itsensäpaljastelu

mia

Oletteko nähneet Tampereella itsensäpaljastajaa?
Mä näin kerran. Ensin pelästyin mutta sitten jäin kattoon ja se oli aika kiihottava tilanne.Yhtäkkiä se vaan laukes siihen pusikkoon.Kertokaa millasia kokemuksia teillä on itsensäpaljastelijoista.

11

9840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vadelma

      Näin joskus kun oli tulossa koulusta..tosin ei tuntunu kiihottavalta,olin silloin 15v. Ennemmin pelotti.

    • mmm

      Näin 3 vuotta sitten Tampereen Multisillassa itsensäpaljastajan. Tyyppi runkkasi ja kyyläsi minua metsästä kun odotin bussia. Säikähdin eka, mutta sitten huusin että odota kun soitan poikakaverilleni niin se tulee katkoon sulta kädet ja otin puhelimen esiin. No tyyppi lähti luikkiin metsikköön.
      Myöhemmin luin jostain että tällaisista tapauksista pitää aina ilmoittaa poliisille. Eihän sitä loppujen lopuksi tiedä onko kyseinen homma vain "sivubisnestä"...

      • pete

        Haluaisitko Sinä potkia munille?


    • Sarita

      Onhan noita nähty, jos tyyppi on mukavan näköinen ja tilanne "rento" en juurikaan välitä tai saatan jopa katsella, mut jos tilanne on epämielyttävä ja äijä joku törkymöykky, niin oksettaa...

    • muistelija

      asuin turussa aivan erään matkakodin vieressä.tästä on aikaa kymmenisen vuotta.
      siellä ikkunassa eräs nuori poikaesitteli useina
      päivinä..itseään..ja runkkasi..kun katselin ikkunasta...välillä se ällötti ja taas joskus.kiihottikin..että piti lähteä hakemaan seuraa..tai sitten...yksin....se oli nätti poika ja aika...isokin...sellanen kokemus..

    • oli nähnyt Kaupin lenkkipolulla jonkun miehen joka oli juossut takki auki pitkin metsää...

    • Mika3345

      keskellä päivää kahdelle 5v tytölle esitellyt vehjettään ja runkkaillut .
      oli vielä koklannut mekonkin alta .
      Kaiken huippu ettei poliisi tullut paikalle kun ei ole hätätapaus....
      eihän tommosia tartte saada kiinni.....

      • JosefS

        polisi kalujani halua nähdä!
        Miksi ej me runkarit sada olla rauhassa. Muutamat huuta polisia ninkuin hullut ja toiset halua pahoinpidellä ja potkaista munat rikki.
        Kauheita ihmisiä.

        Mitä te toiset tykkäisit jos teille tehtäis samalla tavalla heti kun te masturboitte tai runkaatte. Potkaastaan pillulle tai munille vaan ja vielä soitetaan polisit paikan päälle.


    • näin kehällä

      Ajelin töistä kotiin polkupyörällä ja ennen pakilan huoltoasemaa sillan kulmassa istuskeli mies ja päästyäni kohdalle huomasin miehellä olevan mulkku sepaluksesta ulkona ja seisokki päällä.Sanoin ohimennessäni että pistä se vehje housuun takas niin sit rupes ukkeli huutelee perään et haluu panna ja söpö perse ja kyllä panis.Ihan älytöntähän tollanen on eikö aikuisilla miehillä ole muuta tekemistä kun muniaan näytellä eikä ollut edes ekakerta kun noita munia saa nähdä pääkaupunkiseudulla!

    • lenkkipimu

      Mua kiihottaa itsensäpaljastajat mutta samalla ne on vastenmielisiä. :(
      Kerran kun olin lenkkeilemässä niin kivellä istu joku nuori mies joka näytti ensin aika kivalta ja söpöltä,mutta kun juoksin lähemmäs niin huomasin että oli mulkku ulkona housuista ja kun sanoin että eikö sulla ole muuta tekemistä kuin esitellä vehjettäsi niin äijä tarttu paidanhelmasta kiinni,kouraisi jalkoväliä ja sanoi söpö pimu :'(
      Lähdin äkkiä pois ja en moneen päivään kulkenut samaa polkua.

      Onko muilla karseita kokemuksia
      itsensäpaljastajista??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      323
      2668
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1124
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      69
      981
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      953
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      910
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      853
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      275
      789
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe