Lehdissä on ristiriitaisia tietoja.
Joskus Kauriin ajan katsotaan alkavan 19.1 joskus 20.1.
Mikä on totuus?
Jos syntynyt 20.1, onko vesimies vai kauris?
4
7925
Vastaukset
- Emmäkeksinimeä
Esim. http://www.astro.com/ voipi kertoa mikä on juuri sinun merkkisi.
- L86
Jos haluat tietää aurinkomerkin tarkasti kannattaa selvittää se mihin kellonaikaan olet syntynyt ja milloin ja missä.Aurinkomerkki vaihtuu kellonajan ja vuoden mukaan .Leikin tuolla astro.comin karttaohjelmalla ja kokeilin mihin aikoihin kauris muuttui vesimieheksi ja vesimies kaloiksi.Minulla oli jossain taulukko josta ne pystyi näkemään mutta olen tainnut hukata sen...
- tiedän
Pitäis toi tietää kysymättäkin!
Ajattele vähän et mitä kyselet yleisesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1- kauris/vesimies
Kysyjä on oikeassa. 19.1.-21.1. on ns. kauriin ja vesimiehen välinen kuoppa ja sen takia usein näkee eri päiviä jolloin kauris muuttuu vesimieheksi. Todennäköisesti kysyjällä on piirteitä molemmista merkeistä, mutta "oikean" aurinkomerkin selvittämiseksi on tiedettä tarkka syntymäaika ja paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875