Onko kenelläkään tietoa/kokemusta kyseisestä paatista.Moottori suositukset,kantavuus,ym.Näin myynti ilmoituksen,mutta esim.netistä ei löytynyt mitään infoa,eli jonkin sortin harvinaisuus.
Flipper Flash
2
3970
Vastaukset
- riku
Joo meidän kaveriporukalla ollut neljä flashia. Ihan näppärä hyvilä keleillä. Moottoreina meillä on ollut 140 - 220 hp:ta. Nopeudet 42-54 solmua. 45 solmun jälkeen vaatii jo taitoa ettei kaada värkkiä jos on vähänkin keliä. 175 heppasella yli 40 solmua ja kahdeksan sälliä kyydis joten kyllä kuormaa kestää.
- Järki mukaan
Noi edellisessä viestissä olleet koneen on kyllä ihan liikaa tuohon veneeseen.
Itsellä kokemusta noista veneistä ja kyllä niitä myytiin 90 - 140 hv:n moottoreilla. Maksimi suositus taisi olla juuri 140 hv.
Harvinaiseksi en tuota menisi sanomaan. Onhan noita jo 20 vuotta ollut myynnissä, valmistettu muistaakseni 1984 - 1990.
Näitä tehtiin myös sisäperämoottorilla. Enempää kokemusta niistä ei ole.
Mutta kiva vene oli aikanaan.
Tosiaan 90 hv riitti ja 140 hv vei venettä tosi nätisti. Tunnetaan myös 600 DC:n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782