Kuinka leijonamies hurmataan?

JousimiesN

Olen ollut jo vuoden verran ollut tosi ihastunut leijonamieheen mutta hän onkin osoittautunut todella vaikeaksi tapaukseksi.. Leijonamies ei näköjään ainakaan tykkää jos on liian yli-innokas? Onko näin? Ja silti tuntuu että koko ajan pitää vakuutella omaa kiinnostusta, tuntuu että hän ei silti sitä usko ja lyö jarrut päälle.Haluaisin tämän miehen todella, mikä neuvoksi?! Eikös leijona ja jousimies yhdistelmä ole kuitenkin hyvä??

13

6785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonamieli

      Voin sanoa leijonamiehenä että aika moni nainen menetti mahdollisuutensa juuri sillä yli innokkuudella silloin joskus aikaa sitten.
      Leijonamiehenä arvostan naista joka antaa arvostuksen ja ihailun ilman ylisuuria sanoja ja teennäisyyttä.Arvostan myös ihailevaa naisen katsetta jonka hän luo julki tai salaa. Eli jätä sellainen liehakointi pois ja suhtaudu asiallisesti
      niin voit huomata että leijonamies kiinnostuu sinusta ja etene hitaasti.

      • kuulemma

        kiinnitti huomionsa minuun juuri siitä syystä, että erotuin "joukosta"; en hössöttänyt ja hakenut kontaktia joka äijänkörilääseen, vaan näytin tietyllä tapaa ylpeältä ja kriittiseltä! Annoin myös hänen tehdä aloitteen, kun kiinnostuksensa huomasin (totta kai olin hänet jo siinä vaiheessa huomioinut ja omakin kiinnostukseni oli herännyt :) Eli ilmeisesti ainakin päällepäin näkyvä yli-innokkuus ei leijonamiehiin nappaa...


      • leijonan metsästäjä
        kuulemma kirjoitti:

        kiinnitti huomionsa minuun juuri siitä syystä, että erotuin "joukosta"; en hössöttänyt ja hakenut kontaktia joka äijänkörilääseen, vaan näytin tietyllä tapaa ylpeältä ja kriittiseltä! Annoin myös hänen tehdä aloitteen, kun kiinnostuksensa huomasin (totta kai olin hänet jo siinä vaiheessa huomioinut ja omakin kiinnostukseni oli herännyt :) Eli ilmeisesti ainakin päällepäin näkyvä yli-innokkuus ei leijonamiehiin nappaa...

        Itsekkin tässä juuri olemme leijona miehen kanssa tapailleet jonkin aikaa, juttu juitenkin vain "jumii" paikallaan, enkä oikein tiedä missä nyt sitten mennään. Välillä juuri tuntuu että olen itse liian yli-innokas ja nähtävästi tämä ei sitten olekkaan leijonan mielestä se mukava juttu..en oikein nyt sitten tiedä, pitäisikö minun ottaa ollenkaan yhteyttä jos hän ei itse pidä yhteyttä.? vaikeaa..


      • pettynyt
        leijonan metsästäjä kirjoitti:

        Itsekkin tässä juuri olemme leijona miehen kanssa tapailleet jonkin aikaa, juttu juitenkin vain "jumii" paikallaan, enkä oikein tiedä missä nyt sitten mennään. Välillä juuri tuntuu että olen itse liian yli-innokas ja nähtävästi tämä ei sitten olekkaan leijonan mielestä se mukava juttu..en oikein nyt sitten tiedä, pitäisikö minun ottaa ollenkaan yhteyttä jos hän ei itse pidä yhteyttä.? vaikeaa..

        onko kaikki leijonamiehet noin vai ollaanko samaa leijonaa metsästämäs...ei ota yhteyttä,vaan minä..


      • Anonyymi
        leijonan metsästäjä kirjoitti:

        Itsekkin tässä juuri olemme leijona miehen kanssa tapailleet jonkin aikaa, juttu juitenkin vain "jumii" paikallaan, enkä oikein tiedä missä nyt sitten mennään. Välillä juuri tuntuu että olen itse liian yli-innokas ja nähtävästi tämä ei sitten olekkaan leijonan mielestä se mukava juttu..en oikein nyt sitten tiedä, pitäisikö minun ottaa ollenkaan yhteyttä jos hän ei itse pidä yhteyttä.? vaikeaa..

