Olen kuullut nimen pari kertaa ja mielestäni se kuulostaa kauniilta. Onko Kitille edes omaa nimipäivää?
Olen ajatellut nimeä Kiti Julia, mutta toisen nimen voisi vielä vaihtaa. Toisaalta myös Oona ja Nea ovat mielestäni kauniita tytön etunimiä.
Mitä mieltä nimestä Kiti
10
2086
Vastaukset
- mammaliini
Onhan tuo erikoinen nimi, mutta tulee mieleen lähinnä kitinä/natina/rutina. En laittaisi omalle lapselleni sitä nimeksi.
Tai toinen mielleyhtymä on kittiin, jolla siis kitataan esim. ikkunan pieliä.
Oonakin on parempi vaihtoehto ja Nea nimisiä rupeaa olemaan jo tarpeeksi! - tarja
kummityttö,Kiti Jenni Eveliina...eikä tullut missään vaiheessa mitkään kitinät tms mieleen.
Hyvä nimi,erikoisempi ainakin kuin Oona ja Nea.... - kiskis
ihan kissan nimeltä=)
- .......
Ihan hauska, vaikka aika erikoinen. Mulle tulee mieleen japanilainen pirroshahmo, valkoinen kissanpentu, joka kyllä kirjoitetaan Kitty, mutta lausutaan Kiti... Siltä varalta, että haluaisitte sattumalta joskus muuttaa Japaniin :-)
- Jane
Jotenkin liian lempinimen omainen nimi minun makuuni. Oona ja Nea taas ovat mielestäni hyvin paljon pikkutytön nimiä (kuten tuo Kitikin tosiaan olisi), mutta entäs kun lapset eivät ikuisesti pysy lapsina??
- henttiöls
käviskö???
- Kiti
Kiti on hieno nimi! Olen kantanut sitä jo 25 vuotta enkä vaihtaisi pois mistään hinnasta!
Kitejä on Suomessa 136 kpl. Ainakin väestörekisterikeskuksen nimipalvelun mukaan.
Nimeä ei ole kalenterissa, mutta jostain olen aikanani kuullut, että nimipäivää voi viettää 24.7. Kristiinan, Tiinan, Kirstin ja Kirsin päivänä.
Kiti- hellokiti
Minäkin olen Kiti nineltäni ja sanon, että se on ihan mahtava nimi. Koulussa tosin on tullut tietenkin niitä hello kitty vitsejä käyty läpi, mutta olen silti tyytyväinen . Nimipäivääni vietän 25.11. Joka oli eilen. Silloin on kai myös Katariinan nimipäivä. Paha sanoa.
- PaskojaNimiäVuodesta1995
Voi olla että kiusataan koulussa, jos muksusta tulee pulleampi tapaus. Kata? Kati?
- Kunnonnimetparempia
Kiti, Oona ja Nea ovat varmasti 12 vuotta sitten ollut muodissa, mutta nythän niille naureskellaan, koska on vaikea ottaa vakavasti aikuista ihmistä, jonka nimi on Kiti. Hävettäisi esim. työhaastattelussa vietävästi moinen aivopieru vanhemmilta. :D
Kun lapselle antaa nimeä, pitäisi muistaa, että hän on vain hetken lapsi ja joutuu kärsimään lapsellisesta nimestään aikuisena loppuikänsä, jollei sitä itse sitten muuta toiseksi.
Etenkin pojalla lässyt nimet ovat noloja aikuisena. Aikuiselle miehelle huonosti sopivia nimiä on vanhoista nimistä Sami, Jani, Joni, Lassi, Lasse, Toni, Tomi ja uudemmista Timi, Jimi, Jim, Jooa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062