Moi täss on kysymys kaikille ja perustelkaa mielellään! Mun mielestä paras on Maailma on sun, koska se on jotenkin poikkeavan hieno sekä sävellyksenä, että sanoilta. Tää biisi pysäyttää ajattelemaan ja auttaa unohtamaan arkipäivän probleemat.
Tehosekoittimen paras biisi??
4
850
Vastaukset
- Klintti Westwood
...jossa kertosäkeessä lauletaan "Poltaa, asfaltti poltaa, on paras päivä kesän lyhyen, voi pojat kyllä tunnen sen" taitaa olla Asfaltti Poltaa tuon biisin nimi mutta en ole yhtään varma.
- Monica
mut pakko mainita yks Tehosekoittimen vanhemmista biiseistä eli Ei kukaan saa mua lannistumaan. Sen sanat on kai joskus piristäneet, kun on ollut tilanne että lannistuminen on ollut lähellä. Sen takia mulle tärkeä biisi. :D
- melica
paras.sitä teininä lauleskeltiin ja maita ja mantuja luuhattiin.(:
- Anonyymi
Ehdottomasti pakko päästä pois. Upea biisi. Ollu siihe koukussa jo 1v. Se on mun elämän eliksiiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706