        Ei kannata, unohda. Sitä ei kiinnosta enää


    • Leijonamieli

      Niin,jäi sanomatta että meitä leijonamiehiä on ainakin kahdenlaisia: takkuturkkisia ja kiiltäväturkkisia, itse kuulun jälkimmäisiin.
      Tarkoitan sitä että välitän siitä millaiselta näytän
      ulospäin,kun lähden kylille niin lähden peilin edestä. Tykkään olla parta (täysparta, en kuitenkaan
      halua muistuttaa joulupukin pikkuserkkua) siistittynä ja hyvännäköiset vaatteet päällä.Mutta
      noteeraan myös sellaiset hyvällä itsetunnolla varustetut naiset jotka haluavat olla tyylikkäitä
      ja naisellisia (ei tarvitse olla siltikään yliampuva),sellaisten naisten kanssa on kiva joskus vaihtaa ajatuksia. Elikkä NAISET, voi tuntua kovalta ja turhamaiseltakin vaatimukselta,
      mutta leijonamiehen maku kannattaa noteerata jos
      meinaa hänet napata ja pitää jatkossakin huoli että haluaa näyttää hyvältä. Sen asian leijonamies
      kyllä sitten palkitsee.

    • Leijonamieli

      Kommentoikaa, nottei 51-vuotiahan jalopeuran tartte
      yksin kommentoora.

    • KUNNOLLA

      MUT PITÄÄ AINAKIN HURMATA KUNNOLLA

    • ansku

      No minä sain oman leijonamieheni kiinnostuksen heräämään olemalla vähän etäinen, mutta kuitenkin antamalla hänen huomata, että olin kiinnostunut.. Leijonamies haluaa metsästää... Siis liika innokkuus on pahasta. Ja joku puhui totta tällä palstalla, leijona kiinnittää huomiota ulkonäköön... Eikun onnea leijonanmetsästykseen, se kyllä kannattaa! ja sit vielä yksi neuvo: kun hänet saat, hän kaipaa valtavasti silitystä ja rapsutusta ja huomitoa!!!

      • JousimiesN

        Tais käydä niin että suututin/loukkasin leijonamiestä eli jousimiesmäiseen tyyliini avasin sen sanaisen arkun kun pahvi paloi joten tilanne on se että miten leijonamies lepytetään...?Olen laittanu nättejä viestejä ja pyytäny anteeksi mutta ei vastausta, joten en tiedä enää mitään tehdä...Auttakaa!


      • Tehosi tahtomattani
        JousimiesN kirjoitti:

        Tais käydä niin että suututin/loukkasin leijonamiestä eli jousimiesmäiseen tyyliini avasin sen sanaisen arkun kun pahvi paloi joten tilanne on se että miten leijonamies lepytetään...?Olen laittanu nättejä viestejä ja pyytäny anteeksi mutta ei vastausta, joten en tiedä enää mitään tehdä...Auttakaa!

        tarvitse pyytää anteeksi. Kannattaa antaa leijonamiehen nuolla rauhassa haavojaan ja sen tehtyään hän palaa seuraasi, jos niin on tarkoitettu =)

        Leijonamies pitää myös naisista, jotka ovat itsenäisiä (välillä kuitenkin täytyy antaa miesten loistaa).


    • Tehosi tahtomattani

      että sanoin suoraan, mitä mieltä olen hänestä =) En siis ollut ollenkaan kiinnostunut silloin. Leijonamies suuttuu, mutta seuraavassa vaiheessa on taas kimpussa =) Välinpitämättömyys tehosi ainakin tähän tapaukseen...

      Hän sanoi minulle myöskin, ettei hänen naisensa saisi käyttäytyä kuten minä; roikkua (huom. viattomasti omalta osaltani) joka hepun käsivarressa =) Silti hän on kiinnostunut ;) Täytyy tässä kertoa, että minulla on paljon miehiä tutuissani... Ei minun puoleltani muuta kuin kavereita.

      Yleisesti ottaen kaikki miehet, jotka ovat minusta kiinnostuneet, ovat kiinnostuneet suorapuheisuuteni takia. Omaan kuulemma taidon sanoa asiat suoraan ystävällisesti =) Myös positiivisuuteni on laitettu merkille. (Ei siis ole tehonnut pelkästään leijonamiehiin, vaan myös muihin.) En tosin ole tietoisesti tehnyt näin...

    • Anonyymi

      Ei tykkää joo heittäytyy mykäksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1345
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1142
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe