Mitä mieltä nimestä Kiti

Pikkutytölle nimi

Olen kuullut nimen pari kertaa ja mielestäni se kuulostaa kauniilta. Onko Kitille edes omaa nimipäivää?
Olen ajatellut nimeä Kiti Julia, mutta toisen nimen voisi vielä vaihtaa. Toisaalta myös Oona ja Nea ovat mielestäni kauniita tytön etunimiä.

10

2145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammaliini

Onhan tuo erikoinen nimi, mutta tulee mieleen lähinnä kitinä/natina/rutina. En laittaisi omalle lapselleni sitä nimeksi.

Tai toinen mielleyhtymä on kittiin, jolla siis kitataan esim. ikkunan pieliä.

Oonakin on parempi vaihtoehto ja Nea nimisiä rupeaa olemaan jo tarpeeksi!

• tarja

kummityttö,Kiti Jenni Eveliina...eikä tullut missään vaiheessa mitkään kitinät tms mieleen.
      Hyvä nimi,erikoisempi ainakin kuin Oona ja Nea....

• kiskis

ihan kissan nimeltä=)

• .......

Ihan hauska, vaikka aika erikoinen. Mulle tulee mieleen japanilainen pirroshahmo, valkoinen kissanpentu, joka kyllä kirjoitetaan Kitty, mutta lausutaan Kiti... Siltä varalta, että haluaisitte sattumalta joskus muuttaa Japaniin :-)

• Jane

Jotenkin liian lempinimen omainen nimi minun makuuni. Oona ja Nea taas ovat mielestäni hyvin paljon pikkutytön nimiä (kuten tuo Kitikin tosiaan olisi), mutta entäs kun lapset eivät ikuisesti pysy lapsina??

• henttiöls

käviskö???

• Kiti

Kiti on hieno nimi! Olen kantanut sitä jo 25 vuotta enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta!

Kitejä on Suomessa 136 kpl. Ainakin väestörekisterikeskuksen nimipalvelun mukaan.

Nimeä ei ole kalenterissa, mutta jostain olen aikanani kuullut, että nimipäivää voi viettää 24.7. Kristiinan, Tiinan, Kirstin ja Kirsin päivänä.

Kiti

• hellokiti

Minäkin olen Kiti nineltäni ja sanon, että se on ihan mahtava nimi. Koulussa tosin on tullut tietenkin niitä hello kitty vitsejä käyty läpi, mutta olen silti tyytyväinen . Nimipäivääni vietän 25.11. Joka oli eilen. Silloin on kai myös Katariinan nimipäivä. Paha sanoa.

• PaskojaNimiäVuodesta1995

Voi olla että kiusataan koulussa, jos muksusta tulee pulleampi tapaus. Kata? Kati?

• Kunnonnimetparempia

Kiti, Oona ja Nea ovat varmasti 12 vuotta sitten ollut muodissa, mutta nythän niille naureskellaan, koska on vaikea ottaa vakavasti aikuista ihmistä, jonka nimi on Kiti. Hävettäisi esim. työhaastattelussa vietävästi moinen aivopieru vanhemmilta. :D

Kun lapselle antaa nimeä, pitäisi muistaa, että hän on vain hetken lapsi ja joutuu kärsimään lapsellisesta nimestään aikuisena loppuikänsä, jollei sitä itse sitten muuta toiseksi.
      Etenkin pojalla lässyt nimet ovat noloja aikuisena. Aikuiselle miehelle huonosti sopivia nimiä on vanhoista nimistä Sami, Jani, Joni, Lassi, Lasse, Toni, Tomi ja uudemmista Timi, Jimi, Jim, Jooa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6768
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2500
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      100
      1928
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1507
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe