oskari katosi

hädässä

Olen siivoamassa allasta, jossa kaksi nuorta n.15cm kokoista oskaria. tyhjensin allasta ohuella letkulla ja karsin kasveja ja muuta normaalia, kunnes huomasin, että toinen oli kadonnut. Säikähtäneenä oskarit menevät haalean värisiksi, mutta olen katsonut kaikki paikat altaasta ja lattioilta eikä oskaria näy. Ei ne ole ennen koskaan hyppineet, lattiallakaan sitä ei ole.Olisiko se voinut kaivautua hiekkaan? Kävin hiekkaa sormilla läpi eikä oskaria edelleenkään. Eihän toinen oskari voi hotkaista toista saman kokoista? Mitä ihmettä? Toivottavasti se ilmestyy yhtä mystisesti kuin katosikin.

4

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akvaristi2

      Oletko varma ettei se ole hypännyt altaasta ja mennyt esim. kaapiston jne alle mistä ei kovin helposti näe?
      Ahvenet eivät kaivaudu hiekkaan piiloon.

      • hädässä

        ei mieleen tule mitään paikkaa missä se voisi olla lattialla. Vesi oli jo aika matalalla kun se hävisi. Käsittämätöntä!


    • .....

      Joko oskari on löytynyt?

      • Hädässä

        Hirvittävästä etsinnästä huolimatta oskaria ei löytynyt. kävin kaikki paikat läpi, lattian, altaan, hiekat. Luovuin jo toivosta ja menin huoneesta pois. Palasin parin tunnin päästä ja oskari oli altaassa repaleisena ja kärsineenä. Ei ole mitään käsitystä mitä on tapahtunut. Oma teoriani on, että se oli jotenkin hautautunut hiekkaan. en kylläkään löytänyt sitä kun käsin pengoin hiekkaa. Kumma homma,johan pelästytti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe