oskari katosi

hädässä

Olen siivoamassa allasta, jossa kaksi nuorta n.15cm kokoista oskaria. tyhjensin allasta ohuella letkulla ja karsin kasveja ja muuta normaalia, kunnes huomasin, että toinen oli kadonnut. Säikähtäneenä oskarit menevät haalean värisiksi, mutta olen katsonut kaikki paikat altaasta ja lattioilta eikä oskaria näy. Ei ne ole ennen koskaan hyppineet, lattiallakaan sitä ei ole.Olisiko se voinut kaivautua hiekkaan? Kävin hiekkaa sormilla läpi eikä oskaria edelleenkään. Eihän toinen oskari voi hotkaista toista saman kokoista? Mitä ihmettä? Toivottavasti se ilmestyy yhtä mystisesti kuin katosikin.

4

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akvaristi2

Oletko varma ettei se ole hypännyt altaasta ja mennyt esim. kaapiston jne alle mistä ei kovin helposti näe?
      Ahvenet eivät kaivaudu hiekkaan piiloon.

• hädässä

ei mieleen tule mitään paikkaa missä se voisi olla lattialla. Vesi oli jo aika matalalla kun se hävisi. Käsittämätöntä!

• .....

Joko oskari on löytynyt?

• Hädässä

Hirvittävästä etsinnästä huolimatta oskaria ei löytynyt. kävin kaikki paikat läpi, lattian, altaan, hiekat. Luovuin jo toivosta ja menin huoneesta pois. Palasin parin tunnin päästä ja oskari oli altaassa repaleisena ja kärsineenä. Ei ole mitään käsitystä mitä on tapahtunut. Oma teoriani on, että se oli jotenkin hautautunut hiekkaan. en kylläkään löytänyt sitä kun käsin pengoin hiekkaa. Kumma homma,johan pelästytti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      565
      2599
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1416
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1340
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      98
      1317
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1228
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1128
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      134
      1004
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      861
    10. 69
      845
    Aihe