ikä ja siarukset

tyttö

Minua kiinostaisi kuinka isoja ikä eroja sisaruksilla on

22

3480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäeroa jokaisella

      13 vuotta.

    • neito

      minulla ja pikkuveljelläni on 4 vuotta, isosiskoon on 8 vuotta ja veljelläni ja siskollani on 12 vuotta ikäeroa

      • Mun ja vanhimman sisareni välillä on ikäeroa 18 vuotta. Lähinpiin sisariini ei ole kuin vuosi välissä. Siis kun mä oon seittemäntoista, nii mun isosisko on 18 ja pikkuveli 16 ja sitten tuo vanhin sisareni on 35. Joten kyllä ikäeroa riittää, ja meillä kaikilla on samat vanhemmat.


      • sisko keskeltä
        rikkakasvi kirjoitti:

        Mun ja vanhimman sisareni välillä on ikäeroa 18 vuotta. Lähinpiin sisariini ei ole kuin vuosi välissä. Siis kun mä oon seittemäntoista, nii mun isosisko on 18 ja pikkuveli 16 ja sitten tuo vanhin sisareni on 35. Joten kyllä ikäeroa riittää, ja meillä kaikilla on samat vanhemmat.

        pikkuveljeen kolme vuotta(22v) isoveljeen(33) kaheksän vuotta itse (25v).


    • ....

      ..näin. Olen vanhin, veljeni on kolme vuotta nuorempi(melkein 4; syntynyt ihan loppuvuodesta) ja siskoni 7 vuotta nuorempi.

      Siispä tänä vuonna 19-16-12vee.

    • tytt0-

      Toiseen siskoon 14 ja toiseen 9 :) Itse olen siis nuorimmainen.

    • tsiku

      15v. oon ite -20v. on isoveli -30v. on toinen isoveli ja 35v. on isosisko.

    • eeroNen

      ja "isosiskolla" 4 minuuttia ikäero,
      kaksosia kun ollaan.
      Että syrran kanssa ei varsinaisesti tuota ikä eroa ole.
      Isoveli on taas 11 vuotta vanhempi.

    • joo

      mulla ja vanahimmalla veljelläni on 20 vuotta

    • Katja

      Minä 18, velipuoli 12. Nyt kun tuokin on murrosiän kynnyksellä, alamme ymmärtää toisiamme, emmekä enää tappele, niinkuin ennen. Loppujen lopuksi velihän on suhteellisen mukava poika. :)

    • Angela

      Pikkuveljen kanssa 3v ikä eroa,ja pikkuvelipuolen kanssa 15v.

    • ikäero

      velipuoleen 10 vuotta ja siskoon vaan yksi

    • Lisa

      Kaverilla on isoveli, jonka kanssa sillä on enemmän ikäeroa kun sillä vejellä ja niitten äitillä.

    • -L-

      Mulla on mun nuorimpaan sisarukseen kolme vuotta ikäeroo, ja vanhimpaan 11 vuotta...

    • -89

      maailman ihanimpaan puolpikkusiskoon ikäeroa 15½ vuotta.. nyt ollaan siis 16 ja 8kk.. :)

      • isosisko

        Mulla ikäeroo pikkuveljeen 2.5 vuotta ja toiseen pikkuveljeen 8 vuotta. Pikkuveljillä ikäeroa 5 vuotta. Sisarukset: 18,9v , 16v, 11v.


    • nelia

      Vanhimpaan veljeeni on ikäeroa 9 vuotta. Toiseen veljeeni 7 vuotta ja siskooni 4 vuotta. Tuohon sitten plussataan ylimääräiset kuukaudet...

    • Miau

      Ite olen 20v., siskoni 27v. ja velipuoleni ovat 1v. ja 2v.

      • pikku--neiti

        Ite oon syntyny -94, isoveli -88 ja isosisko -86


      • Typykkö95
        pikku--neiti kirjoitti:

        Ite oon syntyny -94, isoveli -88 ja isosisko -86

        Mä Oon Itte 15 Ja Mun veljeen 1v (14v) Ja pikkusiskoon 2v (13v).


      • ******
        Typykkö95 kirjoitti:

        Mä Oon Itte 15 Ja Mun veljeen 1v (14v) Ja pikkusiskoon 2v (13v).

        Siskoni on minua 2 vuotta nuorempi.


    • eda

      No mun ja mun velil on vain 6-vuotta ikäeroo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe