niin.. eli voiko sienisalaattia pakastaa.. jos tekisi ryöpätyistä haapasienistä ja sipulia suolaa ja tilkka öljyä niin säilyykö?
Etelä-savossa ensimmäiset kanttarellit nousi eilen! Metsään!!
Sienisalaattia
4
4926
Vastaukset
- pakastaa
ryöpätyt, pilkotut sienet ja tehdä salaatti
vasta sulatuksen jälkeen. Varmin tapa. - THe
Jos haluaa enemmän suolasienen oloisia, tee näin. Normaali ryöppäys, reilusti karkeaa suolaa, purkkiin ja jääkaappiin tai kellariin muutamaksi viikoksi. Sitten siirrät pakastimeen. Ei jäädy kovaksi, helppo leikata isosta köntsästä sopiva pala jäisenä. Vaatii huuhtelua ja maistamista sopivan suolaisuuden saamiseksi.
Tuore, vastaleikattu sipuli varmaan parempi vaihtoehto. - Anonyymi
No sittenhän kai kannattaa ostaa kaupasta purkeissa kuutioitua sienisäilykettä ja tehdä siitä salaattia tarpeen mukaan..eikö sitä voi pakastaa?
- Anonyymi
Öljy ei säily pakkasessa. Pilkkoutuu ja vetistyy ja lopulta härskiintyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899