Moi täss on kysymys kaikille ja perustelkaa mielellään! Mun mielestä paras on Maailma on sun, koska se on jotenkin poikkeavan hieno sekä sävellyksenä, että sanoilta. Tää biisi pysäyttää ajattelemaan ja auttaa unohtamaan arkipäivän probleemat.
Tehosekoittimen paras biisi??
4
794
Vastaukset
- Klintti Westwood
...jossa kertosäkeessä lauletaan "Poltaa, asfaltti poltaa, on paras päivä kesän lyhyen, voi pojat kyllä tunnen sen" taitaa olla Asfaltti Poltaa tuon biisin nimi mutta en ole yhtään varma.
- Monica
mut pakko mainita yks Tehosekoittimen vanhemmista biiseistä eli Ei kukaan saa mua lannistumaan. Sen sanat on kai joskus piristäneet, kun on ollut tilanne että lannistuminen on ollut lähellä. Sen takia mulle tärkeä biisi. :D
- melica
paras.sitä teininä lauleskeltiin ja maita ja mantuja luuhattiin.(:
- Anonyymi
Ehdottomasti pakko päästä pois. Upea biisi. Ollu siihe koukussa jo 1v. Se on mun elämän eliksiiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.824901HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen1874591Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu553829Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833200- 471765
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert251554- 141338
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221262- 161188
- 381131