itsensäpaljastelu

mia

Oletteko nähneet Tampereella itsensäpaljastajaa?
Mä näin kerran. Ensin pelästyin mutta sitten jäin kattoon ja se oli aika kiihottava tilanne.Yhtäkkiä se vaan laukes siihen pusikkoon.Kertokaa millasia kokemuksia teillä on itsensäpaljastelijoista.

12

10836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vadelma

      Näin joskus kun oli tulossa koulusta..tosin ei tuntunu kiihottavalta,olin silloin 15v. Ennemmin pelotti.

    • mmm

      Näin 3 vuotta sitten Tampereen Multisillassa itsensäpaljastajan. Tyyppi runkkasi ja kyyläsi minua metsästä kun odotin bussia. Säikähdin eka, mutta sitten huusin että odota kun soitan poikakaverilleni niin se tulee katkoon sulta kädet ja otin puhelimen esiin. No tyyppi lähti luikkiin metsikköön.
      Myöhemmin luin jostain että tällaisista tapauksista pitää aina ilmoittaa poliisille. Eihän sitä loppujen lopuksi tiedä onko kyseinen homma vain "sivubisnestä"...

      • pete

        Haluaisitko Sinä potkia munille?


    • Sarita

      Onhan noita nähty, jos tyyppi on mukavan näköinen ja tilanne "rento" en juurikaan välitä tai saatan jopa katsella, mut jos tilanne on epämielyttävä ja äijä joku törkymöykky, niin oksettaa...

    • muistelija

      asuin turussa aivan erään matkakodin vieressä.tästä on aikaa kymmenisen vuotta.
      siellä ikkunassa eräs nuori poikaesitteli useina
      päivinä..itseään..ja runkkasi..kun katselin ikkunasta...välillä se ällötti ja taas joskus.kiihottikin..että piti lähteä hakemaan seuraa..tai sitten...yksin....se oli nätti poika ja aika...isokin...sellanen kokemus..

    • oli nähnyt Kaupin lenkkipolulla jonkun miehen joka oli juossut takki auki pitkin metsää...

    • Mika3345

      keskellä päivää kahdelle 5v tytölle esitellyt vehjettään ja runkkaillut .
      oli vielä koklannut mekonkin alta .
      Kaiken huippu ettei poliisi tullut paikalle kun ei ole hätätapaus....
      eihän tommosia tartte saada kiinni.....

      • JosefS

        polisi kalujani halua nähdä!
        Miksi ej me runkarit sada olla rauhassa. Muutamat huuta polisia ninkuin hullut ja toiset halua pahoinpidellä ja potkaista munat rikki.
        Kauheita ihmisiä.

        Mitä te toiset tykkäisit jos teille tehtäis samalla tavalla heti kun te masturboitte tai runkaatte. Potkaastaan pillulle tai munille vaan ja vielä soitetaan polisit paikan päälle.


    • näin kehällä

      Ajelin töistä kotiin polkupyörällä ja ennen pakilan huoltoasemaa sillan kulmassa istuskeli mies ja päästyäni kohdalle huomasin miehellä olevan mulkku sepaluksesta ulkona ja seisokki päällä.Sanoin ohimennessäni että pistä se vehje housuun takas niin sit rupes ukkeli huutelee perään et haluu panna ja söpö perse ja kyllä panis.Ihan älytöntähän tollanen on eikö aikuisilla miehillä ole muuta tekemistä kun muniaan näytellä eikä ollut edes ekakerta kun noita munia saa nähdä pääkaupunkiseudulla!

    • lenkkipimu

      Mua kiihottaa itsensäpaljastajat mutta samalla ne on vastenmielisiä. :(
      Kerran kun olin lenkkeilemässä niin kivellä istu joku nuori mies joka näytti ensin aika kivalta ja söpöltä,mutta kun juoksin lähemmäs niin huomasin että oli mulkku ulkona housuista ja kun sanoin että eikö sulla ole muuta tekemistä kuin esitellä vehjettäsi niin äijä tarttu paidanhelmasta kiinni,kouraisi jalkoväliä ja sanoi söpö pimu :'(
      Lähdin äkkiä pois ja en moneen päivään kulkenut samaa polkua.

      Onko muilla karseita kokemuksia
      itsensäpaljastajista??

    • Anonyymi00011

      Minä olen liikkunut vuosia kaupissa runkkailemassa ja paljastelemassa niin on varmaan moni minut siellä nähnytkin...
      Onhan noita muutama ollut jotka on jäänyt katselemaan mua ja mun upeeta kulliani.
      Mutta kyllä suurin osa menee menojaa niin ettei olisi huomaavinaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      143
      1379
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      998
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      656
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe