapa öljyhoito käy tai mikä tahansa pehmokiva. Ota tilanne enemmän itsesi hallintaan, jos sinusta tuntuu, että hän vaatii sulta sellaista, mihinkä et ole heti valmis. Mies suostuu mihin tahansa kun tajuaa että silloin on edes mahdollisuus saada.

        Eräs suomalainen tunnettu seksineuvoja kirjoitti tässä hiljan lehdessä, että naisen kannattaa rohkeammin lähteä mukaan seksileikeihin silloinkin kun ei juuri sillä hetkellä tee mieli. Useimmiten ne halut löytyvät kun vaan alkaa touhuamaan. En minäkään kannata sitä, että kukaan tekisi mitään vastentahtoisesti, mutta niin on vaan vähemmän intohimoisenkin naisen kohdalla käynyt, että jälkeenpäin on ollut ihan tyytyväinen olo eikä ole sitä valiteltu, että ei olisi huvittanut. Jopa itselläni on ollut joskus sellaisia tilanteita, että olen etukäteen sanonut, että en taida enää jaksaa, mutta mun nykyinen muija taitaa tuntea mut paremmin kun hän sen ihmeen saa aina aikaiseksi, että sytyttää minut. Enkä mä ole ollut hänelle siitä vihainen, päin vastoin ;-)


      • Dragon
        aktiivinen kirjoitti:

        että miehesi on tyytyväinen?on niin paljon juttuja
        "en olisi ikinä Matista uskonut". Kyllähän jos mies tai nainen joutuu jatkuvasta olemaan puutteessa(vähänkin) niin houkutus kasvaa.Tilaisuus tekee varkaan. Sitten itketään, että olisit puhunut haluistasi enemmän.

        No, tämä on yksi asia josta olen kyllä varma! :)

        Miehellenikin näytin tätä keskustelua, ja häntä hieman nauratti... Katsos, kun yhdessä on oltu yli neljä vuotta, josta varmaankin ainakin viimeiset kolme vuotta tällä seksin määrällä, niin että jos se määrä olisi hänelle niin kamalan suuri ongelma, niin eiköhän hän olisi jo lähtenyt lätkimään!!! :D


      • Dragon
        4kymppinen kirjoitti:

        Käytät kulta-sanaa siihen malliin, että ymmärrän että miehesi on tosi kultainen, että sietää sua tai tulee toimeen kanssasi vaikka sulla on vähänlaisesti haluja. Tiedätkö kumpi sellaisessa liitossa oikeasti antaa? Et sinä, jos sinä annat kerran viikossa tai se on ihan siinä rajoilla, jota voi pitää edes kohtuullisena. Määrä on toki hyvin henkilökohtainen juttu. Sana antaa pitäisi unohtaa parisuhteessa kokonaan. Ikään kuin tekisi jonkun vastenmielisen palveluksen tai myisi itseänsä rahasta. Kummankin pitäisi tuntea vain saavansa. Kun seuraavan kerran hän ehdottelee sulle jotain, älä ajattele, että viitsisitkö nyt tehdä hänelle jonkin palveluksen. Plääh...et nyt viitsi. Ei niin vaan niin, että mietit mitä hauskaa voisit tällä kertaa tehdä hänen kustannuksellaan. Pyydä häntä vaikka malttamaan hetki äläkä heti torju. Keksi jotain kivaa, jota todella haluaisit tehdä. Sen ei tarvitse edes olla seksiä. Vaikkapa öljyhoito käy tai mikä tahansa pehmokiva. Ota tilanne enemmän itsesi hallintaan, jos sinusta tuntuu, että hän vaatii sulta sellaista, mihinkä et ole heti valmis. Mies suostuu mihin tahansa kun tajuaa että silloin on edes mahdollisuus saada.

