Mitä tarkotetaan sillä kun sanotaan että bulimikon tunnistaa sormista? Tarkotetaanko sillä rystysiin jääneitä kulumia vai mitä? Voiko joku muka tajuta että jäljet on peräisin oksentamisesta?
sormista
4
959
Vastaukset
- jouduin
ainakin minä luopumaan. Sikäli harmi, että olin kovalla vaivalla saanut ne kasvatettua ensimmäistä kertaa elämässäni ennen oksentamisen aloittamista. Kynnet tulivat heti järkyttävään kuntoon, olivat hauraat tosin jo ennen kuin tämän aloitin, luultavasti erilaisten vitamiinien ja kalsiumin puutoksesta, mutta pakko oli leikata lyhyiksi viimeistään bulimian takia, kun näyttivät järkyttäviltä.
Rystysiin mulla ei ole tullut ikinä jälkiä. En tiedä, miten toiset sitten työntävät sormet kurkkuunsa, mutta mulla ei ota hampaat edes kiinni sormiin. Tässäkin yksi syy, miksi ei kannattaisi tehdä näin, mutta pakko mikä pakko.
Vielä eilen olin tosi tyytyväinen, kun kolme päivää oli menny ekaa kertaa puoleen vuoteen oksentamatta, mutta sitten taas sorruin ja tuntuu pahalta=( Tekisi mieli ahmia taas, mutta en voi. Pitää yrittää edes hillitä itseään.- jessi
Mulla taas on rystyset täynnä hampaanjälkiä ja sellasia pieniä rupia.. Voimia sulle, toivottavasti saat pideetyä ahmimishimon kurissa, vaikkei se helppoa olekkaan kun en ole itsekkään siihen pystynyt. Mutta kyllä se siitä päivä kerrallaan.
- mia
jessi kirjoitti:
Mulla taas on rystyset täynnä hampaanjälkiä ja sellasia pieniä rupia.. Voimia sulle, toivottavasti saat pideetyä ahmimishimon kurissa, vaikkei se helppoa olekkaan kun en ole itsekkään siihen pystynyt. Mutta kyllä se siitä päivä kerrallaan.
yleensä bulimikon tunnistaa juuri niistä sormien ruvista ja arvista, mulla ainakin on jo arvet (sellaset tummemmat kohdat etusormet ja nimettömän kohdalla) käsiin siis jää sellaset hampaat "koloset" ja jos edes hieman tietää jotain bulimiasta niin voi arvata..ja sit vielä just ne lyhyet kynnet siihen lisäks..
- fghgfh
mia kirjoitti:
yleensä bulimikon tunnistaa juuri niistä sormien ruvista ja arvista, mulla ainakin on jo arvet (sellaset tummemmat kohdat etusormet ja nimettömän kohdalla) käsiin siis jää sellaset hampaat "koloset" ja jos edes hieman tietää jotain bulimiasta niin voi arvata..ja sit vielä just ne lyhyet kynnet siihen lisäks..
mulla on ainaki jääny tohon etusormien rystysten alle hampaista jälki,ku mulla on terävät kulmahampaat. arpi siinä on :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832