millaisen pojan kanssa skorpionityttö sopisi yhteen?????????
pojat=)
9
427
Vastaukset
- -Ellu-
Luin jostain, että skorppioni sopis yhteen leijonan kans... ei ole IHAN varma tieto..
- vaakanainen19
miiiksei leijonakin, jos leijona vaan antaa skorpionin määräillä. Mutta kaikki leiskat ei anna =)
Ekaks mä suosittelisin rapua. Se liikkuu tunnetasolla samalla aaltopituudella. Toinen erittäin hyvä valinta on kalat, sen kanssa teillä on paljon yhteistä. Neitsytkin tulee kysymykseen, jos molemmat vähän joustatte.
Ehdottomasti kehottaisin välttämään tunteetonta vaakaa, kepeää vesimiestä, sitoutumiskyvytöntä jousimiestä ja määräilevän oinaankin kanssa tulee riitoja. - skorpiooni-88
kiitos!
- tiiän kyllä
skorpiooni-88 kirjoitti:
kiitos!
se sopii yhteen kalojen,skorppareiden ja rapujen kans...
- skorpioni nainen
vaakanainen19 kirjoitti:
miiiksei leijonakin, jos leijona vaan antaa skorpionin määräillä. Mutta kaikki leiskat ei anna =)
Ekaks mä suosittelisin rapua. Se liikkuu tunnetasolla samalla aaltopituudella. Toinen erittäin hyvä valinta on kalat, sen kanssa teillä on paljon yhteistä. Neitsytkin tulee kysymykseen, jos molemmat vähän joustatte.
Ehdottomasti kehottaisin välttämään tunteetonta vaakaa, kepeää vesimiestä, sitoutumiskyvytöntä jousimiestä ja määräilevän oinaankin kanssa tulee riitoja.Onko mahdollista, että vaaka niin tunteeton? En voi uskoa :( Itse olen lähes rakastunut vaakaan ja yksi syy on se, että kun tutustuin niin huomasin hänen sisällään olevan paljon tunnetta..herkkyyttä..niin ihana. En vielä luovuta. Mutta en ehkä olekaan tyypillinen skorpioni, näin olen myös muilta kuullut. Olen aika kiltti, rauhallinen ja käytännöllinenkin.
- vesimies oikeest tytsy
jouskari sopii just hyvi
- Sohvi
Tiedättekö millaisen pojan kanssa raputyttö sopisi yhteen?:)
- hemmetinkaksoset
Hanki horoskooppikirja!
- horoskoopit
Ei voida yleistää. Ainakin itseni kohdalla olen aina rakastunut juuri niihin merkkeihin, jotka astrologian mukaan eivät sovi. Tosin, eivätpä oo suhteet kestäneetkään... mutta silti. Ei niissä tunnu olevan päätä eikä häntää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903968Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672337Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 1241946
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541688- 561672
- 661592