        Eräs suomalainen tunnettu seksineuvoja kirjoitti tässä hiljan lehdessä, että naisen kannattaa rohkeammin lähteä mukaan seksileikeihin silloinkin kun ei juuri sillä hetkellä tee mieli. Useimmiten ne halut löytyvät kun vaan alkaa touhuamaan. En minäkään kannata sitä, että kukaan tekisi mitään vastentahtoisesti, mutta niin on vaan vähemmän intohimoisenkin naisen kohdalla käynyt, että jälkeenpäin on ollut ihan tyytyväinen olo eikä ole sitä valiteltu, että ei olisi huvittanut. Jopa itselläni on ollut joskus sellaisia tilanteita, että olen etukäteen sanonut, että en taida enää jaksaa, mutta mun nykyinen muija taitaa tuntea mut paremmin kun hän sen ihmeen saa aina aikaiseksi, että sytyttää minut. Enkä mä ole ollut hänelle siitä vihainen, päin vastoin ;-)

        No ei mieheni sentään tossun alla ole! Vaikka sillä tavalla näköjään halusitkin textini ymmärtää... :S

        Lue vastaukseni edellisellekin ihmettelijälle...


      • 4kymppinen
        Dragon kirjoitti:

        No ei mieheni sentään tossun alla ole! Vaikka sillä tavalla näköjään halusitkin textini ymmärtää... :S

        Lue vastaukseni edellisellekin ihmettelijälle...

        Anteeksi!

        Sain sen ensivaikutelman, että miehesi kärsii tilanteesta, mutta niinhän se on, että jos jossakin asiassa ihmiset ovat erilaisia niin nimenomaan siinä kuinka paljon ja usein kukin seksiä tarvitsee.


      • Puute ja kurjuus
        Dragon kirjoitti:

        No, tämä on yksi asia josta olen kyllä varma! :)

        Miehellenikin näytin tätä keskustelua, ja häntä hieman nauratti... Katsos, kun yhdessä on oltu yli neljä vuotta, josta varmaankin ainakin viimeiset kolme vuotta tällä seksin määrällä, niin että jos se määrä olisi hänelle niin kamalan suuri ongelma, niin eiköhän hän olisi jo lähtenyt lätkimään!!! :D

        Ite olin puutteessa ainakin 5 viis vuotta ja vaimon puheet oli just samat, ku sun. Suhde oli muuten tyydyttävä, mutta sitten napsahti. Nyt ollaan oltu erossa about puol vuotta. Välillä oon käyny panemassa vaimoonikin, mut pääasiassa muita. Nyt vituttaa, et parhaat vuoteni kituutin puutteessa. No onneks ei oo ikää vielä ku 29 v., ni pystyy menetyksen tasottaan. Seuraavaa partneria valitessa seksi painaa vaakakupissa ihan yhtä paljon, ku muutkin asiat. Aikaisemmin oli siis toisin. Täytyy tosin tunnustaa, et välillä on vaimoo ikävä, mut kaikkee ei voi saada..


    • äijä

      Et voi olla noin saamaton. Valvot jos munasi seisoo! mene vaikka vessaan tumpulle äläkä ole avuton. Ei naisesi voi joka toinen päivä sitä sulle tehdä. Mun nainen "antaa" pimppiä ja tekee kaikenlaista muutakin, kuten minä hänelle eikä vaimoketa haittaa jos vetelen itsekin välillä mulkkuani. Päinvastoin siitäkin usein hän innostuu kun ensin katselee mun veivaamista,kohta huomaankin,että olemme kunnon touhuissa. Ryhdistäydy!!!

      • Anonyymi

        Nykyisin meillä tilanne on sellainen et vaimo istuu sängyn reunalla ja minä seison edessä penis tanakasti seisomassa, hän alkaa masturpoimaan penistäni samalla annostelen liukuvoidetta, jonkin ajan kuluttua osat vaihtuu, vaimo laittaa liukuvoidetta jatkan itse maturpointia silloin voin oman tuntemukseni mukaan ja tahtiin hemmotella penistä mikä tuntuu tosi ihanalta, jossain vaiheessa annan tunteiden voittaa, laukeen tosi voimakkaasti meinaa aivan jalat mennä alta, normaalin panon yhteydessä en pääse kokemaan niin voimakkaasti laukeamista ja siemensyksyä kuin tässä yhteis masturpoinnissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      983
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      702
    8. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      670
    Aihe