pojat=)

Skorpiooni-88

millaisen pojan kanssa skorpionityttö sopisi yhteen?????????

9

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Ellu-

      Luin jostain, että skorppioni sopis yhteen leijonan kans... ei ole IHAN varma tieto..

      • vaakanainen19

        miiiksei leijonakin, jos leijona vaan antaa skorpionin määräillä. Mutta kaikki leiskat ei anna =)
        Ekaks mä suosittelisin rapua. Se liikkuu tunnetasolla samalla aaltopituudella. Toinen erittäin hyvä valinta on kalat, sen kanssa teillä on paljon yhteistä. Neitsytkin tulee kysymykseen, jos molemmat vähän joustatte.


        Ehdottomasti kehottaisin välttämään tunteetonta vaakaa, kepeää vesimiestä, sitoutumiskyvytöntä jousimiestä ja määräilevän oinaankin kanssa tulee riitoja.


      • skorpiooni-88

        kiitos!


      • tiiän kyllä
        skorpiooni-88 kirjoitti:

        kiitos!

        se sopii yhteen kalojen,skorppareiden ja rapujen kans...


      • skorpioni nainen
        vaakanainen19 kirjoitti:

        miiiksei leijonakin, jos leijona vaan antaa skorpionin määräillä. Mutta kaikki leiskat ei anna =)
        Ekaks mä suosittelisin rapua. Se liikkuu tunnetasolla samalla aaltopituudella. Toinen erittäin hyvä valinta on kalat, sen kanssa teillä on paljon yhteistä. Neitsytkin tulee kysymykseen, jos molemmat vähän joustatte.


        Ehdottomasti kehottaisin välttämään tunteetonta vaakaa, kepeää vesimiestä, sitoutumiskyvytöntä jousimiestä ja määräilevän oinaankin kanssa tulee riitoja.

        Onko mahdollista, että vaaka niin tunteeton? En voi uskoa :( Itse olen lähes rakastunut vaakaan ja yksi syy on se, että kun tutustuin niin huomasin hänen sisällään olevan paljon tunnetta..herkkyyttä..niin ihana. En vielä luovuta. Mutta en ehkä olekaan tyypillinen skorpioni, näin olen myös muilta kuullut. Olen aika kiltti, rauhallinen ja käytännöllinenkin.


    • vesimies oikeest tytsy

      jouskari sopii just hyvi

    • Sohvi

      Tiedättekö millaisen pojan kanssa raputyttö sopisi yhteen?:)

    • hemmetinkaksoset

      Hanki horoskooppikirja!

    • horoskoopit

      Ei voida yleistää. Ainakin itseni kohdalla olen aina rakastunut juuri niihin merkkeihin, jotka astrologian mukaan eivät sovi. Tosin, eivätpä oo suhteet kestäneetkään... mutta silti. Ei niissä tunnu olevan päätä eikä häntää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe