Moi täss on kysymys kaikille ja perustelkaa mielellään! Mun mielestä paras on Maailma on sun, koska se on jotenkin poikkeavan hieno sekä sävellyksenä, että sanoilta. Tää biisi pysäyttää ajattelemaan ja auttaa unohtamaan arkipäivän probleemat.
Tehosekoittimen paras biisi??
4
637
Vastaukset
- Klintti Westwood
...jossa kertosäkeessä lauletaan "Poltaa, asfaltti poltaa, on paras päivä kesän lyhyen, voi pojat kyllä tunnen sen" taitaa olla Asfaltti Poltaa tuon biisin nimi mutta en ole yhtään varma.
- Monica
mut pakko mainita yks Tehosekoittimen vanhemmista biiseistä eli Ei kukaan saa mua lannistumaan. Sen sanat on kai joskus piristäneet, kun on ollut tilanne että lannistuminen on ollut lähellä. Sen takia mulle tärkeä biisi. :D
- melica
paras.sitä teininä lauleskeltiin ja maita ja mantuja luuhattiin.(:
- Anonyymi
Ehdottomasti pakko päästä pois. Upea biisi. Ollu siihe koukussa jo 1v. Se on mun elämän eliksiiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713538
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765