onko muita kaloja, jotka ovat osanneet ajoittaa syntymänsä tälle kyseiselle päivälle, eli 29 päivä helmikuuta? olisi vaan kiva tietää, että onko meitä montakin.
karkauspäivän kalat? 29.2
14
2148
Vastaukset
- VilmaMinä olen syntynyt 29.2. Viimeksi kun täytin oikeasti vuosia, täytin 10. 
 Yhden sielunveljen olen tavannut elämäni aikana. Hän oli syntynyt samana vuonnakin- vanha jo....Heps! 
 Määkin olen syntynyt 29.02, mutta jo vuonna 1960.
- jonna_40vanha jo.... kirjoitti:Heps! 
 Määkin olen syntynyt 29.02, mutta jo vuonna 1960.Heips! Kertokaa mulle koska on seuraavaks karkausvuosi:)Jos vaikka sais hankittua silloo viimeistää kangaspakan =) 
- BelleNjonna_40 kirjoitti:Heips! Kertokaa mulle koska on seuraavaks karkausvuosi:)Jos vaikka sais hankittua silloo viimeistää kangaspakan =) Joka neljäs vuosi on karkausvuosi. 
 Poikkeuksena ovat täydet vuosisadat, jotka Yleensä eivät ole karkausvuosia.
 Poikkeuksen poikkeuksena ovat kuitenkin 400:lla jaolliset vuodet, jotka ovat karkausvuosia.
 Luettawaksi: Kiinnostuneille:
- weck29.2.76 eli joukkoon kuulun minäkin ;) 
- Ibisjonna_40 kirjoitti:Heips! Kertokaa mulle koska on seuraavaks karkausvuosi:)Jos vaikka sais hankittua silloo viimeistää kangaspakan =) Hitsi, oon suorastaan kateellinen teille jotka ootte syntyneet karkauspäivänä!! mun synttäripäivä on TYLSÄ, 3.3.-60!Te daamithan ootte ihan upeita! 
- mankkiweck kirjoitti:29.2.76 eli joukkoon kuulun minäkin ;) Olen syntynyt samana päivänä ja vuonna kuin sinä, kello 11.15 Joensuun keskussairaalassa! 

- joka neljäs vuosiHei !! 
 Kyllä löytyy muitakin joka on syntynyt 29.2.60
 siis KALAT horoskoopissa...
- marjo2902Heips! Täältä löytyy yksi karlkauspäivän lapsi, synnyin 29.02.84. Vuosia kokonaiset viisi. 
- AnuHei 
 Olen syntynyt 29.2.60
- hyvin nuoriHei! Olenkin usein miettinyt, kuinka moni on onnistunut syntymään tänä erinomaisena päivänä. Oli aika hienoa täyttää 7 v samana vuonna (2004) oman tyttärensä kanssa! 
- Pikku-Tytön ÄitiMein Neiti on kanssa karkauspäivän lapsi. 
- AnonyymiOn ☺️ 
- AnonyymiOlen itsekkin syntynyt 29.2 joten kaloihin kuulun minäkin😊luin vähän kommentteja ja luin jotain harmittavan/ärsyttävän kun olemme eksoottisia🙂ei siitä haittaa ole jos ei nyt sattunut syntymään karkauspäivänä🙃 kaikki ovat omia persoonia😇 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384