ikä ja siarukset

tyttö

Minua kiinostaisi kuinka isoja ikä eroja sisaruksilla on

22

3480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäeroa jokaisella

      13 vuotta.

    • neito

      minulla ja pikkuveljelläni on 4 vuotta, isosiskoon on 8 vuotta ja veljelläni ja siskollani on 12 vuotta ikäeroa

      • Mun ja vanhimman sisareni välillä on ikäeroa 18 vuotta. Lähinpiin sisariini ei ole kuin vuosi välissä. Siis kun mä oon seittemäntoista, nii mun isosisko on 18 ja pikkuveli 16 ja sitten tuo vanhin sisareni on 35. Joten kyllä ikäeroa riittää, ja meillä kaikilla on samat vanhemmat.


      • sisko keskeltä
        rikkakasvi kirjoitti:

        Mun ja vanhimman sisareni välillä on ikäeroa 18 vuotta. Lähinpiin sisariini ei ole kuin vuosi välissä. Siis kun mä oon seittemäntoista, nii mun isosisko on 18 ja pikkuveli 16 ja sitten tuo vanhin sisareni on 35. Joten kyllä ikäeroa riittää, ja meillä kaikilla on samat vanhemmat.

        pikkuveljeen kolme vuotta(22v) isoveljeen(33) kaheksän vuotta itse (25v).


    • ....

      ..näin. Olen vanhin, veljeni on kolme vuotta nuorempi(melkein 4; syntynyt ihan loppuvuodesta) ja siskoni 7 vuotta nuorempi.

      Siispä tänä vuonna 19-16-12vee.

    • tytt0-

      Toiseen siskoon 14 ja toiseen 9 :) Itse olen siis nuorimmainen.

    • tsiku

      15v. oon ite -20v. on isoveli -30v. on toinen isoveli ja 35v. on isosisko.

    • eeroNen

      ja "isosiskolla" 4 minuuttia ikäero,
      kaksosia kun ollaan.
      Että syrran kanssa ei varsinaisesti tuota ikä eroa ole.
      Isoveli on taas 11 vuotta vanhempi.

    • joo

      mulla ja vanahimmalla veljelläni on 20 vuotta

    • Katja

      Minä 18, velipuoli 12. Nyt kun tuokin on murrosiän kynnyksellä, alamme ymmärtää toisiamme, emmekä enää tappele, niinkuin ennen. Loppujen lopuksi velihän on suhteellisen mukava poika. :)

    • Angela

      Pikkuveljen kanssa 3v ikä eroa,ja pikkuvelipuolen kanssa 15v.

    • ikäero

      velipuoleen 10 vuotta ja siskoon vaan yksi

    • Lisa

      Kaverilla on isoveli, jonka kanssa sillä on enemmän ikäeroa kun sillä vejellä ja niitten äitillä.

    • -L-

      Mulla on mun nuorimpaan sisarukseen kolme vuotta ikäeroo, ja vanhimpaan 11 vuotta...

    • -89

      maailman ihanimpaan puolpikkusiskoon ikäeroa 15½ vuotta.. nyt ollaan siis 16 ja 8kk.. :)

      • isosisko

        Mulla ikäeroo pikkuveljeen 2.5 vuotta ja toiseen pikkuveljeen 8 vuotta. Pikkuveljillä ikäeroa 5 vuotta. Sisarukset: 18,9v , 16v, 11v.


    • nelia

      Vanhimpaan veljeeni on ikäeroa 9 vuotta. Toiseen veljeeni 7 vuotta ja siskooni 4 vuotta. Tuohon sitten plussataan ylimääräiset kuukaudet...

    • Miau

      Ite olen 20v., siskoni 27v. ja velipuoleni ovat 1v. ja 2v.

      • pikku--neiti

        Ite oon syntyny -94, isoveli -88 ja isosisko -86


      • Typykkö95
        pikku--neiti kirjoitti:

        Ite oon syntyny -94, isoveli -88 ja isosisko -86

        Mä Oon Itte 15 Ja Mun veljeen 1v (14v) Ja pikkusiskoon 2v (13v).


      • ******
        Typykkö95 kirjoitti:

        Mä Oon Itte 15 Ja Mun veljeen 1v (14v) Ja pikkusiskoon 2v (13v).

        Siskoni on minua 2 vuotta nuorempi.


    • eda

      No mun ja mun velil on vain 6-vuotta ikäeroo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe