Missä tosi vanhassa (ehkä 1930 luvun) suomi biisissä joku mies laulaa ruusuista ja vuokoista
Laulu on juuri semmoinen tapio rautavaaran kuuloinen vanha kappale, jossa on haikea tunnelma...Ei kukaan tiiä :(
Tätä ei Kukaan tiedä!
8
1145
Vastaukset
- Janscu
Pitääpäs joskus kuunnella noita Tapio Rautavaaran kasetteja onko niissä tuommoista laulua...
- Katinka
Tuotanoin..
Tietääkseni T.Rautavaara levytti ekan -49..
Muistatko yhtään enempää siitä laulusta.?
Onko se valssi,tango.??
Voisin udella tuttavaltani,
hän tietää paljon vanhoista levytyksistä..:) - MillaM
www.yle.fi/aanilevysto
- MillaM
Esittäjän kohdalle Rautavaara Tapio
Onnea etsintöihin!
- kala
Siinä lauletaankin liljoista eikä vuokoista. Sanat menevät jotenkin näin: Ruusuista kiedon seppeleen sen armaani muistoksi haudalle vien. Kuka vei ruusun? kuka vei liljan? joku vei katajapensaan. Kuka vei ruusun? kuka vei liljan? joku vei katajapensaan.
Menen heti etsimään, mutta jos ei löydy tuota kappaletta niin tunnistiko joku sen jo nyt?- Anonyymi
Tapio Rautavaaran laulama Ralli on kyseinen kappale, tuolta voit kuunnella https://pesni.guru/text/tapio-rautavaara-ralli
- trad
suomalainen kansanlaulu.
- Anonyymi
Tapio Rautavaara " Ralli se on mun rattoni"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196